Knut-Erik Ånensen

Invivo Medisinske Senter AS Mann, 58 år

Autorisert1989
Ledige plasser 46 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Invivo Medisinske Senter AS

Rådmann Halmrasts vei 9 1337 Sandvika
Knut-Erik Ånensen er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Knut-Erik Ånensen

Grusom

Han er aldri tilgjengelig, lytter ikke, og etter jeg fikk diagnosen angst sendte hen meg ut og ba meg lese meg opp selv uten noe mer tid til meg fordi han er for travel. Personalet der er ikke noe hyggelig og er ende verre enn legen selv

Meget god lege

Jeg er veldig fornøyd med å ha Knut-Erik som fastlege. Han er også fastlege for mine tre barn, og de har gjennom alle år også fått førsteklasses hjelp. Jeg oppfatter han som meget dyktig og hyggelig.

Veldig flink på mye, men...

Jeg fikk et godt førsteinntrykk av han, og mye har absolutt vist seg å stemme.

- Lytter akvit, ser på deg og tar deg seriøst.
- Veldig hyggelig, husker meg fra gang til gang og hilser på meg med navn om han så bare går forbi meg i gangen - og jeg bare har erend på laben.
- Kan utvilsomt sin medisin
- Gir alltid tilbakemelding på prøvesvar.

Men en ganske plagsom hake:
- Jeg opplever at han ikke vil skrive ut faste medikamenter jeg står stabilt på dosemessig når det er spesialister som i utgangspunktet har foreskrevet. Dette blir temmelig upraktisk når spesialistene på sin side vil at fastlegen skal ordne resepter så lenge det ikke er forandringer. På toppen blir det enda mer upraktisk når man har flere kroniske sykdommer og ditto spesialister inne i bildet. Har derfor satt meg på vent hos en annen lege jeg vet gjør dette.
Han jobber forresten ikke 100%, og deler listen sin med allmennlege Milda Øhlckhers. Hun virker grei, men jeg har ikke vært inne hos henne så mange ganger. Kan være lang ventetid på time - spes om man vil til Ånensen og ikke den andre legen.

super lege!

Proff.
Alltid grei og effektiv. Skjønner godt om det er kø hos han.

Veldig godt førsteinntrykk

Han virker passe uformell, men også veldig profesjonell. Rolig, lyttende og velvillig. Han beklagde at han måtte se mye i dataskjermen siden det var første time og han måtte føre inn en del. Ergo liker han å kunne se på pasientene sine (kryss i taket!). Satte uoppfordret opp ny avtale for oppfølging. Jeg har legeskrekk, men hos han følte jeg meg trygg. Hans faglige kunnskaper framsto som svært gode da han i sin tid var svarlege på DoktorOnline. Nå er jeg veldig spent på videre samarbeid med Knut-Erik, og håper intrykket stemmer :)

InVivo legesenter har en god nettjeneste for bestilling av resepter og korte spørsmål til legen.