Rannveig Løkse

Tlf: 77 00 21 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rannveig Løkse er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Rannveig Løkse

Dyktig lege

Har hatt henne som lege i alle år og er meget fornøyd. Hun er hyggelig, hører på pasienten og er faglig dyktig. Hun leker ikke verdensmester og henviser deg til ett annet alternativ om det er noe som er utenfor hennes kompetanse, og det fikser hun med en gang.

Vennlig og dyktig

Føler jeg blir møtt med vennlighet og legen er dyktig.
Hun viser intresse og lytter på hva jeg sier.

En fantastisk fastlege

Hun lytter og tar deg på høyeste alvor, er helt perfekt for meg. Er alvorlig syk og den jobben hun gjør for meg kunne ikke vært bedre. De problemene hun ikke løser selv henviser hun videre til riktig sted. Er betryggende å ha henne som lege

Beste legen i Harstad

Rannveig Løkse er en "engel" hun hører på pasienten og viser full forståelse for sykehistorien, høflig, respektfull.

Meget dyktig!

Har hatt henne som fastlege i mange, mange år! Hun er veldig seriøs, grundig og punktlig, på alle måter! Trenger ikke purre på noe som helst, hun er alltid til å stole på! Håper jeg aldri må bytte fastlege, og setter stor pris på at hele familien min har henne som lege!

Grundig og effektiv

Med Rannveig Løkse som fastlege trenger du ikke bekymre deg for om ting blir gjort, og ikke minst når det blir gjort.

Hun er effektiv, imøtekommende og etter mitt "lekskjønn" faglig meget sterk.

Anbefales på det aller sterkeste.

ingen over ingen under ingen ved siden...

Ho gir en følelse av at ho høre dæ å forstår...
Ting blir åsså fort tatt tak i:)

Effektiv, kompetent, grundig, jordnær og alltid hyggelig

Rannveig er effektiv, kompetent, grundig, jordnær og alltid hyggelig.

DEN beste!

Dyktig lege! Flott medmenneske! Gir meg en følelse av verdighet !

Utrolig!

Beste legen jeg har hatt :) Får raskt svar når jeg ber om time. Hun viser også stor forståelse for problemene mine, både de små og de store, og hjelper meg med alle sammen.

huff

Hørte ikke på det jeg hadde å si.
Synes hun hadde konkludert med at det ikke feilte meg noe,men det gjorde det.

Dyktig

Dyktig, lyttende og tilgjengelig. Flott med slike leger.

meget dyktig lege

ærlig og dyktig lege. Tar seg god tid for vurdering og lytter til pasienten. Lett å få tak i

Den beste legen jeg har hatt!

Føler meg sett, hørt og ivaretatt. Føler at hun husker meg for hver gang enda det er sjeldent jeg er hos lege. Har mest hatt behov for øhj, men da har jeg som oftest kommet til andre leger, men det er ikke noe problem. Hun er snar å gi tilbakemeldinger på prøver og undersøkelser. Henvisningene hennes går fort og hun purrer dersom det er nødvendig.

Alt i alt, veldig fornøyd og håper jeg slipper å bytte.

Profesjonell og empatisk

Vi (familien) er utrolig fornøyd med legen vår. Ho utfører sin profesjon på en utmerket måte, ho utviser ekte empati. Ho er konkret og forståelig, tar oss på alvor, er ærlig og gjør oss trygg. Ho ser oss alltid, dataskjermen er kun i bruk vår hun må bruke den. hunn er et funn for standen!

Veldig fornøyd pasient.

Veldig flink, tilstede og oppmerksom. Tar meg på alvor og forstår problemene. Husker meg og mine problemer når jeg kommer. Vil aldri bytte lege nei.

Nr.1

Den mest behagelige legen jeg noen gang har møtt. Når man går ut av kontoret føler man seg nesten bedre bare ved å ha møtt henne... Faglig svært dyktig, imøtekommende, medmenneskelig, god i kommunikasjon, effektiv, ærlig og real. Kort sagt strålende:)

Det er legen sin det!!

Lege som er effektiv og rask uten at du går ut med en følelse av at hun ikke har fått med seg det du ønsket hun skulle få med seg! Forklarer deg på en lett og forståelig måte! Husker deg og dine "svakheter", feks på det psykiske plan, jeg setter stor pris på det! Får deg til å slappe av og føle deg trygg, tar deg på alvor! Veldig dyktig, intet minus at hun er menneskelig, snill og hyggelig også!:-)

En fantastisk lege!!

Faglig dyktighet, ærlighet, profesjonell og medmenneskelighet, humor og alvor, snakker MED pasienen, ikke til pasienten. Lyttende og en god menneskekjenner! Ville gitt ho 6 stjerner om mulig!:)

Engasjerende lege

Ranveig er en veldig forståelsesfull og engasjerende lege. Hun gjør det hun kan for at jeg skal få den behandling/undersøkelse jeg trenger, og det er sjelden jeg har måttet vente lenge på noe.