Carl Göran Åkerberg

Lyngveien 3 A+B 1430 Ås
Tlf: 64 97 28 29 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Carl Göran Åkerberg er en av 13 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Carl Göran Åkerberg

Flink lege men lang ventetid

Hadde denne legen i noen år da jeg studerte. Da han er flink og bruker lang tid på pasientene sine, kunne jeg akseptere å vente 30 min-2 timer.... Men når man har andre tider å passe så fungerer det rett og slett ikke. Byttet fastlege på grunn av det.

Mänsklig och duktig

Jag har haft Åkerberg som läkare i 6 år och ja, det är lång väntetid i väntrummet men det är det absolut värt för han tar sig tid till dig, han lyssnar, har empati, vill hjälpa och bryr sig på riktigt. Han är en mänsklig läkare. Han låter sur i telefonen men det är för att han är stockholmare. Jag upplever att jag får tid relativt snabbt även om han inte har en sekreterare.

Ikke til å stole på!

Jeg er hørselshemmet og er avhengig å nå legen på SMS eller e-post. Min helsesituasjon gjør at jeg ikke kan vente i timevis før jeg får kontakt. Jeg og min familie ringer og legger igjen beskjed - han ringer ikke tilbake med forståelig beskjed. Sykepleiere kontakter han også uten resultat. I nåværende situasjonen er jeg avhengig av hjembesøk. Han svarer ikke!!

Verste legen jeg har møtt

Ikke tilgjengelig mest rotete legen jeg har møtt stiller diagnose basert på skjønn hvordan han får lov til å praktisere er for meg ubegripelig ser du etter fast lege styr unna denne legen hadde du sett bilder fra lege kontoret hans tror du att du hadde kommet til bake til 1950 tallet. Styr unna denne legen

Rotete og vanskelig å få kontakt

Jeg var bare hos denne legen en gang, og da var han ganske hyggelig og hjelpsom. Tok meg på alvor og brukte nok tid.
Bortsett fra det så var jeg ikke fornøyd. Telefonen rang konstant, det var rotete og uprofesjonelt på kontoret, det gikk ikke an å betale med kort.
Jeg synes det var veldig vanskelig og få kontakt med ham, siden man må legge igjen en beskjed og så vokte telefonen 24 timer om døgnet i tilfelle han ringer tilbake, noe han ikke gjorde ved min siste henvendelse. Derfor valgte jeg å bytte fastlege.
Hvis han hadde latt noen annen ordne med time-booking og alt kring det så hadde det hjulpet en del trur jeg.