Eldrid Norunn Liljedal

Legekontoret Målselv helsesenter

1984

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Legekontoret Målselv helsesenter
Andslimoen 9325 Bardufoss
Eldrid Norunn Liljedal er en av 10 fastleger i Målselv

Siste vurderinger av Eldrid Norunn Liljedal

Utilgjengelig!!!

At den legen har over 1000 pasienter er en tragedie?
Jeg hadde henne over flere år og hadde som regel aldri bruk for lege, men de siste 2 årene var jeg plaget med diverse sykdommer.
Men sakens kjerne er at jeg fylte frikortet og vell så det begge årene å møtte ikke henne en eneste gang selv om jeg ba om det og følte for det.

Da jeg flyttet og fikk ny fastlege, så har jeg kommet til den nye legen hver gang! Var virkelig et kultursjokk for meg!

Liljedal burde ikke hatt mer enn 100 pasienter, for hun klarer ikke å følge opp.

ett flott medmenneske

en lege som har fulgt meg i mange år både før og etter jeg ble syk..lyttende, empatisk og jeg har alltid fått treffe henne når jeg trengte det..selv om hun har vært opptatt så har jeg kunnet treffe henne på telefon..takker henne for det medmennesket hun er, ikke bare lege.

Den beste legen jeg har truffet.

Meget dyktig lege. Forstår meg som pssisent. Tar helsa til meg som passient på alvor Hyggelig og høflig.

for opptatt

hun har for dårlig tid. tar ikke tak i problemer som blir lagt fram. glemmer å sende søknad til spesialist.

Mange pasienter - aldri tilstede

Har hatt henne som fastlege i mange år, men nokså sjelden truffet henne. Kun turnuskandidater som tar hennes pasienter.

En uintressert lege!

Eldrid Liljedal prater alt for mye. Jeg fikk aldri fortalt alt det jeg hadde på hjertet. Hun trer beslutninger ned over hodet på deg, uten at du nødvendigvis er enig.