Unni Ringberg

Nordbyen legesenter

Autorisasjon (1983)

Nordbyen legesenter Telefonnummer77 66 18 8077 66 18 ...
Stakkevollvegen 33 9010 Tromsø
Unni Ringberg er en av 74 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Unni Ringberg

utrygt

Jeg har i alle år vært veldig fornøyd med Unni, men hun er nå borte og det er andre som har tatt over for henne. I en periode var det flere dyktige leger som var innom, men den legen som nå blir å ta over ([navn fjernet av moderator]) syntes jeg skal lære seg å høre på pasienter samtidig gi et trygt miljø. Det er vanskelig å snakke med en lege som er mer opptatt av å prøve andre metoder enn det som har funka i flere år.

Ikke en FAST lege

Ved siste besøk hos min FASTlege Unni Ringberg i en belastende situasjon var tilbudet nok en gang av type «vikaren for vikaren», slik Ringbergs pasienter stadig blir utsatt for. Vikaren Anna Bremnes var på grensen til uhøflig og svært uinteressert. Fikk såvidt et minimum av den helsehjelpen jeg kom for. Kommer aldri mer til å ta imot en time hos henne. Ringberg bør avslutte praksisen sin og selge til en lege som faktisk har tid til og interesse for å være en FASTlege for sine pasienter.

Kan bli feil i valg av lege

Denne legen valgte jeg fordi hun ble anbefalt av flere som en dyktig lege. Jeg fikk i stedet hennes vikar som heter Seija Marie Pedersen fordi utfra det jeg får opplyst på legekontoret så kommer ikke Ringberg tilbake til legekontoret. Vanskelig å velge leger når du ikke kan være sikker på hvem du får.

Beste legen æ nån gang har hatt

Beste legen æ har hatt her i Tromsøby, forståelsesfull,lytter og hjelper. Bryr seg om pasientene sine. Superfornøyd med henne.

Fantastisk god fastlege

Veldig kunnskapsrik og flink til å lytte, og hun er flink til å vurdere hva slags videre behandling som trengs om noe. Nordbyen er generelt et hyggelig legesenter som er god på pasientbehandling i alle ledd