Carl Göran Åkerberg

Åkerbergs legekontor Mann, 68 år

Autorisert1993
Ledige plasser 682 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Åkerbergs legekontor
Lyngveien 3 A+B 1430 Ås
Carl Göran Åkerberg er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Carl Göran Åkerberg

Rotete og vanskelig å få kontakt

Jeg var bare hos denne legen en gang, og da var han ganske hyggelig og hjelpsom. Tok meg på alvor og brukte nok tid.
Bortsett fra det så var jeg ikke fornøyd. Telefonen rang konstant, det var rotete og uprofesjonelt på kontoret, det gikk ikke an å betale med kort.
Jeg synes det var veldig vanskelig og få kontakt med ham, siden man må legge igjen en beskjed og så vokte telefonen 24 timer om døgnet i tilfelle han ringer tilbake, noe han ikke gjorde ved min siste henvendelse. Derfor valgte jeg å bytte fastlege.
Hvis han hadde latt noen annen ordne med time-booking og alt kring det så hadde det hjulpet en del trur jeg.

En lege som tar seg tid til deg

Passer kanskje ikke for alle, men er veldig flink og tar seg tid til å høre på hva du har å si. Jeg har ikke hatt noen bedre lege enn han, og det gjør at det er verdt den lange ventetiden.

Effektiv når du først får tak i han men SVÆRT vanskelig å få tak i.

Håpløs å få tak i uten resepsjonist/ assistent. Ringer på svært merkelige tider av døgnet. Veldig rask og brå på legetimer- virker ikke alltid som om vurderingen er gjennomtenkte.

Den beste legen vi noensinne har hatt!!

Masse kunnskap og initiativ og engasjement.
Første lege som har hjulpet oss som familie med å finne løsninger og komme med forslag utover det vanlige. Han ser deg og lytter.
En lege som forstår at ikke alle legebesøk er korte og at han tar seg tid til det du trenger ham til. Første lege som har tatt seg tid til å være med på møter med NAV, DPS, kommunen osv. Det å ha med seg legen sin i slike møter er gull verdt!!

En rotete lege

Jeg trengte legemelding som måtte leveres iløpet av noen få dager. Jeg ringte og ringte kontoret hans, men fikk ikke noe svar uansett tid av døgnet og la derfor igjen en melding. Det tok flere dager før han ringte meg opp igjen og da sa han at jeg kunne komme inn sent på ettermiddagen (ikke vanlig kontortid for et legesenter). Da jeg ankom "legekontoret" ble jeg sjokkert! Det lå søppel og hageredskaper, tomme kanner med frostveske og annet rot utenfor huset. Inne var veggene dekket fra tak til gulv med smakløs kunst og det var mye rare ting inne på "venterommet" som så mer ut som en stue. Der satt jeg og 3-4 andre å ventet i flere timer. Da jeg omsider kom inn til han på kontoret fikk jeg et nytt sjokk; det var rot over alt! Det så ut som han bodde der. Og mannen selv var ikke hyggelig, men heller arrogant og lite interessert i deg og dine problemer. Og betalingen måtte foregå med kontanter. Jeg vil aldri gå til han igjen. Fikk en skikkelig ekkel følelse av både legen og stedet.