Eigil Thorsen

Sjøgata 31 9008 Tromsø
Eigil Thorsen er en av 63 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Eigil Thorsen

Faglig dyktig, seriøs.

Interessant med lister hvor man kan kritisere andre uten at man behøver å si noe om hvem man selv er. Jeg er en til tider krevende pasient som opplever å bli tatt på alvor av Thorsen. Jeg har aldri opplevd at jeg må skyndte meg når jeg har mye som må avklares. Men jeg har opplevd at han innimellom har det travelt når jeg kommer med en halsbetennelse eller en senebetennelse, og det er helt greit. Pasienten før meg kan ha hatt all verdens lidelse som gjør at Thorsen er etter skjema. Jeg opplever at Thorsen er profesjonell nok til å behandle meg på en god måte.

Erfaren og svært faglig dyktig

Som professor i medisin kan jeg vurdere de fleste kandidater og har en rimelig oversikt over legene i byen. Uten tvil har jeg valgt Egil Thorsen som min fastlege, en erfaren kliniker som er faglig oppdatert, kan se helheter og dermed er akkurat den jeg trenger. Absolutt førstevalg!!

Ørjan Olsvik

En god lege.

Har hatt han siden 80 tallet. Har ingen ting og usette på han. Har alltid tatt meg på alvor når jeg har hver der.
Ser ikke frem til han slutter som lege

Arrogant og vanskelig

Thorsen oppfatter jeg som en utrolig arrogant og vanskelig person. Han er dårlig til å lytte til pasientene sine, og tar for raske beslutninger når det kommer til behandling. Alle som har denne mannen som fastlege bør snarest benytte seg av muligheten til å bytte. Thorsen var sikkert en flink lege på 70-tallet, men han må bli mer ydmyk overfor sine pasienter hvis han ønsker å beholde dem. Kanskje på tide å gå av med pensjon?

Litt forskjellig

Har hatt Thorsen et par år og han har tatt de vanlige blodprøvene av meg og anbefalt meg et bedre kosthold,så sånn sett er han en god lege. Men han kan ofte holde en litt på tverre kommentar og flire useriøst av penge boken min. Noe jeg synest er bare tullartig og for useriøst av han som utøvende lege