Anne Christine Bjørnebye

Fagernes Legesenter Kvinne, 61 år

Autorisert1984
Ledige plasser 37 av 800
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fagernes Legesenter

Garlivegen 20 2900 Fagernes
Anne Christine Bjørnebye er en av 9 fastleger i Nord-Aurdal

Siste vurderinger av Anne Christine Bjørnebye

Helt ok

Vente tid på ny time og forsinkelse er stor problem. Legen bruker god tid på pasienten .
Legen er flink med å anbefaler andre en bare skolemedisin.

Kunnskapsrik og empatisk

Jeg har hatt Bjørnebye som fastlege i 5-6 år i Bærum og kan ikke få fullrost henne. Hun gir deg full oppmerksomhet, kommer med kloke innspill og sender deg videre når det trengs. Hun ligger som regel litt etter skjema fordi hun tar seg tid til hver og en, men lar seg ikke stresse av dette. Hun bruker sine kunnskaper innen naturmedisin og antroposofisk medisin når du ønsker det og har et helhetlig perspektiv på deg som menneske og på helse og sykdom generelt. Veldig lei meg for at hun har flyttet, men heldige Vadresfolk!

Hvor finner man en lege som Anne Chistine Bjørnebye?

Et fantastisk varmt menneske som lytter! Etter flere års erfaring skjønner jeg virkelig hvor dyktig hun er på alle felt. Mild, kunnskapsrik, respekt for pasienten, flink til å stille diagnoser og ikke minst at hun er positiv og gjør pasienten trygg. Hun har et godt ord på seg og vi er virkelig heldig som har henne her i Valdres.

Varm lege som tar seg tid og som ser deg

Anne Christine er en fantastisk lege som virkelig lytter og ser hele mennesket. Masse empati, varme, respekt og kunnskap. Hun er helt herlig varm og fin med barn, barna mine er kjempeglade i henne. Ventetiden klarer vi med bøker og leker som er i venterommet, og det er vel verdt å vente! -Det er ikke lett å være fastlege med de krav og tidsrammer som de har, når man er et menneske som virkelig har hjertet i det de gjør og ønsker å se og forstå pasientene sine. Hun har bred kunnskap, langt utover vanlig skolemedisin. Anbefales på det varmeste hvis du er typen som liker at legen tar seg god tid med deg. Hvis du kun ønsker å slippe ventetid, og komme raskt ut- og-inn for å få en sykemelding f.eks, anbefaler jeg å gå til andre - det er så mange som ønsker henne som lege at det er fint at det er de som virkelig ønsker henne som lege som tar plassene... Det er også veldig hyggelige legesekretærer og resepsjonist. Alltid hyggelig å komme!

Elendig legekontor og null respekt for andres tid.

Null respekt for pasientens tid. Vanskelig å få time. Ikke fått time hos fastlege men vikar. ALLTID ventet over en time trass i bestilt time. Vet ikke hvordan fastlegen er da jeg alltid har kommet til vikar. MYE rot og feil.