Aksel Rygg

Helsesenterveien 32 9300 Finnsnes
Aksel Rygg er en av 16 fastleger i Lenvik

Siste vurderinger av Aksel Rygg

Legen min!

Legen min, stabil, trygg og faglig oppdatert. Har vært min lege i over 25 år. Selv om jeg stort sett er frisk og rask, så har mine få besøk hos han vært preget av respekt, verdighet og oppmerksomt nærvær. Rygg=Trygg!

En meget flink og dyktig lege.

Han tar seg tid til å lytte til det du har å si, og tar deg på alvor. Både jeg og mine 3 barn er veldig fornøyde med fastlegen vår.

Aksel Rygg er helt klart den beste fastlegen jeg har hatt!! Han er faglig flink og faglig oppdatert. Han får full score hos meg.

Omtenksom, tydelig og respektfull

Rygg er en flott og flink lege. Han betydde ekstra mye for meg den dagen jeg kom til han og fortalte han at jeg var blitt uønsket gravid. Jeg er så glad for at han ikke har reservert seg mot å henvise kvinner til å ta abort, slik at flere får muligheten til å oppleve hvor dyktig han er dersom de kommer i den sårbare situasjonen det er å ta abort.
Skammen jeg kjente på da jeg skulle fjerne et foster fra kroppen min var ubeskrivelig. Denne legen behandlet meg ordentlig og var med på å få meg til å skjønne at det jeg skulle gjøre ikke var noe å skjemmes over. Jeg liker han fordi han har en unik evne til å kommunisere og fordi han ser meg. Jeg gruer meg til han går av med pensjon, men ønsker han lykke til videre.

kommunens beste legekontor

det er den beste legen jeg har hatt.håper at han aldri går av med pensjon,for hvem vet hva man da får.