Erling Espeland

Skipper Wirkolas vei 4 9515 Alta
Erling Espeland er en av 23 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Erling Espeland

Ikke fornøyd,har bytta.

Da jeg fikk han som lege ,trudde jeg han var ok. Det viste seg å være feil. Har ikke blitt godt ivaretatt som pasient. Henvisninger , rekvisisjoner har han ikke sendt inn. Jeg brukte tre måneder på å purre, han brydde seg ikke om å gi meg tilbakemelding engang. Jeg måtte bytte lege for at det skulle bli gjort. Så alt i alt kan jeg ikke si noe godt om han. Jeg har et barn med astma ,som tok pusteprøve. Legen skulle vurdere om barnet trengte medisiner. Legen gjorde ikke det heller.

Dyktig og omsorgsfull lege

Erling er empatisk og lyttende, tar alle typer problemer på alvor. Henviser til spesialist nå det trengs. Oppdatert og kunnskapsrik.
Føler meg godt ivaretatt både medisinsk og menneskelig.
Håper han blir lenge i Alta.

Positiv, men følger ikke opp

(Fastlege til to eldre personer jeg har fulgt opp.) Flink i samtalesituasjoner, men følger ikke opp i ettertid. Foreslår tiltak som ikke gjennomføres. Glemt å bestille henvisning til undersøkelse på sykehus. Glemt å skrive ut resepter. Kom aldri på lovet hjemmebesøk.
Slitsomt å forholde seg til en slik lege.

Dr Erling Espeland

En innsiktsfull og rolig mann. Grei å snakke med om mange ting

Fantastisk!

Han er forståelsesfull, dyktig og en utrolig behagelig lege. Kunne ikke ha tenkt meg å bytte lege. Han bruker tilstrekkelig tid på meg, og jeg stoler veldig mye på han. Han behandler meg bra, føles ikke ut som at jeg bare er en "pasient", men at han virkelig tar seg til å høre på meg.
Du er best!