Jostein Jacobsen

Tromsdalen Legesenter

Autorisasjon (1991)

Tromsdalen Legesenter Telefonnummer77 63 60 0077 63 60 ...
Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Jostein Jacobsen er en av 71 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Jostein Jacobsen

Dyktig lege

Han er kunnskapsrik, oppdaterer seg hvis nødvendig og forsøker å hjelpe på best mulig måte. Har hatt han som lege i masse over 20 år.
Det har vært komplisert og utfordrende det jeg har trengt hjelp til. Både med smått og stort og Jostein har kommet med gode råd til stor hjelp for meg. Det har gjort at jeg har fungert godt i hverdagen.

Anbefales ikke!

Jeg har hatt Jostein som fastlege i mange år, men nå har jeg fått nok av denne legen. Som mange sier så er han kort, stille og glad i å skrive på dataen. Ofte går mye av timen på å sitte å se at han blir ferdig å skrive notater. Det er lang ventetid hver eneste gang på å komme inn,(dersom man ikke blir sendt til en annen), og man får en følelse av at han vil ha deg ut fortest mulig. Han har også vist seg til å være utrolig dårlig på å videreformidle informasjon til andre instanser, noe som er rart med tanke på all tiden han bruker på å skrive ned notater. Det virker som at han later som han skal ta tak i ting å gjøre mye for deg, men så fort du er ute av døra så legger han inn minimalt med arbeid. Alt i alt er han lite imøtekommende og veldig dårlig på psykisk helse.

Trygg og god lytter

Jostein er en god lege, vi har hatt han i 17 år, han lytter, er forståelsesfull og vi har tillit til han. Han viser omtanke og tar alltid pasienten på alvor, heller en undersøkelse for mye enn for lite. Han kaster heller ikke bort tid slik at du får dyrere legebesøk. Effektiv og dyktig lege! Ingenting å klage på.

Utmerket

Jostein er en ypperlig lege. Jeg har hatt få men omfattende henvendelser hos han. Hver gang har han lyttet til det jeg har sagt og tatt tak i hva det måtte være. Han nøler ikke med å gjøre det lille ekstra om du selv er usikker og jeg har ingenting å utsette på denne mannen.

dyktig lege

Har kun hatt Jacobsen til fastlege i ett halvt år, men er ganske så fornøyd. Har mange dårlige erfaringer fra andre leger, sådet vr utrolig bra når det endelig var en lege som tok meg på alvor!

Han er ikke særlig snakkesalig, og litt opphengt i pc, men det er vel det eneste negative.
Han tar det jeg sier på alvor, og det virker som han er dyktig i faget.