Jostein Jacobsen

Solstrandvegen 19 9020 Tromsdalen
Jostein Jacobsen er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Jostein Jacobsen

dyktig lege

Har kun hatt Jacobsen til fastlege i ett halvt år, men er ganske så fornøyd. Har mange dårlige erfaringer fra andre leger, sådet vr utrolig bra når det endelig var en lege som tok meg på alvor!

Han er ikke særlig snakkesalig, og litt opphengt i pc, men det er vel det eneste negative.
Han tar det jeg sier på alvor, og det virker som han er dyktig i faget.

En meget dyktig lege!

Jeg og min familie har hatt denne legen som fastlege i 21 år.

Det er tydelig at han kan sitt fag, og jeg har aldri tvilt på hans vurderinger. Han henviser viser til sykehus for videre behandling eller utredning, heller en gang for mye enn en gang for lite. Det synes jeg er viktig. Han lytter alltid til mine beskrivelser og synspunkter før han kommer med sine egne meninger. Jeg blir tatt på alvor.

Jostein Jacobsen har en stil og en væremåte som er helt grei for meg. Hvis man av en eller grunn ikke liker den, er det flere andre dyktige leger på Tromsdalen legesenter.

Veldig dyktig lege

Jeg har hatt flere fastleger opp gjennom årene og da fordi de fleste har sluttet eller tatt permisjon, eller at jeg har flyttet. Jostein Jacobsen kommer på en god andreplass over alle fastlegene jeg har hatt. Han er faglig dyktig og virker veldig rutinert i det han gjør. Han har alltid gjort de nødvendige undersøkelsene, og har ingen problemer med å henvise videre til spesialister. Jeg føler meg trygg når jeg går til han. Er også enig med mange her i at han er en veldig stille og innadvent person, men han er derimot veldig flink til å lytte og han virker å få med seg alt jeg sier. Jeg har derfor ingenting imot at han er stille, og syns han generelt er en veldig dyktig lege.

Grundig

Han kan virke litt treg og innadvendt, men er svært grundig, og svært lyttende. Jeg er aldri i tvil om at han tar mine uttalelser på alvor. Likeså er det aldri tvil om at han - dersom han selv ikke finner riktig diagnose - vet å støtte seg på ekspertise på utsiden. Aldri lettvindtløsninger der i gården! Meget flink lege!

kommunokasjonsvegring

får time ganske kjapt, innen par dager. sjelden har jeg måttet vente lenger enn 20 minutter på venteværelset, som oftest kommer man inn på riktig tid. Han er kort og konsis, for den som liker det. ser ut som at han kan touchmetoden..... men skrive på tastatur kan han iallefall.
Han kan bli bedre med med å spre positiv stemning ved mottakelse, Kan bli flinkere til å se på pasienten, og å kommunisere med pasienten.

Nå skal jeg prøve med en ny fastlege.