Morten Svinvik

Tlf: 77 01 85 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Morten Svinvik er en av 31 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Morten Svinvik

Arrogant

Bortkastet tid og penger. Lytter ikke, blir fort irritert og kan virke arrogant til tider. Legen tar ikke det du sier på alvor og bagitaliserer alt du sier. Lang venteliste og over 1 time forsinkelse.

Kompetent - mindre god sosialt

Veldig kompetent lege, men han foretrekker stortsett en vent-og-se måte å gjøre ting på.
For å bli tatt på alvor (i visse scenarioer) må du være konkret når det kommer til dine egne symptomer og hvilken hjelp du forventer fra ham.
Han responderer bedre på direkte kommunikasjon enn indirekte, så ikke begynn med synsing ol. Si hva du vil.

Er stortsett forsinket.

Forferdelig.

Udugelig lege , følte ikke jeg fikk hjelp hos han. Byttet fast lege.
Opplevde at han ikke lyttet , ga meg dårlig selvtillit og ikke tok meg på alvor.

Absolutt ikke fornøyd med han som fastlege lenger...

Har aldri opplevd å komme inn til time når den var oppsatt, og aldri fått informasjon om at han har vært forsinket heller. Må som regel vente rundt 1 time etter oppsatt time, før man kommer inn.

Har opplevd flere ganger at han ikke tar mine helseproblemer på alvor, føler ikke at jeg blir godt nok ivaretatt av han som fastlege lenger.

Arrogant og nedlatende.

Denne legen er arrogant, lytter ikke på pasient i det hele tatt og gir meg følelsen av å være midreverdig. I mine øyne er det vi som pasienter som sitter med kunnskapen om vår egen helse, og en lege kan ikke gjøre jobben sin uten å lytte til pasienten.

Elendig fastlege

Lite interessert og absolutt ikke engasjert når jeg presenterer et problem. Forutinntatte holdninger og manglende tillit til utsagn fra pasient, opplevde at han ble irritert i samtale og at han ikke engang visste om utredninger han selv hadde henvist til.

Dyktig lege, men.......

Utrulig lang ventetid, når man har fått time. Opptil en time, hver eneste gang. Føler at man ikke blir tatt på alvor noen ganger.Må gjøre seg litt mer "syk" enn man er før å bli hørt.

Tar deg ikke på alvor

Tar meg ikke på alvor er arrogant og lite empatisk og gjør slik at jeg føler meg til bry.
Kan også virke lite oppdatert faglig.
bytter fastlege

Arrogant og bestandig ventetid på rundt 1 time.

Arrogant og nedlatende oppførsel når man endelig kommer inn til time. Føler man er til bry når man sitter og forklarer problemene/symptomene til han. Skal bytte til annen fastlege så fort det går.

Lege til å stole på

Både jeg og barna har alltid fått god behandling. Han er profesjonell og faglig dyktig. Har hatt han som fastlege siden jeg fikk mitt første barn for 26 år siden og håper å beholde han til han går av med pensjon:-))

dårlig

Vanskelig å få time. Må vente lenge (opptil 1,5 time etter oppsatt time) i gangen. Haster seg gjennom timen, hører ikke på meg/tror ikke på meg, nedlatende. Virker ikke interessert i å høre på noen andre enn seg selv. Sur og kald. Byttet fastlege, fornøyd med det.

Byttet fastlege.

Faglig sett dyktig, men vanskelig å forholde seg til. Har gjentatte ganger måtte tenke gjennom hva jeg skulle si i forkant av en time, spesielt med barna, fordi du får en opplevekse av at legen alltid vet best, han må korrigere deg og vil gjerne ha en motsatt innfallsvinkel en deg som pasient. Har byttet fastlege.

Ikke fornøyd

Denne egen tar deg ikke på alvor. En har på følelsen at han ikke har tid til å høre, og har en mer enn en problemstilling , må en bestille ny time. Han har også høy terskel for å henvise videre.

Veldig fornøyd

Morten Svinvik er en av de beste legene jeg har møtt. Svært dyktig og behagelig å snakke med.

En bra lege!

Dr. Svinvik er enn tålmodig å flink lege. Følger opp pasienter. Snill er han også..

Morten Svinvik, en lege av hel ved.

Morten Svinvik har vært min fastlege gjennom mange år. En fantastisk lege og person. Han er der v behov, lytter og hjelper.

Ok lege.

Han er grei å prate med. Føler dog at han ikke tar alt jeg sier alvorlig nok. Flere innspill og forslag til ytterligere tiltak kunne vært ønsket.

meget dyktig lege.

Er flink til å lytte og tar ut essensen i en samtale. Er også flink til å anbefale alternativ trening.

En lege med dårlig tid

Min vurdering av legen er som følger: det er opptil 5uker ventetid på å få time hos han.å når jeg da er der så føler jeg at han ikke tror på meg/tar meg på alvor når jeg forteller om mitt problem.Han er heller aldri i rute med timene..f.eks så hadde jeg time klokken 10 og når klokken var blitt 10:46 fikk jeg komme inn.

En lege jeg stoler på

En virkelig dyktig lege som tar meg på alvår. Gir meg skikkkelig informasjon om sykdom/plager og trøstende ord hvis jeg er engstelig for min plage.
Hans vurdering har vist seg å stemme helt når man har blitt menvist til annen spesialist.