Rannveig Løkse

Havnegata Legesenter

1986

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Havnegata Legesenter Telefonnummer77 00 21 2077 00 21 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Havnegata 1 9404 Harstad
Rannveig Løkse er en av 28 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Rannveig Løkse

Fantastisk!

Hun lytter, viser respekt, tar mine problemer på alvor (både de små og store), henviser videre uten å nøle om det må til og ikke minst får hun meg som pasient til å føle meg viktig å sett. Jeg har hatt henne som lege i masse år, og gått gjennom tøffe tider - hun er ikke bare min fastlege, men også ett godt medmenneske som viser omsorg og oppriktig bryr seg når ting er vanskelig. Hun sitter ikke med nesen på pcen under konsultasjon å virker ikke til å ha det travelt når jeg er der. Fantastisk, det skal gudene vite!

Dyktig lege

Har hatt henne som lege i alle år og er meget fornøyd. Hun er hyggelig, hører på pasienten og er faglig dyktig. Hun leker ikke verdensmester og henviser deg til ett annet alternativ om det er noe som er utenfor hennes kompetanse, og det fikser hun med en gang.

Vennlig og dyktig

Føler jeg blir møtt med vennlighet og legen er dyktig.
Hun viser intresse og lytter på hva jeg sier.

En fantastisk fastlege

Hun lytter og tar deg på høyeste alvor, er helt perfekt for meg. Er alvorlig syk og den jobben hun gjør for meg kunne ikke vært bedre. De problemene hun ikke løser selv henviser hun videre til riktig sted. Er betryggende å ha henne som lege

Beste legen i Harstad

Rannveig Løkse er en "engel" hun hører på pasienten og viser full forståelse for sykehistorien, høflig, respektfull.