Carl Göran Åkerberg

Åkerbergs legekontor
Lyngveien 3 A+B 1430 Ås
Carl Göran Åkerberg er en av 11 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Carl Göran Åkerberg

Verste legen jeg har møtt

Ikke tilgjengelig mest rotete legen jeg har møtt stiller diagnose basert på skjønn hvordan han får lov til å praktisere er for meg ubegripelig ser du etter fast lege styr unna denne legen hadde du sett bilder fra lege kontoret hans tror du att du hadde kommet til bake til 1950 tallet. Styr unna denne legen

Rotete og vanskelig å få kontakt

Jeg var bare hos denne legen en gang, og da var han ganske hyggelig og hjelpsom. Tok meg på alvor og brukte nok tid.
Bortsett fra det så var jeg ikke fornøyd. Telefonen rang konstant, det var rotete og uprofesjonelt på kontoret, det gikk ikke an å betale med kort.
Jeg synes det var veldig vanskelig og få kontakt med ham, siden man må legge igjen en beskjed og så vokte telefonen 24 timer om døgnet i tilfelle han ringer tilbake, noe han ikke gjorde ved min siste henvendelse. Derfor valgte jeg å bytte fastlege.
Hvis han hadde latt noen annen ordne med time-booking og alt kring det så hadde det hjulpet en del trur jeg.

En lege som tar seg tid til deg

Passer kanskje ikke for alle, men er veldig flink og tar seg tid til å høre på hva du har å si. Jeg har ikke hatt noen bedre lege enn han, og det gjør at det er verdt den lange ventetiden.

Effektiv når du først får tak i han men SVÆRT vanskelig å få tak i.

Håpløs å få tak i uten resepsjonist/ assistent. Ringer på svært merkelige tider av døgnet. Veldig rask og brå på legetimer- virker ikke alltid som om vurderingen er gjennomtenkte.

Den beste legen vi noensinne har hatt!!

Masse kunnskap og initiativ og engasjement.
Første lege som har hjulpet oss som familie med å finne løsninger og komme med forslag utover det vanlige. Han ser deg og lytter.
En lege som forstår at ikke alle legebesøk er korte og at han tar seg tid til det du trenger ham til. Første lege som har tatt seg tid til å være med på møter med NAV, DPS, kommunen osv. Det å ha med seg legen sin i slike møter er gull verdt!!