Håvard Nesheim

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø
Håvard Nesheim er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Håvard Nesheim

Elendig oppfølging

Etter å ha vært pasient hos ham i årevis med høyt blodtrykk, høyt kolesterol og grenseverdier på blodsukker måtte jeg nørmest krangle meg til å få tatt en blodsukkerbelastning. Han bare målte meg rundt midjen og sa at jeg ikke var feit nok. Da den viste utslag tok han meg inn på kontoret hvor han bare mumlet at jeg hadde diabetes og måtte gå hjem og lese noe om det. Selv hadde han ikke tid. ( han sa heller ikke om det var type 1 eller 2) Tidligere hadde jeg også fått fjernet en kul i hodebunnen hvor han skalv sånn på hendene at hele hodet mitt ristet mens han sydde. Jeg skiftet fastlege etter dette.

Flink faglig

Har hatt Nesheim som fastlege siden han kom til Tromsø. De gangene jeg har hatt behov for det så har han ytt god service. Virker flink faglig, tar meg på alvor og sender meg videre i systemet dersom han finner det påkrevet.

Ikke den beste

Jeg har hatt Nesheim i ca 10 år. Jeg må pushe på får å ta prøver..og få svar på de. Jeg er kronisk syk, så må ofte til lege. Jeg er ikke fornøyd med behandlingen jeg får, eller ikke får.. Anbefaler ikke Håvard Nesheim som fastlege.

Han er stresset og har alltid mye å henge fingrene i. Min bror og mor hadde også han, men de byttet, og nå har jeg også gjort det. Håper å få bedre hjelp noen andre plasser.

Han er forståelsesfull og empatisk. Og man finner ut av problemet..til slutt.
Han burde få bedre tid til sine pasienter, ikke stresse, og ikke hive dem ut for fort. Dette er noe han har blitt bedre til, men ikke bra nok. Han burde også få et bedre legeforhold til sine pasienter.

Det gjør litt vondt å gå fra dette legesentret, for alle er veldig hyggelig og alle smiler. Som sagt så er jeg der ofte og de kjenner meg nok igjen.

God lege

Håvard er en kjempeflink og jeg føler at han lytter til deg
Har hatt han som fastlege i mange år han kan jeg anbefale på det varmeste.

Meget dyktig

Jeg hadde dr. Nesheim som fastlege i mange år (nå har jeg flyttet fra Tromsø).

Han var veldig behagelig og dyktig, og fikk alltid riktig hjelp. Har anbefalt ham til andre som også har byttet til ham ,og som er veldig fornøyd.