Carl Göran Åkerberg

Autorisasjon (1993)

Carl Göran Åkerberg er en av 14 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Carl Göran Åkerberg

Besten lege

Fantastisk lege hjulpet meg 5år siden da hadde jeg problemer på jobben...Han hadde altid god tid til meg.

Fantastisk legekontor !

Her er det en service som går langt utover det en lege skal utøve for pasienten. Det samme gjelder resepsjonen. Kjempefornøyd med oppfølging etc...

Personlig

Har hatt Dr. Åkerberg hele livet, og føler meg trygg på at han alltid stiller opp og hjelper meg ut over det som er forventet. Jeg et meget fornøyd!

Endelig en lege som dyrker det man allerede er

Endelig har plata på Oslo S aldri vært nærmere. Takket være fastleger som har denne type mentalitet. Jeg har slitt hele min oppvekst med angst og sosial tilhørighet. Denne fastlege «ser» deg som menneske og det du trenger for å overleve. Som stor tilhenger av freakforum.no har jeg som tidligere og nåværende tidspunkt fått mange innspill på løsninger rådført meg med denne fastlegen som har vært villig til å se et åpen spill for åpenhet til å finne løsninger basert på teoriene. Anbefaler han på det sterkeste for de i samme situasjon!

Meget dyktig og kunskapsrik lege.
Har gode svar på det du spør om ved mine sykdommer Jeg fikk sarkoidose for noen år siden var innlagt på Haukland i 4 dager hvor dem ikke siste hva som feilte meg kom til Åkerberg han la meg inn på Ahus.Han sa da jeg gikk ut fra kontoer hans jeg tror du har sarkoidose og det hadde jeg