Jan Hejzlar

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes
Jan Hejzlar er en av 17 fastleger i Lenvik

Siste vurderinger av Jan Hejzlar

Arrogant

Har vært en gang hos denne legen, men aldri mer. Han vil ikke lytte til mine problemer og var lite forståelsesfull. Dårligere lege skal man lete lenge etter.

Meget fornøyd

Dette er en effektiv og dyktig lege som får ting gjort! Jeg er meget fornøyd med mine legebesøk hos han.

Arogant

Aldri smil eller vennlighet ved mottakelse og konsultasjon Viser ikke forståelse for sykdomsbildet til tross for bekreftelser av røntgen og spesialistvurdering

Korrekt men oppleves arrogant/autoritær

Korrekt og tydelig ok. Legen er korrekt og rett på sak. Når det gjelder medisinske råd ved konkret sykdom etc stoler jeg på min fastlege.

Kan jobbe litt mer med innlevelse/empati og forståelse for pasientens livssituasjon. Opplever at evnen til det å kunne lytte og sette seg inn pasientens situasjon er noe mangelfull. Konsekvensene av å ikke kunne dette kan være ganske store.
Opplever også at legen ikke liker å få fortalt at han kanskje tar feil i noen av sine vurderinger, når det gjelder holdninger til pasientens situasjon.
Det er lett å føle at man blir overkjørt/ydmyket.

Korrekt og kunnskapsrik

Han er omsorgsfull, nøye og gir stor tillitt. Stort sett alltid presis. Rask med å henvise videre hvis han trenger det. Og det beste, han gir seg tid til å forklare hvorfor han ikke trenger å henvise videre. Gir seg tid til å forklare.