Astri Medbø

Kvaløysletta Legekontor AS

1986

1 person

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Kvaløysletta Legekontor AS
Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Tlf: 77 60 69 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Astri Medbø er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Astri Medbø

Dyktig

Hun vet hva som feiler meg før jeg er ferdig med å prate. Profesjonell og omtenksom. Tar meg på alvor. Føles trygg.

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig.

Synes Astri Medbø er en meget dyktig og hyggelig fastlege. Hun virker godt forberedt og tar seg tid til å snakke med pasienten, og hun følger opp etterpå på en rask og profesjonell måte. Den sjenanse som enkelte menn kan ha ved å ha en kvinnelig lege takler hun på en måte som får en til å slappe av naturlig. Har bare godt å si om henne.

Bryr seg lite?

Mine egne erfaringer er at dette er en lege som ikke brydde seg. Følte jeg var på et samleband, fort inn og fort ut. Kommer med relativt lite løsninger. Skriver ikke ut sterkere tabletter fordi "hun ikke liker det", selvom man sliter med angst og depresjon.

Ikke helt tilgjengelig

Veldig profesjonell lege med gode menneskelige egenskaper. Har vært mye syk og hun har hjulpet meg mye og tatt seg tid til at jeg skal bli frisk, og føler hun forstår hva jeg ønsker.

Fravær av medmenneskelighet.

Sikkert en faglig dyktig lege, men mangler det medmenneskelige aspektet. Hun var min fastlege i noen år, men det var hos hennes vikarer jeg følte jeg ble tatt på alvor!

Kvier meg for å oppsøke legen

Hyggelig lege ,men føler meg rett å slett dum når jeg en sjelden gang kommer og har bruk for hennes hjelp.Hun relaterer plagene til psykiske vansker,før jeg har blitt ferdig å legge frem hvilke plager jeg har . Derfor bytter jeg til annen lege .

Misfornøyd

Har hatt henne som fastlege hele livet og har ikke før de seinere år hatt nødvendighet for å gå til lege. Når man virkelig trenger henne så virker hun ikke til å ta meg på alvor og alle plagene man har "går sikkert over til slutt men hun vet ikke hva som feiler meg". Utrolig frustrerende å føle at man ikke blir tatt på alvor og at man nesten er til plage hver gang man stadig kommer innom og fortsatt ikke er blitt bedre.

Den beste legen jeg har hatt

Hun er faglig dyktig. Hun lytter til meg og jeg føler hun forstår meg. Hun vet raskt hva som skal gjøres og er bevisst på det. Hun lar seg ikke styre av pasienters ønsker men tar samtidig hensyn.

Har byttet fastlege

Hadde Astrid som fastlege i noen år, men har nå funnet meg en annen lege.
Dama er grei og dyktig nok, men jeg følte ikke at kjemien stemte.
Hadde også en episode etter en fallulykke der jeg følte at jeg ikke fikk nok hjelp hos henne. Endte med at jeg gikk gråtende på jobb med skader fordi jeg ikke fikk forlenget sykemelding.

Faglig dyktig lege

Astri er en meget flink lege som tar seg tid til sine pasienter. Hun både lytter og tar tak på høyt profesjonelt nivå.

Den perfekte legen for meg.

Seriøs, interessert, god samtalepartner, men så er det ikke stort som feiler meg, heldigvis.

Superlege!

Kjempekoselig, jeg følte at legen hørte på hva jeg hadde å si og tok meg alvorlig, virker som hun kan det hun holder på med og jeg ble i allefall frisk!

Fornøyd

Jeg har hatt henne i de 5 årene jeg har bodd i Tromsø. Det er sjeldent jeg er hos lege generelt, men når jeg først er der så har hun bestandig hørt på hva jeg har sagt og kommet med anbefalninger. Hun er ikke den som hiver ut sykemeldinger, men du må heller ikke mase deg til en om du virkelig trenger det. Har vært perioder med mye vikarer, men de fylte plassen godt og ble like godt tatt vare på. Har intet negativt å si om henne, bortsett fra den vanlige ventetiden som det gjerne er på legekontorer.

anbefales ikke

Hatt denne legen i mange år,altfor mange år..blir ikke tatt på alvor, vil ikke forholde seg til andre spesialister og henviser heller ikke dit.har selv sagt rett ut at vi almennpraktikere har med friske folk å gjøre.Skjønner ikke helt at man blir lege om man vil omgåes friske folk. Herved byttet å går aldri tilbake !

Dyktig og profesjonell

Dette er en lege som tydeligvis elsker jobben sin. Hun viser tydelig interesse for mine problemer. Jeg føler meg godt ivaretatt av henne. Det er av og til litt ventetid men dette skyldes noen ganger meg også at hun tar seg tid med meg selv om det går over tiden hun har satt opp. Hun kan absolutt anbefales som fastlege.

BRA!

Jeg og barna har brukt dr Medbø i 3 år- helt siden vi kom til Tromsø. Hun er effektiv og virker oppdatert og trygg. Langt bedre enn legene vi har benyttet før vi kom hit. Kan absolutt anbefale henne!

Dyktig og empatisk lege

Hadde henne som fastlege før jeg flyttet fra Tromsø. Hyggelig, dyktig og empatisk. Noen ganger litt ventetid, men ikke mer enn man må forvente.

Dårlig fastlege

Hadde henne i 2-3 år før jeg byttet, Følte meg ikke vel hos henne. Veldig upersonlig og kald lege som var mer opptatt å skrive på tastaturet en og "se" pasienten. Følte jeg ble mer vurdert fra "topp til tå" en for hva jeg egentlig kom for. Hadde henne også som fastlege for barnet mitt på 2 år. ANBEFALES IKKE!!

Lang erfaring...

Det er ikke alt i møte med pasientene. Hun er som regel ok, men kan godt være noe mer på tilbudssiden.. Du må liksom vite noe selv om tilbud og be om det.. Det er ikke alt en vet selv og stoler på at legen vil fortelle. Tar deg ellers seriøst og gjør en god jobb.

Mer opptatt av dataskjermen enn av pasienten

Tar aldri ting på alvor, ser nesten ikke bort fra dataskjermen, virker svært lite interessert. Veldig ovenfra og ned. Man føler seg ikke vel etter et besøk hos henne.