Tor Johnsen

Legekontoret Målselv helsesenter

Andslimoen 9325 Bardufoss
Tor Johnsen er en av 9 fastleger i Målselv

Siste vurderinger av Tor Johnsen

Ikke bra i det siste og han har alt for mange pasienter.

Han Tor ber pasienten selv ringe til eks. UNN hvis de må på sykehuset etter han hadde sendt en forespørsel til dem. Det er vel fastlegens' plikt til å følge opp sine pasienter! Fastlege har vel mere autoritet en en pasient.

Grei lege

Jeg hadde Tor som fastlege i mange år. Tor er en veldig hyggelig person, og tar tak i ting som oppstår.
Jeg byttet dog fastlege fordi han var ikke så flink til å følge meg opp med problemer jeg hadde over en større tidsperiode. Dette kan han bli bedre på.
En annen grunn var at jeg så lite til han, og det ble oftest telefontimer, og det fungerer ikke i lengden.
En annen ting som er veldig positivt, er at han ikke har oversett meg siden jeg byttet fastlege, han viser enda interesse for at jeg har det bra.

Dyktig lege med mye å gjøre :-)

Jeg er enig i at Tor bør redusere antall pasienter. Som regel havner jeg hos den ene turnuslegen etter den andre, fordi han selv er opptatt. Men Tor er dyktig på oppfølging når det gjelder NAV. Han stiller opp på møter og er en fantastisk god støtte for sin pasient. Litt overarbeidet og noe vanskelig få tak i til tider, fotdi han plutselig kan dra på ferie/jakt og overlate pasientene til turbuslegen. Noe egenrådig; han vet som regel best. Kan bli flinkere å ta pasientens kunnskap og erfaring med i betrakning ved en evnt henvisning/behandling.

Beste legen noensinne!

Jeg har hatt Tor Johnsen som fastlege i mange år, "dessverre" flyttet jeg sørover for noen år siden. Har nå byttet fastlege for 3. gang her nede i leting etter en som er brukbar. Det er ulempen med å ha hatt en så god lege som Tor Johnsen, man har blitt bortskjemt..
Kunne være ganger hvor det var litt lang ventetid for å få time, eller at man måtte til en vikar/turnuslege, men når du får time hos Tor så får du den tiden du trenger. Han er veldig opptatt av at du har det bra, at man finner problemet og løser det på beste måte. En lege som er genuint opptatt av at folk skal bli friske og ha det bra. Treffer jeg han på butikken så stopper han opp og spør hvordan det går. Fantastisk fyr!

Grei nok! men mangler mye på oppfølging av prøver og resultater!

Interessert nok når man er heldig å få time.
Min anbefaling er at antall pasienter reduseres slik at de som har fastlege hos Dr Johnsen blir sett, og ikke må oppsøke andre leger, private legesentre eller annet for å få hjelp. Fastlege skal vare tilgjengelig på kort tid.