Hillary Evelyn Hop

Skippergata 7a 9008 Tromsø
Hillary Evelyn Hop er en av 67 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Hillary Evelyn Hop

Merkelig opplevelse

Hyggelig lege, men hun tok ikke tak i problemene - ville for eksempel ikke ta en blodprøve for å sjekke D-vitaminnivå, da hun mente det var en "dyr" prøve for samfunnet. Kom med useriøse anbefalinger om kosthold som absolutt ikke passer for hvem som helst.

Sekretærene på legekontoret er utrolig sure, særlig på telefon. Lite serviceinnstilte. Så nå har jeg (og resten av familien) byttet!

Kjempefornøyd

Jeg er kjempefornøyd med å ha Hillary Evelyn Hop som fastlege. Hun er blid og hyggelig, og såvidt jeg kan se også dyktig. Ikke dømmende eller ubehagelig på noen måte.

Utrolig dårlig

Når Hillary skulle sette inn P-stav, sa hun at det var tredje gangen hun gjorde dette på noen og at hun var litt usikker på hvordan hun skulle gjøre det. Har ellers opplevd at hun ikke tar pasienten seriøst, og forteller om sine egne og bekjentes erfaringer med lignende symptomer. Dette førte til at det tok fem legetimer før hun ville henvise videre til sykehus. Det eneste positive er at det tar kort tid å få time og sitter sjeldent lenge på venterommet.

En faglig dyktig og grundig lege

Hilary er en faglig dyktig lege som kan svare på de aller fleste spørsmål. Vet hun ikke svaret så henviser hun videre eller finner ut av det. (Hun gjetter ikke bare) Jeg liker at hun er flink til å lytte, tar det jeg sier på alvor og er humoristisk. Hun er ikke dømmende eller fordomsfull og diskuterer de mest intime og personlige tema med varme og ute å bli sjokkert. Anbefales på det varmeste.

Det eneste minuset med å ha henne som fastlege er kontorpersonalet på Skansen. Et par av dem er ubeskrivelig sure og etterspør konfidensiell informasjon. Man får følelsen av at om man ikke sier det de vil høre, så vil de ikke gi deg time.

Super lege som lytter og motiverer

En super lege; den beste jeg har hatt. Tar deg på alvor, lytter og er flink til å motivere. Er flink til å utrede. Er systematisk, tar prøver og henviser videre når det er nødvendig. Det beste er at man føler trygg. Man blir aldri avfeid.