Karsten Kehlet

Karsten Kehlet er en av 17 fastleger i Lenvik

Siste vurderinger av Karsten Kehlet

fantastisk lege

Karsten er suveren😊
har hatt han siden jeg var født. Har fulgt han selv da han sluttet på finnsnes og begynte på silsand.
han gjør alt han kan for å hjelpe. Og er det et område som er utenfor hannes rekkevidde så henviser han til spesialister med en gang! Kunne ikke bedt om bedre lege! Han har mkn absolutt 100% tillit. Han er også lege til mitt barn. Og en gang legevakten satte han på antibiotika, så ringte Karsten fortløpende neste dag da han hadde fått rapport. Han ba meg ikke starte antibiotika på min lille gutt da han ikke var enig i dette. Han var nesten sikker på at om jeg ventet et par dager så ble han bedre uten. Om ikke skulle jeg begynne behandling da. Jeg hørte på han og ventet. Og han hadde helt rett. Gutten ble mye bedre uten antibiotika😊 da er du e flink og engasjert lege!👍👍

Dyktig, profesjonell og tar pasienten på alvor!

Meget flink faglig.
Flink til å søke råd/ henvise videre der han ser at det trengs ekspertise.
Medmenneskelig og omsorgsfull lege som ser den enkelte og tar pasienten på alvor.

En av de verste.

Min fastlege var ikke tilstede, da hadde han trådd inn for henne. Det er flott, men når jeg kommer inn og hoster blod og er tett som fy, blodprøvene viser luftveisinfeksjon og jeg spør etter hostesaft (da de på butikken ikke hjalp), brøt han fra seg "Er du virkelig så syk? Trenger du virkelig noe for å lindre hosten din?"
Han satt også mye med mobiltelefonen sin, følte ikke at han hørte på meg.
Jeg gikk ut derfra uten noen som helst form for hjelp.

En lege du kan stole på at gjør sitt beste

Karsten jobber meget seriøs. Det er en av grunnene til at har han få faste pasienter på sin liste. Han er lett å få tak i og stiller opp i fritiden for å følge opp alvorlig syke og døende pasienter.

Dyktig lege.

Karsten Kehelet er min fastlege, har benyttet han noen ganger og kan derfor anbefale han som lege til andre. Han hører på deg uten mistro, han hjelper deg til for å få komme til riktig behandling på en meget god måte, operasjon, fysikalsk behandling og stort sett har jeg som pasient fått time i løpe av ca en uke. Han er serviseinstillet og jeg har stor tiltro til han som lege.
Legekontoret, "Senjalegen" sliter med å svare på telefon, og etter at telefonsvareren er innkoblet kan det gå både 10 og 15 min for oppringingen besvares, men jeg vet ikke om det har bedret seg etter ny lov om max ventetid før svar skal effektiveres. Jeg er mann på 62 år .