Paul-Arne Odberg

Sandvåghaugan 1 9180 Skjervøy
Paul-Arne Odberg er en av 3 fastleger i Skjervøy

Siste vurderinger av Paul-Arne Odberg

Verdens beste lege!

Han kan virkelig jobben sin! Viser respekt, lytter, blir godt ivaretatt, kunnskapsrik og dyktig. Vil virkelig anbefale han.

Unik lege

Han engasjerer seg i hver enkelt pasient. Føler virkelig at han ønsker å hjelpe og sitt inne med en helt enorm kunnskap og erfaring.

Lege med stor L

Har hatt han som fastlege i mange år. en meget trivelig og imøtekommende mann, som lytter til det du sier. Han har stor innsikt i psykiske lidelser,, og man føler seg bedre bare etter å ha pratet med han.
Det er ikke for ingenting han har fullt hele tiden.
Håper han kan fungere i mange år enda.

Mege dyktig lege

Paul-Arne Odberg er den dyktigste legen jeg noensinne har møtt. Han er faglig sterk, meget erfaren, engasjert og interessert. Man føler at man har hans fulle oppmerksomhet. Han stiller relevante og gode spørsmål, lytter til pasienten og tar det man sier på alvor.
Jeg har hatt dr. Odberg som fastlege i mange år og kommer til å fortsette med det.

Dette er en mann som ble født som lege

Han er den beste og flinkeste legen som jeg har vært bort i. Han vet virkelig hva som feiler deg, og man føler seg 100 % trygg i hans hender. Skulle ønske jeg hadde han som fastlege, men bor ikke i området som gjør at jeg ikke kan. Du har berget så mange liv, ikke bare har du leget kropp fysiskt.. men du leger også psyken :) Best i test ever.