Carl Göran Åkerberg

Autorisasjon (1993)

Carl Göran Åkerberg er en av 14 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Carl Göran Åkerberg

Impossible to contact

There is no way that you can reach doctor, their official website doesn’t work. One time the doctor booked an appointment for me without telling me and send the invoice. After I visit the doctor's office regarding the invoice, he said change your GP. Worst experience ever with any doctor.

Norges beste fastlege

Har hatt mange fastleger de siste årene, og for første gang på lenge er jeg fornøyd med legen min. Har aldri vært borti noen som bryr seg så mye om pasienten som det Carl Göran gjør. Dessuten en fordel at han tar i mot pasienter også på kveldstid, noe veldig få andre gjør. Kunne ikke bedt om en bedre fastlege.

Den beste legen

Åkerberg er en fantastisk lege. Så forståelsesfull og trygg. Han har alltid tid til å lytte. Gruer meg til han går av med pensjon.

Umulig å få kontakt med

Jeg bestilte time via nettskjema, men når jeg dukket opp hos legen var det umulig for meg å komme inn. For å komme inn til Åkerberg må man ringe på. Det stod allerede en mann utenfor som hadde time før meg, og som hadde ringt på gang etter gang uten hell. Vi stod der sammen i over 40 minutter og prøvde å ringe på, ringe til legen og sende melding via nettskjema. Når jeg da hadde stått der ute i 40 min og han enda lenger uten å få kontakt, kunne vi ikke stå ute og fryse lenger og vi dro hjem. Når jeg kom hjem fikk jeg regning for å ha uteblitt til timen.

Jeg ringte dermed til legen i en av de få timene telefonen er åpen gjennom uken og hun jeg fikk snakke med da ga meg beskjed om at Åkerberg skulle slette betalingen og sette opp ny time. Tiden gikk og jeg fikk ikke noen ny time, men jeg fikk flere betalingspåminnelser.

Jeg prøvde derfor å ringe igjen, men selv i åpningstiden til telefonen kunne jeg ikke få kontakt med legesenteret, så jeg har sendt flere meldinger via nettskjema. Ikke noe svar.

Til slutt så jeg ingen utvei enn å betale regningen, og heller håpe at de skulle kreditere regningen når jeg endelig fikk tak i de, men i dag velger jeg heller å bytte fastlege.

Hold unna!

Arrogant, manglende evne til å lytte til andre enn seg selv, virker ikke som han har arbeidslyst. Vanskelig å bestille time, aldri nøyaktig med avtalt time, må beregnes halve dagen for å vare hus fastlegen, lite imøtekommende. Ikke for oss som er syke.