Astri Medbø

Autorisasjon (1986)

Kvaløysletta Legekontor AS Telefonnummer77 60 69 1077 60 69 ...
Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Astri Medbø er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Astri Medbø

Veldig god lege.

Er veldig fornøyd med Dr. Medbø. Har hatt henne hele mitt liv å gruer meg til den dagen hun går av. Hun er god å snakke med, føler hun ser og forstår meg. Hvis det er noe spesielt sender hun meg videre til spesialist. Føler meg trygg hos henne.

kjempefornøyd

Dr.Medbø er en veldig flink og proffesjonell lege,har hatt henne i mange mange år og hun tar seg bestandig tid og jeg blir tatt på alvor

Dyktig

Hun vet hva som feiler meg før jeg er ferdig med å prate. Profesjonell og omtenksom. Tar meg på alvor. Føles trygg.

Trygg, kunnskapsrik og hyggelig.

Synes Astri Medbø er en meget dyktig og hyggelig fastlege. Hun virker godt forberedt og tar seg tid til å snakke med pasienten, og hun følger opp etterpå på en rask og profesjonell måte. Den sjenanse som enkelte menn kan ha ved å ha en kvinnelig lege takler hun på en måte som får en til å slappe av naturlig. Har bare godt å si om henne.

Bryr seg lite?

Mine egne erfaringer er at dette er en lege som ikke brydde seg. Følte jeg var på et samleband, fort inn og fort ut. Kommer med relativt lite løsninger. Skriver ikke ut sterkere tabletter fordi "hun ikke liker det", selvom man sliter med angst og depresjon.