Morten Svinvik

Tordenskjoldsgate 8 9404 Harstad
Morten Svinvik er en av 29 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Morten Svinvik

Kompetent - mindre god sosialt

Veldig kompetent lege, men han foretrekker stortsett en vent-og-se måte å gjøre ting på.
For å bli tatt på alvor (i visse scenarioer) må du være konkret når det kommer til dine egne symptomer og hvilken hjelp du forventer fra ham.
Han responderer bedre på direkte kommunikasjon enn indirekte, så ikke begynn med synsing ol. Si hva du vil.

Er stortsett forsinket.

Forferdelig.

Udugelig lege , følte ikke jeg fikk hjelp hos han. Byttet fast lege.
Opplevde at han ikke lyttet , ga meg dårlig selvtillit og ikke tok meg på alvor.

Absolutt ikke fornøyd med han som fastlege lenger...

Har aldri opplevd å komme inn til time når den var oppsatt, og aldri fått informasjon om at han har vært forsinket heller. Må som regel vente rundt 1 time etter oppsatt time, før man kommer inn.

Har opplevd flere ganger at han ikke tar mine helseproblemer på alvor, føler ikke at jeg blir godt nok ivaretatt av han som fastlege lenger.

Arrogant og nedlatende.

Denne legen er arrogant, lytter ikke på pasient i det hele tatt og gir meg følelsen av å være midreverdig. I mine øyne er det vi som pasienter som sitter med kunnskapen om vår egen helse, og en lege kan ikke gjøre jobben sin uten å lytte til pasienten.

Elendig fastlege

Lite interessert og absolutt ikke engasjert når jeg presenterer et problem. Forutinntatte holdninger og manglende tillit til utsagn fra pasient, opplevde at han ble irritert i samtale og at han ikke engang visste om utredninger han selv hadde henvist til.