Aasmund Ørbeck-Nilssen

Tlf: 66 98 41 40 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Aasmund Ørbeck-Nilssen er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Aasmund Ørbeck-Nilssen

Meget flink

Han er så hjelsom. Hjap meg ifior til døren da jeg knunne ikke stå på beine.

Har god kunnskap og kontroll på sakene

Utrolig flink

En flink lege som alltid tar seg tid til deg, husker hvem du er og hva som er problemet. Virker som han er oppriktig opptatt av jobben og pasientene sine

Den beste legen jeg har vært borti

Han vet hvem jeg er, husker barna mine og vet hvorfor jeg kommer hver eneste gang. Han har vært min fastlege siden jeg kom flyttende fra Trøndelag i 1999. Og selv om jeg har flyttet fra Asker til Bærum for over 10 år siden, er det ikke snakk om å bytte fastlege :-)

Flink og hyggelig lege som ser deg

Jeg har full tillit til Ørbeck-Nilssen. Han er flink, ser og lytter og han har alltid tid. Føler alltid trygghet i hans vurdering, undersøkelser og behandling. I tillegg er han hyggelig og rolig. Anbefaler han på det sterkeste.

Veldig fornøyd, virker som han virkelig bryr seg!

Jeg har hatt Dr. Ø. Nilssen som fastlege hele livet, og har ingen planer om å bytte han ut. Han er hyggelig, tar seg tid til deg og jeg føler alltid at jeg blir tatt på alvor.

Flink lege

Opplever nesten alltid å få god behandling, hvor legen tar meg seriøst og lytter til det jeg har å si. Kan være litt lang ventetid både når jeg skal bestille time og når jeg venter i venterommet. Føler at legen kjenner meg og vet hvem jeg er. Selv om ventetiden kan være litt lang iblant er jeg veldig fornøyd.

Effektiv og behagelig

Har ingen ting å utsette på servicenivå eller konsultasjon/behandling, men noe lang ventetid av og til.

Effektiv

Legen er hyggelig, virker faglig dyktig og jobber effektivT Har kanskje for mange pasienter for det er vanskelig å få time - ventetid 2-3 uker ved bestilling.
Senteret har et opplegg slik at man kan komme til akutt-timer før kl. 0800 om moregenen. Opplever da at fordi så mange vil til ham - er hans timer besatt og en må gå eller få en annen lege. Da blir man puttet til en yngre lege som ikke er dyktig nok.