Carol Mary Pascoe

1996

Carol Mary Pascoe er en av 3 fastleger i Lyngen

Siste vurderinger av Carol Mary Pascoe

Beste legen i Lyngen

Får meg til å føle meg ivaretatt på best mulig måte. Hun kjenner meg best av alle helsemessig og psykisk, og gjør det som er best for meg uansett. Stiller seg disponibel for meg så fort som mulig, omså om det er på kveldstid. Selv om jeg bor i Tromsø, så tar vi evt. Alt via telefon om det lar seg gjøre. Hvis ikke fikser vi en dag det er mulighet for meg å komme til Lyngen på snarvisitt. Fantastisk lege. Vil ikke ha noen andre, da Carol er den eneste som har fått meg til å føle meg sett og i varetatt!

meget dyktig

kort ventetid og fikk de svar jeg var ute etter
legen gjorde jobben sin da det var en søknad til sykehus

god og varm doktor

hun er dyktig og god til å hjelpe . Hun er grei og kunnskaps rik . Hun tok seg av meg på en måte som eg bare beundrer . Hun er å anbefale på det varmeste

Utilgjengelig som lege

Ikke en lege å anbefale, ikke alle får time hos henne, selv om hun er fastlegen deres. Stiller seg over alle andre, går gjerne mot sine kolleger når hun føler for det. Er du langtidssyk, finn en annen lege!

En ordentlig lege

Hun får deg til å føle deg velkommen, og tar seg tid til å lytte. I tillegg er hun bestandig smilende og hyggelig. Jeg føler alltid at jeg er blitt tatt på alvor og blir forstått av denne legen. Hun er flink til å se på alternative løsninger, ikke bare på å gi en sykemelding og en resept.

Veldig hyggelig og snill.

Carol er en veldig god lege. Synd at man aldri kommer til hun når man er på legekontoret.

ho sko ikke vært kommunne lege nr 1.

ho gjør ikke ting som å søke på (rehab) førdet om ho sir at ho har gjort det i. lyngen lege kontor er et av de tregeste kontoran man kan prøve å få time.