Hillary Evelyn Hop

Tlf: 77 60 17 17 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Hillary Evelyn Hop er en av 73 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Hillary Evelyn Hop

Flink lege

Er veldig fornøyd med Hillary Hop.
Men - kvier meg for å ringe legekontoret eller å snakke med sekretærene fordi et par av de er ofte sure og tverre å snakke med...de kunne trengt et kurs i kommunikasjon el.l. og i normal folkeskikk.

Skjønn dame!

Hillary er faglig flink som de fleste andre fastleger i Tromsø, men hun er også forståelsesfull, motiverende og tålmodig. Jeg får inntrykk av at hun virkelig bryr seg om pasientene sine. Derfor, og fordi jeg alltid går derfra med et smil om munnen (uansett hvor ille jeg i utgangspunktet hadde det), er hun min favoritt.

Merkelig opplevelse

Hyggelig lege, men hun tok ikke tak i problemene - ville for eksempel ikke ta en blodprøve for å sjekke D-vitaminnivå, da hun mente det var en "dyr" prøve for samfunnet. Kom med useriøse anbefalinger om kosthold som absolutt ikke passer for hvem som helst.

Sekretærene på legekontoret er utrolig sure, særlig på telefon. Lite serviceinnstilte. Så nå har jeg (og resten av familien) byttet!

Kjempefornøyd

Jeg er kjempefornøyd med å ha Hillary Evelyn Hop som fastlege. Hun er blid og hyggelig, og såvidt jeg kan se også dyktig. Ikke dømmende eller ubehagelig på noen måte.

Utrolig dårlig

Når Hillary skulle sette inn P-stav, sa hun at det var tredje gangen hun gjorde dette på noen og at hun var litt usikker på hvordan hun skulle gjøre det. Har ellers opplevd at hun ikke tar pasienten seriøst, og forteller om sine egne og bekjentes erfaringer med lignende symptomer. Dette førte til at det tok fem legetimer før hun ville henvise videre til sykehus. Det eneste positive er at det tar kort tid å få time og sitter sjeldent lenge på venterommet.