Ole Robin Norden

Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Ole Robin Norden er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Robin Norden

Enveiskommunikasjon

Jeg opplever denne legen som mer interessert i å snakke selv enn i å snakke med meg, og han snakker meget omstendelig. Dersom det noen gang skulle komme til å feile meg noe alvorlig, bytter jeg lege!

Beste legen..

Meget forståelses full, god lytter og veldig flink med mennesker. Er meget fornøyd med han. Beste legen jeg noen sinne har hadd.

I verdens klasse

Bare helt super👍,glad jeg har han,Har aldri vore misfornøyd ,har både vore uenig å diskutert med men ,når fram med mitt,hjelp e der så han vet å behandle pasienter,å måten man blir tatt i mot på når mann kommer har vel mange mye å lære.spør du mæ .

Veldig snill

Snill og forståelsesfull lege. Han er ikke passiv som en god del andre leger og du får hjelpen du trenger.

Var min fastlege

Jeg var veldig takknemlig i begynnelsen for å ha fått en slik empatisk lege som virket oppriktig interessert og var lyttende. Og jeg fikk stort sett time på dagen, det var veldig bra. Men, etter noen år opplevde jeg forandring, han virket mer interessert i å overbevise meg om at jeg hadde feil enn å ta mitt "ærend" på alvor. Jeg opplevde at han virket både hard, fikk hardt blikk og var alt annet enn lyttende i min legetime. Rar opplevelse. Da byttet jeg lege og er veldig fornøyd selv om jeg ikke er der ofte.