Agnes Christina Bjørkli

Helsetunveien 2 9700 Lakselv
Agnes Christina Bjørkli er en av 5 fastleger i Porsanger

Siste vurderinger av Agnes Christina Bjørkli

Den beste legen

Hun hører på deg og har tid. Hun tar deg på alvor når du forteller hvorfor du er kommet til henne. Det er den beste legen jeg har hatt på mange mange år. Hun er alltid blid og man føler seg velkommen.

veldig fornøyd

Dr.Bjørkli er en flink lege som jeg vil anbefale . Godt humør, Imøtekommende , tar seg tid når jeg er der, og er flink til å henvise meg videre. Hun tar meg på alvor og gir meg gode svar når jeg lurer på noe ;)

Er strålende fornøyd!

En veldig flink fastlege, som gjør jobben sin på en ordentlig måte. Følger opp henvisninger, prøver og svar - og sender tilbakemelding raskt. Er omgjengelig og har godt humør, og finner diagnoser raskt. Denne legen kan det hun holder på med!

Fantastisk oppfølging!

Min fastlege følger meg opp regelmessig, slik vi avtalte ved første konsultasjon. Jeg behøver kontroller to ganger pr. år og opplever da at hun tar seg god tid, lytter, er interessert og formidler resultater fra forrige undersøkelse på en forståelig og god måte.

Jeg får tilbakemeldinger på prøver som ikke er tilfredstillende, og hun motiverer meg til å gjøre egen innsats for at jeg skal forbedre min helse. Svært fornøyd!!

Lett å komme i kontakt med via www.legestasjon.no - svarer raskt!

dyktig lege

Lytter ordentlig etter deg . Gir alltid raskt tilbakemeldinger . Tar seg tid til pasienten, alltid hyggelig og blid.