Carl Göran Åkerberg

Låst – ingen venteliste

Carl Göran Åkerberg er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Carl Göran Åkerberg

Jeg anbefaler

Jeg anbefaler en god tilnærming til pasienten.

Lytter og ser etter en løsning.

Han er veldig hjelpsom

Har hatt Åkerberg i godt over fem år nå. Han hjelper alltid til og er ikke treg med å henvise vis han er usikker. Han følger opp fortreffelig. Aldri hatt en som støtter meg som han. Ja, det er venting i gangen når en har time, men igjen så har han aldri dårlig tid til deg. Han følger veldig godt opp med resept fornyelse på nettsiden. Gruer meg til den dagen han går av.

Fullstendig utilgjengelig

Ingen tar telefonen, ingen svarer på Epost, ingen andre muligheter for online kommunikasjon. Muligvis en flink lege, men det hjelper jo ikke hvis man aldrig får tak i ham. Legen i Ås med flest pasienter og kortest telefontid.

Utilregnelig

Fikk en regning for en time jeg ikke møtet til da jeg ikke fikk beskjed om timen…

Da jeg endelige fikk beskjed om time i forkant av timen, så var han over fire timer forsinket!! Fikk vente i en kall korridor for to av disse fire timene. Da det endelig var min tur så virket han trøtt og forvirret.

Jeg har nå byttet til en fastlege i Ski. Selv om det tar 15 minutter å kjøre dit så sparer jeg flere timer på å gjøre det hver time og slipper vente i en kall korridor!!

Impossible to contact

There is no way that you can reach doctor, their official website doesn’t work. One time the doctor booked an appointment for me without telling me and send the invoice. After I visit the doctor's office regarding the invoice, he said change your GP. Worst experience ever with any doctor.