Merete Karin Bergan Svendsen

Tlf: 77 05 73 33 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Merete Karin Bergan Svendsen er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Merete Karin Bergan Svendsen

Flink og imøtekommende

Merete er en av de beste legene jeg har hatt til nå. Imøtekommende og tar seg tid. Dessverre måtte jeg bytte fordi jeg har flyttet. Anbefales!

Fornøyd

Jeg har hatt Merete som fastlege over flere år og føler at jeg derfor har et godt grunnlag til å vurdere henne som lege. Merete har alltid vært hyggelig og smilende når jeg har truffet henne. Det er riktig at hun har dårlig tid, og ikke alltid så god tid til å høre på alt man har å si, men har lært meg at jeg må forberede meg før legetimen slik at jeg får fram det som er viktig med få ord ;) har aldri opplevd at hun har slurvet i arbeidet sitt. Når jeg går til henne så stoler jeg på at jeg får hjelp. Jeg har alltid vært fornøyd når jeg har gått derfra, og det er grunnen til at jeg har beholdt henne som fastlege. Noen ganger har det vært umulig å komme igjennom på telefonen, og har derfor er par ganger troppet opp personlig. En av gangene fikk jeg komme inn til henne selvom hun egentlig var på tur avgårde. Det jeg misliker med legesenteret der er at det ikke finnes en "bås" foran luka der legesekretærene sitter. Ikke noe gøy å måtte fortelle hva som plager meg når det står 5 mennesker rett bak ryggen min.

Umulig å få time hos

Merete oppfatter jeg som en helt grei lege, de gangene jeg har fått time der. Ventelisten er uholdbar og på grunn av dette er jeg og min familie på jakt etter ny fastlege. Forøvrig synes jeg det er trasig at det nesten er umulig å komme gjennom til resepsjonen, men dette er selvsagt noe man ikke kan klandre legene for.

beste jeg har hatt!

syns hun er den beste fastlegen jeg har hatt! hun er snill, hyggelig og tar hensyn, hun bruker god tid på sine. jeg er så fornøyd med hun at det ikke finnes ord.

Kan være enig i at hun som regel har dårlig tid, men jeg føler ALLTID at hun tar seg tid til å gjøre en ordentlig jobb. Hun har alltid henvist meg videre når det har vært behov for det, og tatt meg på alvor. Når det gjelder damene i resepsjonen skal de bare ha ros fra meg! De er alltid hyggelige, og de gjør bestandig sitt beste for at jeg skal få hjelp så fort som mulig. Det skal også sies om Merete at hun har tatt konsultasjon over telefon de gangene det har hastet, jeg har trengt råd et.c. Jeg er generelt sett bare fornøyd! :)