Arne Markus Steinholt

Blåmannsveien 10 9100 Kvaløysletta
Arne Markus Steinholt er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Arne Markus Steinholt

Arne Markus Steinholdt

Jeg kom flyttende til kvaløya i 1983 og fikk en privat lege på kvaløysletta , som vi brukte frem til 1985 . Jeg byttet da lege da han flyttet og kom da over til Kvaløysletta Legekontor å fikk Arne M. Steinholdt til fastlege /familielege. Vi har nu hatt Arne Markus Steinholdt som fastlege i 30 år nu og jeg og mine barn har han ennu og han blir nu å måtte slite med oss frem til han selv slutter, for en BEDRE FASTLEGE finner man ikke igjen etter MINE opplevelser med leger...Det eneste minus jeg kan gi til han er når han har hatt permisjon og vikarer har blitt satt inn, for noen av disse vikarene til Arne M. Steinholdt har ikke klart å følge opp i hans "fotspor".... Håper Arne Markus Steiholdt blir i mange år fremmover på Kvaløysletta Legekontor, for vi blir ikke å gi fra oss plassen på hans passientliste frivillig :-)

Fantastisk Lege

Har hatt Steinholt som fastlege siden ordningen ble etablert. Fantastisk lege, som tar seg tid til å lytte, og er snar til å henvise til videre behandling. Måtte han fortsette i mange år til.

Ikke helt fornøyd

Hadde ham som fastlege for noen år siden og byttet da jeg ikke var helt fornøyd. Han gjorde i grunn ikke mer enn nødvendig og jeg var ofte nødt å fortelle ham hva han skulle gjøre videre, han skrev mangelfulle henvisninger og tok ikke tak i ting. Det var også lite informasjon å få.

Ellers hyggelig og imøtekommende.

Byttet fra denne legen

Jeg hadde Steinholt som lege fordi han var familiens lege, brukte ikke lege ofte, men de gangene jeg hadde behov for å bruke lege for endel år siden, jeg var veldig usikker tennåring, jeg tok opp problemer med legen og følte at jeg ikke ble tatt seriøst.

Etter dette byttet jeg fastlege

Flink lege

Meget kompetent og dyktig lege. Tar problemer på alvor og er grundig. Han er ikke redd for å henvise til spesialister, når hans kompetanse ikke strekker til.