Odd Karstein Olsen

Tlf: 77 08 95 65 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Odd Karstein Olsen er en av 6 fastleger i Skånland

Siste vurderinger av Odd Karstein Olsen

Meget god lege.

Odd K Olsen er en fantastisk lege - er hyggelig og har tid til å lytte. Har hatt han som fastlege i mange år. Kan anbefale han som en meget hyggelig og folkelig lege. Man bli hørt og han er en veldig lett person å snakke med om alt.

Flink og tillitsfull lege med lang erfaring

Har et meget godt inntrykk av Olsen. Han tar seg god tid og hører på det man har på hjertet. Han ser helheten i et menneske mye bedre enn det andre leger gjør. Han tar tak i problemene og prøver å hjelpe til så godt han kan.

Bør gå av!

Lege som er grei å snakke med, men dessverre utdatert. Venter for lenge med å sende pasienter videre i systemet. Dårlig oppfølging.

Finnes ingen snillere lege

Snill forståelsesfull og med på å finne gode løsninger på å ha et godt liv. En lege æ ikke ville klart mæ uten, en lege man rett og slett blir gla i. Han har vært en av de delan i livet mitt som har gjort at æ kan ha et bra liv. Skulle ønsk for alle menneska sin del at de fikk en sånn lege <3 Dette e mi nye vurdering :)

Topp

Har hatt flere leger tidligere.Han er den beste av alle.Tar seg god tid og er forståelsesfull.Forklarer og informerer.

Sløvt

Tar alltid lang tid om man ønsker time, (1-3mnd)selv om det er nødstilfelle. Tar seg liten tid til pasient og lav oppfølging.

Den snilleste og mest forståelsesfulle legen som finnes.

Har på mine 32 år hatt endel leger opp gjennom tiden. Pgr av legeskrekk som det så fint kalles, og på grunn at vanskelige personlige problemer, har en god lege vært viktig for meg. Odd Karstein har fra første stund visst en slik varm måte og være på som har gjort det trygt for meg å komme til hver time. Han har også en egen evne til å se meg for den jeg er, og viser en tillit og forståelse rundt det meste som er til å ta av seg hatten for. Kanskje ikke så enkelt å få time på en to tre, da han har stor pågang, men når du først har fått time, tar han seg god tid til deg som pasient. Makan til god lege skal man lete lenge etter.