Egil Østebrød

Storsenteret Legekontor

Autorisasjon (1982)

Egil Østebrød er en av 33 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Egil Østebrød

Kunnskapsrik og med de beste intensjoner

Det er ikke ofte jeg er hos legen, men min kone har hatt en del behov. Egil er faglig sterk, foreslår løsninger som er best for pasienten og ser hele bildet. Veldig sindig, men kan også spøke litt, på legers tørrvittige måte:)

Han kan kanskje for noen oppfattes som rask, mens andre vil tenke effektiv. Man må ikke glemme hvor mange pasienter en lege har i løpet av en dag.

Egil er en lege av de rette grunner dvs. ønsker å hjelpe og lege.

Svært fornøyd med fastlegen min

Lett å kommunisere med. Rolig og en god lytter. Føler jeg alltid blir tatt på alvor - og om nødvendig sendt videre til spesialist/røntgen Absolutt en lege jeg anbefaler

Flink og imøtekommende

Synes han er lett å snakke med og at han tar meg som pasient på alvor. Har vært hos han på grunn av små og store ting og med og uten barn. Alltid tatt på alvor. Han ringer også hvis det er noe viktig eller sender sms med prøvesvar osv hvis alt er ok.
Meget behagelig.

Oppegående og velmenende

Intelligent med vurderinger basert på grunnleggende forståelse av medisin/patologi.
Praksis ikke basert på kvakksalveri og lettvinte sykmeldinger (kan nok støte noen!).

Alltid forekommende og seriøs.

Fornøyd pasient

Han er bestandig forekommende og lytter på deg. Ryddig når det gjelder å følge opp dine problemer