Astri Medbø

Kvaløysletta Legekontor AS

1986

Kvaløysletta Legekontor AS Telefonnummer77 60 69 1077 60 69 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Astri Medbø er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Astri Medbø

Blir ikke tatt på alvor

Har hatt henne som lege hele livet, og har ikke før de senere årene hatt stort behov for legebehandling. Føler aldri jeg blir tatt på alvor, og det er akkurat som om hun ønsker at jeg skal komme meg ut av døren like fort som jeg kom inn. Har skjelden noe annet å komme med enn at "det går sikkert over", "jeg vet ikke hva som feiler deg" osv. Etter en lengere periode med plager og uttallige legebesøk og undersøkelser for noen år tilbake, fikk jeg til svar at "jeg vet ikke hva som feiler deg, det er ikke noe mer jeg kan gjøre for deg", var jeg så desperat etter hjelp at jeg selv måtte lete etter medisiner og behandling videre, hun foreslo ikke dette selv på noen måte. Nå bytter jeg fastlege.

Veldig god lege.

Er veldig fornøyd med Dr. Medbø. Har hatt henne hele mitt liv å gruer meg til den dagen hun går av. Hun er god å snakke med, føler hun ser og forstår meg. Hvis det er noe spesielt sender hun meg videre til spesialist. Føler meg trygg hos henne.

kjempefornøyd

Dr.Medbø er en veldig flink og proffesjonell lege,har hatt henne i mange mange år og hun tar seg bestandig tid og jeg blir tatt på alvor

Dyktig

Hun vet hva som feiler meg før jeg er ferdig med å prate. Profesjonell og omtenksom. Tar meg på alvor. Føles trygg.

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig.

Synes Astri Medbø er en meget dyktig og hyggelig fastlege. Hun virker godt forberedt og tar seg tid til å snakke med pasienten, og hun følger opp etterpå på en rask og profesjonell måte. Den sjenanse som enkelte menn kan ha ved å ha en kvinnelig lege takler hun på en måte som får en til å slappe av naturlig. Har bare godt å si om henne.