Ingvild Torbjørg Texmo

Rødbergveien 6 9408 Harstad
Ingvild Torbjørg Texmo er en av 29 fastleger i Harstad

Siste vurderinger av Ingvild Torbjørg Texmo

Fantastisk lege !!

Ingvild er en fantastisk lege, hun er blid og hyggelig. Og tar meg serriøst når jeg kommer til henne, og hjelper meg med mine problemer. Anbefaler henne på det sterkeste !!

Flink og hyggelig lege

Jeg er fornøyd hos denne legen. Hun er alltid blid og imøtekommende. Har alltid tatt meg på alvor, og sender meg videre/henviser når det er behov. Resepter kommer fort, gjør det som vi har avtalt. Hun har erfaring og det merkes godt når diverse skjemaer skal utfylles. Anbefaler denne legen. Har ikke ventet lenge (10 min) for å få komme inn.

Overfladisk og liten forståelse for problemer

Har hatt henne som lege i snart 15 år men nu har jeg bestemt meg for å skifte. Hun virker lite forberedt til timen. Problem som jeg har plagdes med i flere år virker som ukjent for henne når jeg kommer. Blir lei av å fortelle de samme tingene hver gang. Dårlig tid og ser på klokka. Føler etter time å ha fått lite forståelse for problemet.

Helt fantastisk lege!

Helt utrolig kunnskapsrik lege med lytteevne og forståelse. Veileder og kommer med spørsmål. Service innstilt. Jeg kan stole 100% på denne personen.

Overfladisk

Tar ikke pasienter seriøst og psyke ned pasienter som virkelig er syk.