Stein Erik Pedersen

Havnegata 1 9404 Harstad
Tlf: 77 00 21 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Stein Erik Pedersen er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Stein Erik Pedersen

Veldig bra. Tar pasienten på alvor

En god lege som bryr seg om pasienten er min mening. Ringer tilbake i telefontiden når man tar kontakt. Følger opp når behovet er der.

En meget god lege

Denne legen er jeg godt fornøyd med. Han tar seg god tid med pasienten og gir grundige forklaringer.

Beste legen

Jeg har hatt mange "feil og mangler" opp gjennom årene. Kan ikke se at noen andre har kunnet gjøre det bedre enn Stein. Faglig dyktig, lytter, og følger opp.
INGEN OVER, INGEN VED SIDEN. Han er best!!

Ingen over, ingen ved siden.

Jeg har aldri likt leger, hadde Stein som fastlege i mange år, uten å besøke han.
Men så en dag fikk jeg behov for et møte, å jeg føler meg mottatt med åpne armer. Jeg blir tatt seriøst, å fulgt nøye opp.
Tilgjengelighet er ofte et punkt som folk klager på, men forventer man at man skal få time på dagen, så må man kontakte andre typer klinikker. En fastlege har mange "kunder", å at jeg må vente to til tre dager på time, er ikke for lenge. Akutte ting, det tar man til sykehuset på Akutten der.
En virkelig flott lege.
Takk Stein Pedersen

Den beste legen som finnes.

Han tar tak i alt og gir sæ ikke før han har et svar.

Den beste !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette er en lege som virkelig bryr seg om deg. Hadde ikke ville byttet mot noen annen. Super

Trygg

Pedersen ser pasienten, og er meget seriøs. Hos han får man den hjelpen man trenger.

takk til denne legen for at valgte rett yrke

en lege som tar deg seriøst, lytter til deg og skjønner hva han holder på med. Takk for at han finnes.

dyktig og sympatisk lege

Lytter til pasienten og tar vedkommende på alvor. Virker oppdatert og faglig dyktig.

Lyttende og forståelsesfull

Han er en super lege! Han tar seg tid til å høre hva du sier, og også det du ikke sier. Du blir møtt med forståelse og trygghet. En lege jeg kan anbefale på det sterkeste!

Ikke helt topp, men det er kanskje bare for jeg går for lite dit..

Jeg lider av en kronisk sykdom, som jeg er lite flink til å behandle.
Men de gangene jeg faktisk har gått til lege har jeg bare kommet ut med de legemiddelene som jeg normal har hatt som ikke fungerer. Skulle ønske han kunne sende meg videre til en spesialist.
Synes han kan være flinkere til å gå igjennom ting med pasienter som han vet ikke bestiller time før det har gått for langt...

Verdens beste lege

Stein er verdens beste lege! Enkelt og greit, han tar seg god tid til pasientene, er ikke arrogant eller nesevis og har god peiling på det han driver med.

Veldig bra lege!

Jeg er som regel frisk og har skjelden behov for lege. De gangene jeg var hos tilfeldige leger var jeg sånn passe fornøyd og utiklet skepsis til leger. Da jeg kom til Stein Erik Pedersen fikk jeg straks et annet positivt inntrykk. Ha er en lege som "ser" deg og som følger deg opp utover det jeg trodde var nødvendig. Veldig bra!

Den beste som fins!

Etter å ha byttet fastlege midt i et sykdomsforløp for 4 år siden, er jeg kanonfornøyd!

Veldig bra og seriøs lege

Jeg erfarer han som en meget dyktig og imøtekommende lege. Han har evnen til å ta seg tid til å lytte og forklare. Han følger opp avtaler og tar meg seriøst i forbindelse med mine henvendelser. Jeg føler meg trygg og godt ivaretatt hos han.

Den beste legen jeg har hatt.

En fantastisk flott lege som virkelig er der for pasientene sine..Ingen tvil der...
Etter mange år kamp hos feile leger var det ubeskrivelig godt og komme til en lege som virkelig tar seg tid til sine pasienter og høre på hva pasienten sier og ikke ser på klokka til en hver tid...Har kun positive ting og si om denne flotte legen....
Er evig takknemlig for og ha fått en så flott lege.....

Var som å komme "til himmelen" !

Etter å ha kjempet med kronisk sykdom i mange år og kranglet med arrogante leger like lenge, var det å komme til en lege som faktisk hører på meg og viser meg respekt en helt utrolig opplevelse. I tillegg tok han seg tid til en lang samtale for å bli kjent første gang jeg var der! Litt forsinkelser til timen gjør ingenting når jeg vet det er fordi han tar seg tid til hver enkelt pasient :)

Tillitsvekkende, behagelig

Han har tid til å lytte, vurdere, samtale og handle. Behagelig.