Erling Espeland

Elvebakken Legesenter

2009

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Elvebakken Legesenter
Skipper Wirkolas vei 4 9515 Alta
Tlf: 78 44 90 20 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Erling Espeland er en av 25 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Erling Espeland

Fornøyd

E veldig fornøyd etter å ha bytta til Erling. Flink til å lytte, positiv, rolig og e ikke helt firkanta med å følge boka(noe som æ har opplevd med en anna lege) og heller ser ann situasjonen din👍

Utrolig dårlig oppfølgning.

Han sier vær gang jeg har vært på bestilt time (som jeg må betale for) at han skal følge opp saken min i gjøre alt jeg ber om, men det skjer aldri, det begynner å ta på helsa min at jeg først må krangle med de jeg har en sak med, så må jeg drive å mase å mase på legen min for at han skal gjøre noe, å han sier vær gang han skal gjøre det men det skjer aldri. Anbefaler folk me dårlig psyke om å finne en annen fastlege da denne karn faktisk kan klare å gjøre deg værre.

Upålitelig

Har hatt han som fastlege i mange år. Virker sympatisk og er "god" å snakke med. Men helt elendig til oppfølging, henvisninger og undersøkelser. Rett og slett sløv!

Ikke fornøyd,har bytta.

Da jeg fikk han som lege ,trudde jeg han var ok. Det viste seg å være feil. Har ikke blitt godt ivaretatt som pasient. Henvisninger , rekvisisjoner har han ikke sendt inn. Jeg brukte tre måneder på å purre, han brydde seg ikke om å gi meg tilbakemelding engang. Jeg måtte bytte lege for at det skulle bli gjort. Så alt i alt kan jeg ikke si noe godt om han. Jeg har et barn med astma ,som tok pusteprøve. Legen skulle vurdere om barnet trengte medisiner. Legen gjorde ikke det heller.

Dyktig og omsorgsfull lege

Erling er empatisk og lyttende, tar alle typer problemer på alvor. Henviser til spesialist nå det trengs. Oppdatert og kunnskapsrik.
Føler meg godt ivaretatt både medisinsk og menneskelig.
Håper han blir lenge i Alta.

Positiv, men følger ikke opp

(Fastlege til to eldre personer jeg har fulgt opp.) Flink i samtalesituasjoner, men følger ikke opp i ettertid. Foreslår tiltak som ikke gjennomføres. Glemt å bestille henvisning til undersøkelse på sykehus. Glemt å skrive ut resepter. Kom aldri på lovet hjemmebesøk.
Slitsomt å forholde seg til en slik lege.

Dr Erling Espeland

En innsiktsfull og rolig mann. Grei å snakke med om mange ting

Fantastisk!

Han er forståelsesfull, dyktig og en utrolig behagelig lege. Kunne ikke ha tenkt meg å bytte lege. Han bruker tilstrekkelig tid på meg, og jeg stoler veldig mye på han. Han behandler meg bra, føles ikke ut som at jeg bare er en "pasient", men at han virkelig tar seg til å høre på meg.
Du er best!

Dyktig lege

Veldig lyttende og forståelsesfull. Bryr seg om pasientene i stor grad. Veldig fornøyd.

En lege jeg vil anbefale

Jeg har opplevd han som en lege som tar på alvor det jeg legger fram i konsultasjon. Lett å kommunisere med. Dessverre mister jeg han som fastlege grunnet flytting, da blir det en ledig plass på hans liste, skynd deg, kanskje du er den heldige som får plassen:-).

Flink og forståelsesfull:)

Har vært der en god del og han hjelper meg hvergang.

sympatisk

har kun vært hos han en gang, men fikk et veldig godt førsteinntrykk! Dyktig og lyttende.

Flink fastlege.

Kjempefornøyd. Føler han er god til å lytte, tar meg på alvor og gjør det han kan for å løse problemet/problemene.