Anne Marie Kellner Zapffe

Dr. Anne Marie Zapffe Kvinne, 75 år

Autorisert1971
Ledige plasser 21 av 1700
Vil du bytte til denne fastlegen?

Siste vurderinger av Anne Marie Kellner Zapffe

Veldig fornøyd

litt lenge å vente men dette er nok fordi hun tar seg tid til hver enkelt pasient.

opplever hun som en dyktig lege som ønsker meg det beste og tar seg tid til å finne ut hvordan hjelp jeg trenger og eventuelle tips til forbedringer.

Super lege!

Anne Marie er en dyktig lege. Hun tar alltid det jeg sier seriøst, og følger opp på en god måte. Det er til tider lang ventetid, men som andre har påpekt her er det fordi hun tar inn akutte tilfeller, noe som er positivt selv om jeg som ikke har hatt akutte ting har måttet vente.
Hun er tydelig på hva hun kan og ikke kan, og henviser videre til spesialist når hun er i tvil.
Det er med tungt hjerte jeg av praktiske årsaker etterhvert må bytte fastlege pga flytting.

fantastisk dame! få av hennes kaliber i dag!

hun har vært min lege i 35 år. fulgt meg gjennom 2 svangerskap og div sykdommer gjennom denne tiden. er hun i tvil om noe som helst sender hun meg videre til spesialister. opplever henne som trygg og opptatt av å gjøre en forsvarlig jobb. Jada - man må ofte sitte lenge og vente hos henne - men det er fordi hun tar inn akutte tilfeller på rappen. Det har hun også gjort med meg og mine barn flere ganger - derfor har jeg ingenting imot å vente litt når det ikke er akutte ting som feiler meg. har av og til vært innom andre leger - men ingen kan måle seg med Zapffe!

Anbefales ikke

Jeg hadde Dr.Zapffe kun en kort periode. Hun lyttet ikke til det jeg sa, svarte ikke ordentlig på spørsmål, og hun kunne forsvinne fra kontoret slik at jeg ble sittende og vente lenge alene uten at hun ga beskjed om hva hun skulle. Jeg opplevde lokalene som gamle og lite trivelige, utstyret som utdatert, og fikk heller ikke inntrykk av at hun var oppdatert i forhold til kunnskap. Jeg var ikke fornøyd med noe som helst ved behandlingen hos denne legen.

Flink og oppmerksom

Har vært hos Anne Marie siden jeg var 16 nå er jeg 50. Hun er ei trygg lege, som strekker seg langt. Svært god service og personlig oppfølging. Jeg har sittet en del og ventet, men det skyldes av at hun tar pasienter som kommer og skal bare/eller at det er akutt. Jeg tror alle har brukt den setningen, ift barn som er syk mm.