Astri Medbø

Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Astri Medbø er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Astri Medbø

Bryr seg lite?

Mine egne erfaringer er at dette er en lege som ikke brydde seg. Følte jeg var på et samleband, fort inn og fort ut. Kommer med relativt lite løsninger. Skriver ikke ut sterkere tabletter fordi "hun ikke liker det", selvom man sliter med angst og depresjon.

Ikke helt tilgjengelig

Veldig profesjonell lege med gode menneskelige egenskaper. Har vært mye syk og hun har hjulpet meg mye og tatt seg tid til at jeg skal bli frisk, og føler hun forstår hva jeg ønsker.

Fravær av medmenneskelighet.

Sikkert en faglig dyktig lege, men mangler det medmenneskelige aspektet. Hun var min fastlege i noen år, men det var hos hennes vikarer jeg følte jeg ble tatt på alvor!

Kvier meg for å oppsøke legen

Hyggelig lege ,men føler meg rett å slett dum når jeg en sjelden gang kommer og har bruk for hennes hjelp.Hun relaterer plagene til psykiske vansker,før jeg har blitt ferdig å legge frem hvilke plager jeg har . Derfor bytter jeg til annen lege .

Misfornøyd

Har hatt henne som fastlege hele livet og har ikke før de seinere år hatt nødvendighet for å gå til lege. Når man virkelig trenger henne så virker hun ikke til å ta meg på alvor og alle plagene man har "går sikkert over til slutt men hun vet ikke hva som feiler meg". Utrolig frustrerende å føle at man ikke blir tatt på alvor og at man nesten er til plage hver gang man stadig kommer innom og fortsatt ikke er blitt bedre.