Ole Robin Norden

Nordbyen legesenter Mann, 40 år

Autorisert2004
Ledige plasser 69 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nordbyen legesenter

Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Ole Robin Norden er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Robin Norden

Beste legen..

Meget forståelses full, god lytter og veldig flink med mennesker. Er meget fornøyd med han. Beste legen jeg noen sinne har hadd.

I verdens klasse

Bare helt super👍,glad jeg har han,Har aldri vore misfornøyd ,har både vore uenig å diskutert med men ,når fram med mitt,hjelp e der så han vet å behandle pasienter,å måten man blir tatt i mot på når mann kommer har vel mange mye å lære.spør du mæ .

Veldig snill

Snill og forståelsesfull lege. Han er ikke passiv som en god del andre leger og du får hjelpen du trenger.

Vanskelig dialog

For noen år siden opplevde jeg denne fastlegen som åpen, interessert og lyttende. Dette har gjennom årene forandret seg. Denne legen vet lite om meg, da jeg har vanskelig for å komme til orde. Det blir mye enveiskommunikasjon, og han bruker mye tid på å forklare meg ting jeg allerede vet, eller overbevise meg om at andre behandlingsformer enn rent medisinske ikke har noe for seg.

Var min fastlege

Jeg var veldig takknemlig i begynnelsen for å ha fått en slik empatisk lege som virket oppriktig interessert og var lyttende. Og jeg fikk stort sett time på dagen, det var veldig bra. Men, etter noen år opplevde jeg forandring, han virket mer interessert i å overbevise meg om at jeg hadde feil enn å ta mitt "ærend" på alvor. Jeg opplevde at han virket både hard, fikk hardt blikk og var alt annet enn lyttende i min legetime. Rar opplevelse. Da byttet jeg lege og er veldig fornøyd selv om jeg ikke er der ofte.