Unni Ringberg

Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Tlf: 77 66 18 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Unni Ringberg er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Unni Ringberg

Beste legen æ nån gang har hatt

Beste legen æ har hatt her i Tromsøby, forståelsesfull,lytter og hjelper. Bryr seg om pasientene sine. Superfornøyd med henne.

Fantastisk god fastlege

Veldig kunnskapsrik og flink til å lytte, og hun er flink til å vurdere hva slags videre behandling som trengs om noe. Nordbyen er generelt et hyggelig legesenter som er god på pasientbehandling i alle ledd

Jeg kunne ikke fått bedre lege

Ringberg bruker alltid tid til meg. Hun har en medmenneskelig måte å delta aktivt i den tiden som er tildelt meg eller litt mer. Faglig, både på det fysiske og psykiske, er hun meget dyktig. Jeg har en kronisk sykdom og trenger ofte timer. Det er alltid hjelp å få av Ringberg. Det er ikke alltid lett å diagnostisere mine plager da hoved sykdommen er veldig sammensatt. Ringberg er derfor alltid bevist på at det ikke alltid er den kroniske sykdommen som er årsak til mine plager, men at det kan være andre årsaker. Hun hjelper meg til å sette ord på mine psykiske reaksjoner, slik at jeg klarer å se sammenhengen mellom fysiske og psykiske plager.
Tusen takk Ringberg for at du bryr deg så mye

Beste legen i Tromsøby

Hun er forståelsesfull, har stor innsikt, full av kunnskap og viten. Eneste er at hun av og til ikke er tilgjengelig, men det kommer av mange pasienter, og går man til den beste må man dele med de fleste :)

Faglig dyktig, erfaren og innsiktsfull lege

Har hatt samme fastlege siden ordningen startet. Faglig dyktig, åpen, interessert, lyttende, kreativ. Har ikke opplevd å ikke bli forstått eller ikke fått den hjelpen jeg har hatt behov for.

Seriøs og ansvarsfull lege

Vært min fastlege i en årrekke. Svært profesjonell og empatisk. Serviceinnstillt og imøtekommende - en lege du kan stole fullt og helt på

min fastlege siden1980 tallet

Gjennom mange år har Unni vært min Lege ! Faglig sterk,særdeles empatisk,lyttende.Jeg har ubetinget tillit til henne.Da jeg er kronisk syk(hjertesvikt),er jeg jevnlig hos henne.Hun er et menneske som inngir respekt og tillit,noe som får meg til å være ubetinget ærlig og meg selv i hennes nærvær.Hun har alltid vært en støtte for meg i vanskelige tider.Takk og pris for at hun finnes!

Vært ufør forlengst uten henne

En lege som inngir tillit,kunnskap og varm mennesskelighet.Egen evne til å lytte og ta pasienten på alvor. her hos henne er du trygg.

Seriøs

hun er faglig sterk. Tydelig. Grundig. Engasjert. Lytter. Tar saker videre til UNN når det er nødvendig.

I de beste hender!

En lege som framstår og erfares som faglig sterk/kompetent. Skaper tillit og gir trygghet.

Beste legen jeg har vært i kontakt med

Hun har vært familiens lege i mange år.Hun er rolig,behagelig,flink til å lytte,gi råd undersøker grundig og er veldig erfaren lege.Rask med å få unna ting som haster.

Faglig dyktig, varm, trygg

Fantastisk lege som gjør meg trygg påta jeg får best mulig behandling!