Jan Isak Mikalsen

Kroken Legekontor AS

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

1981

Kroken Legekontor AS Telefonnummer77 60 48 5077 60 48 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
B A Løvolds veg 12 9022 Krokelvdalen
Jan Isak Mikalsen er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Jan Isak Mikalsen

En god lege med tid til sin pasient, føler at mine plager og behov blir tatt alvorlig. En lege man ikke kun prater sykdom med, men generelle ting også. Meget fornøyd:)

Veldig fornøyd

Mikalsen er nøye i sine vurderinger. Har ikke sykemelding og resept som løsning på alle henvendelser, men prøver å finne ut hva som feiler meg.

Han er jordnær, humoristisk, lydhør og dyktig i faget sitt. Tar seg tid til deg og han tar deg på alvor. Henviser videre når det er nødvendig

Tar deg på alvor!

Tar seg god tid, faglig dyktig og imøtekommende. Sender deg videre til spesialist når det er nødvendig.

Frustrerende

Virket uinteressert og satt med bena på skrivebordet hele timen noe som virket respektløst, nedlatende og uprofesjonelt.

Gjorde meg ukomfortabel via språkbruk som jeg oppfattet som bl. a. fettfobisk. I tillegg var han ikke fastlegen min så han visste ikke om og spurte ikke noe om tidligere syke/helsehistorie. Virket som om han hadde gjort opp sin mening ut fra førsteinntrykket.

Sa det ikke var noe å gjøre men gav meg noen dagers sykemelding og det var det.

Fysioterapi eller noen behandling ville han ikke høre snakk om (betegnet fysioterapi som "alternativ" behandling og at leger ikke kunne henvise til slik praksis eller anbefale det enda wikipedia har dette å si om fysioterapauter:
"I Norge kreves det autorisasjon for å ha tittelen fysioterapeut. Fysioterapiutdanningen i Norge er en fireårig høyskoleutdanning som gir bachelorgrad. [...]

Fysioterapeuter har tradisjonelt jobbet i kommunene, på sykehus/institusjoner og på private institutter med eller uten driftstilskudd. [...] Ofte har pasienten henvisning fra lege eller annen instans").