Anne Marie Kellner Zapffe

Kapellveien 84 1450 Nesoddtangen
Anne Marie Kellner Zapffe er en av 16 fastleger i Nesodden

Siste vurderinger av Anne Marie Kellner Zapffe

Er alltid der😁

Anne Marie er min og mange andres men jeg føler hun er min dr.
Hun har hvert der goe meg og mine og alltid svart på telefonen om vi ikke måtte møte på kontoret. Fantastisk lege ved svangerskap og inntresse for at alt har godt bra.
Å så kommer reprasjonsaldre der hun legger sine til side å står på å hjelpe oss andre. Med vondter både her der. Hele vår familie som har brukt deg vil savne deg ,så inndlig deg. Gruer meg til å ikke møte deg på kontoret. Men kunne ønske du var der på sidelinje men du er å velkommen til å få din frihet.
Klem fra en som vil savne deg. og min lille fam.

Trygg og kunnskapsrik

Zapffe har vært min lege i nesten 40 år, og jeg har alltid vært fornøyd med henne.
En ypperlig lege som alltid har hjulpet, og sendt meg videre til spesialist når det har vært behov for det.
Jeg kommer til å savne henne som fastlege når hun nå går av med pensjon

Flink och noggrann.

En mycket duktig och noggrann läkare. Hon tog sig tid och lyssnade och kom med bra frågor. Jag rekommenderar henne varmt.

Veldig fornøyd

litt lenge å vente men dette er nok fordi hun tar seg tid til hver enkelt pasient.

opplever hun som en dyktig lege som ønsker meg det beste og tar seg tid til å finne ut hvordan hjelp jeg trenger og eventuelle tips til forbedringer.

Super lege!

Anne Marie er en dyktig lege. Hun tar alltid det jeg sier seriøst, og følger opp på en god måte. Det er til tider lang ventetid, men som andre har påpekt her er det fordi hun tar inn akutte tilfeller, noe som er positivt selv om jeg som ikke har hatt akutte ting har måttet vente.
Hun er tydelig på hva hun kan og ikke kan, og henviser videre til spesialist når hun er i tvil.
Det er med tungt hjerte jeg av praktiske årsaker etterhvert må bytte fastlege pga flytting.