Christian Schousgaard

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Siste vurderinger av Christian Schousgaard

Fantastisk lege!

Føler meg godt mottatt og at jeg får den hjelpen jeg trenger. Christian er en fantastisk lege som er villig til å gå langt for sine pasienter og er veldig forståelsesfull!

Godt mottatt.

Hyggelig.
Velkommen hver eneste gang. Allsidig flink lege.
God tid til pasienten. Meget hyggelig sykepleier.
Sjømannslege.Fint venteværelse.

You are the best

Utrolig flott lege som bryr seg om deg. Nå har han også innført timebestilling over nettet http://www.lenangenhelsesenter.no/internettbestilling/, men utover dette kan han nåes på sms og epost.

Den beste legen!

Har hatt Christian som fastlege siden 2009. Bor for tiden et stykke unna men tar med glede den lange turen til Lenangen Helsesenter og Christian for der vet jeg at jeg får den aller beste behandlingen. Han er lyttende, engasjert og tar seg tid. Sist men ikke minst er Christian en lege som bryr seg oppriktig om sine pasienter. Har hatt endel andre leger opp gjennom tiden men ingen kan måles med dr.Schousgaard. Man føler seg hørt og ivaretatt. Anbefales på det sterkeste.

Christian er en fantastisk lege. Flink, dyktig og forståelsesfull. Lytter til pasienten og tenker på dens beste hele tiden. Den beste legen jeg har hatt! :-)

Nothing Compares To You

En utrolig dyktig lege som følge deg opp, og som bryr seg om deg som pasient. Er han usikker på noe, tar han gjerne kontakt med UNN. Han er rask å sende henvisninger, sykemelding og resepter. I tillegg har han ultralydutstyr som gir ham ekstra muligheter til f.eks å behandle senebetennelser som kunne trenge kortisonsprøyte. I tillegg er han godkjent sjømannslege. E-posten er vanskelig å finne på nettet, men han står oppført på listen over godkjente sjømannsleger i Norge Schousgaard Christian - christian.schousgaard@lyngen.nhn.no

På stempelet som han bruker på timekortet står mobilnummeret hans. Slik kan pasienter også nå ham via sms på forespørsel om å få en time, noe som faktisk gjør ham tilgjengelig også utover ringetiden.

Veldig bra lege

Uheldigvis ingen timebestilling pr. e-post. Irriterende med faste telefontider for timebestilling. Burde tatt telefonen gjennom hele arbeidsdagen, iallfall så lenge det ikke kan bestilles time pr. SMS eller via e-post.

:) En lege å ta vare på

Christian er legen som ringer deg om kvelden for å høre om det er blitt bedring. Han har oversikten over sykdomshistoria di, han har medfølelse og bruker den tida det trengs. Beste legen jeg har hatt!

Grundig, brei kompetanse og oppdatert

Dyktig lege sone tar pasienten på alvor. Faglig oppdatert, har et godt utstyrt legesenter med flinke sykepleiere.

the best of the best of the best :)

Her har du en lege som tar pasientene sine på alvor. Han ringer deg for å høre om hvordan det går, og det er det ikke mange leger som gjør. Man føler seg ivaretatt med han som fastlege.

Flott Lege

Tar seg tid. Er forståelsefull.Er lyttende.
Er en lege som virkelig bryr seg om personer som personer og ikke bare som pasienter. Dette skulle mange leger ha lært.

Forståelsesfull

Enkel person å prate med, og har mye kunnskap innenfor forskjellige typer behandling tilgjengelig

Endelig en lege med lidenskap for mennesker og yrket sitt

Du skal lete lenge etter en bedre lege. Etter å ha vært på flyttefot siden jeg var liten, har jeg vært borti litt av hvert av leger. Kommer nok aldri til å finne en lege som tilfredstiller mine krav, etter å ha vært pasient hos Christian Schousgaard.

Fantastisk lege, og fantastisk menneske.

Faglig dyktig og omsorgsfull fastlege

Schousgaard er både faglig dyktig og bryr seg om meg som pasient. Du gjør en kjempejobb. Stå på!