Carl Göran Åkerberg

Åkerbergs legekontor

1993

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Carl Göran Åkerberg er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Carl Göran Åkerberg

Fullstendig utilgjengelig

Byttet til denne fastlegen da jeg flyttet til kommunen. Da jeg ble syk prøvde jeg å ringe, men fikk ikke kontakt. Måtte dra til en annen lege som var grei nok til å ta meg imot på kort varsel.

Ble oppringt dagen etter, da jeg allerede hadde fått antibiotika og var under behandling. Det er helt uakseptabelt for meg at en lege ikke har noen som kan ta telefonen på dagtid, og bruker over 24 timer på å svare.

Byttet fastlege kort tid etter.

Meget dyktig og erfaren lege

Får veldig god hjelp fra min fastlege Åkerberg. Opplever at han tar meg på alvor og er meget dyktig, samt at han har lang erfaring. Kan gi mine beste anbefalinger.

Fantastisk lege som tar seg tid til pasientene. Har vært hos han med mine to barn. Og fått kjempegod hjelp! Anbefales!

Verdens beste lege

Ingen over,ingen ved siden.
Dr.åkerberg er den mest fantastiske og medmenneskelige legen noensinne.
At man må vente +-2 timer hver gang,spiller ingen rolle når man får så god hjelp.

En lege uten håndlag med mennesker

En lege med gode kunnskaper om faget sitt, men nærmest umulig å få kontakt med. Det kan ta flere dager før en blir oppringt for å avtale time. Det er ikke uvanlig å vente 1-2 timer etter avtalt tidspunkt før timen starter, noe flere pasienter på venteværelset bekrefter.

Timene er ofte preget av hastverk og en føler seg til bry i en leges hektiske hverdag. Dette er en lege som prioriterer kvantitet foran kvalitet i sitt arbeid, og som muligens opererer i grensen av hva som er forsvarlig.

Det er synd å si, men jeg anbefaler å holde seg unna denne legen uavhengig av behovet for legehjelp.