Ole Robin Norden

Tlf: 77 66 18 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ole Robin Norden er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Robin Norden

Enveiskommunikasjon

Jeg opplever denne legen som mer interessert i å snakke selv enn i å snakke med meg, og han snakker meget omstendelig. Dersom det noen gang skulle komme til å feile meg noe alvorlig, bytter jeg lege!

Beste legen..

Meget forståelses full, god lytter og veldig flink med mennesker. Er meget fornøyd med han. Beste legen jeg noen sinne har hadd.

I verdens klasse

Bare helt super👍,glad jeg har han,Har aldri vore misfornøyd ,har både vore uenig å diskutert med men ,når fram med mitt,hjelp e der så han vet å behandle pasienter,å måten man blir tatt i mot på når mann kommer har vel mange mye å lære.spør du mæ .

Veldig snill

Snill og forståelsesfull lege. Han er ikke passiv som en god del andre leger og du får hjelpen du trenger.

Var min fastlege

Jeg var veldig takknemlig i begynnelsen for å ha fått en slik empatisk lege som virket oppriktig interessert og var lyttende. Og jeg fikk stort sett time på dagen, det var veldig bra. Men, etter noen år opplevde jeg forandring, han virket mer interessert i å overbevise meg om at jeg hadde feil enn å ta mitt "ærend" på alvor. Jeg opplevde at han virket både hard, fikk hardt blikk og var alt annet enn lyttende i min legetime. Rar opplevelse. Da byttet jeg lege og er veldig fornøyd selv om jeg ikke er der ofte.

Den beste legen jeg har hatt. Lyttende.

Særdeles bra. Lytter til hans råd og prøver alltid å gjøre hva han sier

Var veldig flink, men har alt for mange pasienter nå

Hadde Ole Norden som fastlege i over 10år. Var i begynnelsen overbegeistret over å ha en slik empatisk og lyttende lege. Nå har han desverre forandret seg.
Regner med at han alt for mange pasienter. Han virker utkjørt og lite fokusert. De siste legetimene før jeg byttet lege opplevdejeg at han ikke trodde på meg. Legetimene ble ubehagelige da jeg følte at han ikke trodde et ord på det jeg fortalte og det vistes i hele holdningen hans. Jeg kviet meg derfor til å gå der og har nå byttet lege.

Skulle ønske han var min lege :(

Har aldri hatt han som lege, men var hos han på Tvibit og kan virkelig si at han er en fantastisk lege. Han tok meg veldig seriøst og alvorlig. Lytter og bryr seg. Christine Karlsen og Ole Norden er de 2 mest fantastiske legene jeg har hatt møtt. Synd denne mannen aldri kommer til å bli ledig ....ellers skulle jeg byttet til han som lege :( misunner dere som har han som lege. Sånne leger skal man lete lenge etter.

Kunnskapsrik og positiv!

Han er en lege som tar mine problemer på alvor. Lyttende. Åpenbart kunnskapsrik og empatisk. Gir seg ikke før han har funnet ut av mine plager. Jeg føler meg trygg på denne fastlegen. Jeg får time på dagen, uansett hvilke problemer jeg har. Kan bestille time på sms.

Fantastisk Lege!

Et medmenneske rett og slett! Eksemplarisk Dyktig i sitt fag. og bruker mye tid på undersøkelser. Et hærlig menneske!

Den hareste jeg har hatt

Han er jo en bra lege med han blir nok litt hard på en måte hvis du skjønner med vaksiner og sånne ting men ellers er han egentlig grei nok hvis jeg kunne velge trur jeg nok jeg hadde valgt en annen hvis dere får tilbud om noen andre da burde dere velge en annen ikke han.

Han er den beste legen

Han møter deg og ser deg. Han er en person som er kritisk og vitebegjærlig. Han er ikke legen som kaster sykemeldinger omkring seg, men ser etter ressursen i deg som menneske. Han er en mann reagerer når en akutt situasjon oppstår. Han er ikke fordomsfull, men møter deg derimot med et åpent sinn. En god lytter, samtidig som han er meget bestemt. Han er en lege du kan stole på, og jeg kommer aldri til å bytte han ut, selv om han til tider er utilgjengelig. Det er en trygghet å vite at han er min fastlege.

Den aller beste!

Ole Norden ÈR den beste legen jeg noensinne har hatt! Etter å ha bodd noen år i byen så har det aldri vært noen problem å få tak i han. Han er tilgjengelig meste parten av tiden, han er imøtekommende, meget kunnskapsrik, ja, rett og slett veldig lett å prate med, pinlig stillhet forekommer aldri. Derfor blir det litt vemodig å flytte fra byen og miste en så bra lege.. Om jeg kunne, så hadde jeg tatt han med i flyttelasset mitt!

Barnas lege

Legen til mine to barn, men ikke min fastlege. Er strålende fornøyd. En jordnær og seriøs lege!

En medmenneskelig lege!

Ole er en fantastisk lege! Man blir alltid tatt på alvor, og han snakker faktisk med deg, ikke til deg, og ser på deg, ikke dataskjermen! Aldri redd for å henvise videre, sånn som enkelte andre virker å være. Man føler seg alltid velkommen hos Ole. Når Ole gir råd, stoler man faktisk på det.
Er så utrolig glad for at jeg valgte han som fastlege da jeg skulle velge ny!

PS: Kontordamene på kontoret er en hyggelig bonus, alltid blide og hjelpsomme!

Vil mitt beste.

Tar meg på alvor og har tid til alle mine plager. Kontakter andre dersom han blir det minste usikker.
Seriøs, ærlig, direkte, medfølende uten at det blir for mye. Håper han blir min fastlege lenge.

personlig men profosjonell

Norden gjør alt han kan for å hjelpe. Og er aldri nedlatende iforhold til små problemer, men alltid støttende. Forberedt før time, slik at du slipper å ta hele livshistorien hver gang. En varm, empatisk og meget begavet lege.

Helt klart den beste legen æ har hatt!

Dyktig med voksne og barn.
Flink å forklare.
Lytter å vil høre på deg.

Beste legen som er!

Doktor Ole er fantastisk! Også vil jeg også berømme resten av personalet på Nordbyen. Hyggeligere helsesekreærer skal du lete lenge etter!

Setter standarden for hva en lege burde være

Han er veldig dyktig i alle ledd, han behandler deg som et menneske, lytter til det du sier, husker hvem du er og virker oppriktig opptatt av at du ha det så bra som mulig.

Han er svært kunnskapsrik og holder seg oppdatert, han har også enorm bredde i sin kompetanse.

Han er også veldig lett å snakke med og han har vært en utrolig god støttespiller i tunge stunder.

Ole Norden setter standarden for hva en lege burde være, jeg bytter aldri!