Arne Markus Steinholt

Tlf: 77 60 69 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arne Markus Steinholt er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Arne Markus Steinholt

Veldig bra lege

Har hatt Arne som fastlege så lenge jeg kan huske.

Har alltid tatt godt vare på meg å ringt meg på kveldstid hvis det er noe.

Ble kronisk syk for noen år siden å da har Arne stilt opp når det har vært noe. Kan ikke gjøre noe annet enn å skryte av denne fantastiske legen.

Arne Markus Steinholdt

Jeg kom flyttende til kvaløya i 1983 og fikk en privat lege på kvaløysletta , som vi brukte frem til 1985 . Jeg byttet da lege da han flyttet og kom da over til Kvaløysletta Legekontor å fikk Arne M. Steinholdt til fastlege /familielege. Vi har nu hatt Arne Markus Steinholdt som fastlege i 30 år nu og jeg og mine barn har han ennu og han blir nu å måtte slite med oss frem til han selv slutter, for en BEDRE FASTLEGE finner man ikke igjen etter MINE opplevelser med leger...Det eneste minus jeg kan gi til han er når han har hatt permisjon og vikarer har blitt satt inn, for noen av disse vikarene til Arne M. Steinholdt har ikke klart å følge opp i hans "fotspor".... Håper Arne Markus Steiholdt blir i mange år fremmover på Kvaløysletta Legekontor, for vi blir ikke å gi fra oss plassen på hans passientliste frivillig :-)

Fantastisk Lege

Har hatt Steinholt som fastlege siden ordningen ble etablert. Fantastisk lege, som tar seg tid til å lytte, og er snar til å henvise til videre behandling. Måtte han fortsette i mange år til.

Ikke helt fornøyd

Hadde ham som fastlege for noen år siden og byttet da jeg ikke var helt fornøyd. Han gjorde i grunn ikke mer enn nødvendig og jeg var ofte nødt å fortelle ham hva han skulle gjøre videre, han skrev mangelfulle henvisninger og tok ikke tak i ting. Det var også lite informasjon å få.

Ellers hyggelig og imøtekommende.

Byttet fra denne legen

Jeg hadde Steinholt som lege fordi han var familiens lege, brukte ikke lege ofte, men de gangene jeg hadde behov for å bruke lege for endel år siden, jeg var veldig usikker tennåring, jeg tok opp problemer med legen og følte at jeg ikke ble tatt seriøst.

Etter dette byttet jeg fastlege

Flink lege

Meget kompetent og dyktig lege. Tar problemer på alvor og er grundig. Han er ikke redd for å henvise til spesialister, når hans kompetanse ikke strekker til.

Dyktig,erfaren fastlege.

Bytta fastlege til Steinholt,det har jeg aldri angra på ! Føler meg meget godt ivaretatt som pasient, med små og store plager. Det er alltid trygt og godt å komme inn på kontoret hans. Han er en meget erfaren lege som alltid tar seg tid til å forklare om behandling og prognoser. Har fått den aller beste hjelpa hos han. Takk.
Håper han blir på Kvaløysletta helsesenter i mange år enda.

Den beste legen jeg har hatt

Han tar seg tid og lytter til deg, uten å sitte med ansiktet inn i PC`en. Opplever at han både bryr seg og tar seg tid til deg. Fikk alltid den hjelpen jeg trengte og oplevde å bli forstått og tatt på alvor.

dyktig, erfaren lege.

Erfaren og rolig, lar meg alltid gi en grundig beskrivelse av årsaken til besøket. Virker effektiv, gjør nødvendige registreringer/viderehenvedelser i løpet av besøket, har aldrig glemt/unnlatt å følge opp det vi har avtalt. Til å stole på, har tydeligvis god orden i sin arbeidsdag.

den beste legen jeg har hatt

har hatt han i ca 15 år, flink til å lytte, er snar med å henvise videre ,,,

Super lege

Han er ikke alltid tilgjengelig, men for en fantastisk lege.
Aldri noe tulball, og bryr seg om sine pasienter.
Kommer aldri til å bytte.

Uempatisk

Hadde Markus som fastlege i mange år. Da det er sjeldent jeg er syk går jeg ikke så mye til lege, men de få gangene jeg var hos han var jeg aldri fornøyd.
Følte at han ikke tok meg på alvor og hadde manglende kompetanse for å stille de rette diagnosene. Han stresset alltid og var alltid kort i praten, samtidig som det virket som at han bare ville blir "ferdig" og komme i gang med neste passient. Byttet til slutt lege.

Grundig og forklarende

Gir rask respons på ønske om time og/eller nødvendig resept og /eller henvisning. Svært seriøs holdning, opplever at han er unikt interessert i meg som pasient. Behagelig person, høflig og har humor. Har ikke en gang tenkt tanken på å bytte fastlege.

Meget tilfreds

Har aldri hatt problem med å få time, og er meget fornøyd med måten Arne behandler meg.

UFF

Har hatt han i flere år som fastlege, men sjelden at jeg får time hos ham.
Det er som regel vikar eller turnusleger.
Syntes de ofte er flinkere enn ham til å ta seg tid, og lytte.
Virker ikke som han tar meg seriøst heller.
Aldri har jeg fått opplysninger om hva jeg kan gjøre eller har krav på tiltenkt bedre kroppen

han lytter

Han lytter å er ett medmenneske. Vet at pasienten kjenner sin egen kropp.

Hvor er han?

Har hatt han til fastlege for mine tre barn "i alle år", men vet jammen meg ikke om vi noen gang har hatt time hos han, men alltid blitt henvist til X antall vikarer. Så fastlege har bare vært i navnet for oss.

Veldig bra!

En lege som har tatt meg og min familie på alvor i alle år. En flott lege som anbefales alle som ikke trenger en lege bare for å få flere sykemeldinger