Sigbjørn Rønbeck

Sjøgata Legesenter Mann, 66 år

Autorisert1979
TilleggskompetanseSjømannslege
Ledige plasser 13 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Sjøgata Legesenter

Sjøgata 31 9008 Tromsø
Sigbjørn Rønbeck er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Sigbjørn Rønbeck

missfornøyd

Jeg har vært mye syk, men det var aldri noe han kunne gjøre. Jeg måtte selv prøve å tenke meg til årsaken. Besøkene kostet meg masse penger uten noe særlig nytte.

Effektiv og dyktig

Jeg kom på akuttime og Sigbjørn var da min lege. Han var effektiv, lyttende og forståelsesfull. Han lyttet til det jeg hadde å si og tok meg på alvor, det ble tatt prøver med en gang og han hadde forståelse for mine bekymringer. Han vet hva han snakker om og fremstår som meget kapabel. En dyktig lege som jeg gjerne skulle hatt som min fastlege!

Jobber for staten

Denne legen håper jeg ingen får. Begynner hver eneste legetime med å lene seg bak i stolen, å prate om livserfaringer. Du får sjeldent de undersøkelsene du ønsker, og har opplevd på en legetime at han har blitt smått aggresiv, når jeg spurte om å få tatt et par ekstra blodprøve tester "just in case". Ble en litt "jeg vet bedre" leksjon. Uprofesjonell og til tider usympatisk. Be alert!!!

Selvopptatt

Anbefaler ikke denne legen. Han hadde lang ventetid etter oppsatt time. Har vært på et besøk hos han. Der betalte jeg, bokstavelig talt, for å høre på at han snakket om seg selv og egne erfaringer. Han undersøkte ikke engang det jeg var for å undersøke. Byttet lege tvert.

En utmerket lege for meg.

Rønbeck er en veldig flink lege som tar meg på alvor og lytter til mine medisinske problemer. Han er flink til å skaffe videre undersøkelser og foreslå ytterligere relevante undersøkelser. Samtidig er han blid og hyggelig i møtet med pasienter