Egil Østebrød

Jernbanesvingen 6 1400 Ski
Tlf: 64 91 32 32 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Egil Østebrød er en av 31 fastleger i Ski

Siste vurderinger av Egil Østebrød

Svært fornøyd med fastlegen min

Lett å kommunisere med. Rolig og en god lytter. Føler jeg alltid blir tatt på alvor - og om nødvendig sendt videre til spesialist/røntgen Absolutt en lege jeg anbefaler

Flink og imøtekommende

Synes han er lett å snakke med og at han tar meg som pasient på alvor. Har vært hos han på grunn av små og store ting og med og uten barn. Alltid tatt på alvor. Han ringer også hvis det er noe viktig eller sender sms med prøvesvar osv hvis alt er ok.
Meget behagelig.

Oppegående og velmenende

Intelligent med vurderinger basert på grunnleggende forståelse av medisin/patologi.
Praksis ikke basert på kvakksalveri og lettvinte sykmeldinger (kan nok støte noen!).

Alltid forekommende og seriøs.

Fornøyd pasient

Han er bestandig forekommende og lytter på deg. Ryddig når det gjelder å følge opp dine problemer

En fastlege til besvær

En fastlege som er svært passiv og følger ikke opp rtg funn eller landre medisinske funn.
Bør følge opp pasienter, de er de som gir ham inntekter.
Som pasient kan man oppleve å bli fullstendig ignorert, ikke bli tatt på alvor.

Passiv som lege

Han virker avvisende overfor problemer som han ikke kan gi svar på hva er. Han bør vise interesse for problemet som legges frem for han og vise mer forståelse.

Veldig fornøyd

Hatt denne legen i 20 år og jeg er veldig fornøyd. Han har alltid tid og lytter til det jeg uttrykker. Føler meg trygg på at han hjelper meg til å bli frisk. Meget hyggelige sekretærer.

Uvillig.

Liten vilje til aa gi henvisning til spesialister ved plagsomme kroniske plager.
Hyggelig til han blir motsagt.
Lite oppdatert i nyere medisinsk kunnskap.
Negativ til alternative behandlingsformer.
Det positive er at han pleier aa gi raskt beskjed om resultater av blodprover.

Meget fornøyd

Opplever alltid å bli tatt på alvor. En bra lege som stiller opp når det trengs og tar initiativ uten at pasienten må mase. Min vurderering er at jeg alltid henvises videre hvis det er nødvendig. Hatt han som fastlege i mange år. Er meget fornøyd

Arrogant lege

En usympatisk arrogant og nedlatende lege , man følte at man var til bry og var hånlig , takk og pris er han ikke vår fastlege lenger .

Lege

Lege som følger opp ved henvendelser og tar kontakt. Mye grunnleggende kunnskap som almennpraktiker.
Positiv og rasjonell lege.
Kunne vært litt flinkere til å følge opp med alternative måter å løse problemer på, trekker seg tilbake og virker lite interressert i alternative metoder som virker. Kunne vært mer åpen og sett helheten av legevitenskap og alternative løsninger.

Lett å få time men legen er lite engasjert og dårlig til å lytte

Føler ikke at legen har tid til å gå inn i min situasjon. Lite med alternative råd. Rask med å foreskrive medisin men lite oversikt over alternative behandlinger eller spesialister.