Ole Robin Norden

Nordbyen legesenter

2004

Nordbyen legesenter Telefonnummer77 66 18 8077 66 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Ole Robin Norden er en av 73 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ole Robin Norden

Høy på seg selv og viser lite respekt

Ole Norden har vært vår lege i mange år, men nå bytter vi fastlege. Han er opptatt av å fortelle om egne private erfaringer, mer enn å lytte til pasienten. På sist time ringte telefonen i ett og han nølte ikke med å svare. Opplevde at han ikke var tilstedet under timen. Han avsluttet med å si at det kokte på kontoret og at han ikke hadde mer tid til pasienten! Respektløst!

Lite engasjert og mangler forståelse

Virker som at han ikke er interessert i problemet mitt og ikke forstår hva som skal til for at jeg skal bli frisk. Mulig det er at han ikke kan den jobben han skal gjøre.

Imøtekommende og vennlig

Har hypokondriske tendenser i tillegg til at jeg har hatt flere plager. Ole har alltid tatt meg imot og hatt forståelse for problemene mine, og til tross for at det flere ganger har vist seg å ikke være noe føler jeg han han alltid tar meg imot seriøst og jeg føler meg hørt. Kunne ikke tenkt meg en bedre lege.

Upålitelig

Sier en ting- gjør noe annet.
Har måtte dra til legevakta for å få hjelp i perioder. Har hatt han i 20 år.

Enveiskommunikasjon

Jeg opplever denne legen som mer interessert i å snakke selv enn i å snakke med meg, og han snakker meget omstendelig. Dersom det noen gang skulle komme til å feile meg noe alvorlig, bytter jeg lege!