Anders Hoel Gabrielsen

Maskevarrev. 3 9845 Tana
Anders Hoel Gabrielsen er en av 2 fastleger i Tana

Siste vurderinger av Anders Hoel Gabrielsen

Fornøyd med fastlegen

Han lytter og spør konstruktive spørsmål. Jeg føler at han tar meg alvorlig som pasient.

Er imponert over hans evne til å kommunisere med barnet mitt, han snakker med barnet og ser barnet uavhengig av barnets alder og morsmål.

Takk til lege Gabrielsen

På ferie i Tana ble barnet mitt dårlig. Legen undersøkte barnet, og tok seg tid til å forklare sykdom og behandling. Jeg er meget godt fornøyd, også med de to sykepleierne som var tilstede!

Siste besøk

Absolutt ingen god lege. Han er usympatisk, treg og følger ikke opp sine pasienter på en ordentlig måte. Virker som at han bare vil få pasienten ut av sitt kontor fortest mulig da han virker totalt uintressert i deg fra sekundet du kommer inn døren og går ut igjen. Har problemer med å se folk i øynene hvis(!) han prater, opplever også at han ikke tar pasientene sine på alvor. Skulle henvise meg til gastroskopi, men etter tre måneder hadde han ennå ikke klart å sende henvisningen avgårde, dette fant jeg ut selv etter å ha ringt til sykehuset for å høre om hvorfor det tok så lang tid når det kun var to ukers ventetid. Måtte derfor ringe legekontoret for å be om å få snakke med Anders selv, som påsto det måtte være feil med det tekniske (i 3 måneder?!) men "skulle ordne det nå" . Til slutt ble jeg oppringt av en hyggelig og svært sympatisk dame fra sykehuset etter minst 2 telefoner i uken for å høre om de hadde fått henvisningen, og ba meg om å komme om en uke uansett siden de forsto situasjonen min. Selv om dette ikke ga resultater eller svar på problemet jeg hadde, betyr det ikke at problemet automatisk blir borte av den grunn. Ble likevell ikke kalt inn til en ny vurdering. Det var ikke første, men definitivt siste gangen jeg dro til noen andre enn fastlegen min.

Fornøyd med legen

Faglig dyktig lege, lytter til pasienten, og er godt forberedt. Ikke noe fjas og utenomsnakk. Kan virke litt alvorlig, men det er helt greit. Har aldri tvilt på faglige kvalifikasjoner.

Må si meg enig med mange her!

Står bra beskrevet her!
Får en følelse av at man plager denne legen ved legebesøk. Han lytter ikke til hva du sier. Han har en ovenfra og nedad holdning. Det er han som bestemmer hva som er pasientens beste og for pasienten nytter det ikke å komme med motargumenter. Ble både sint og deprimert etter legetime.
Vil ikke under noen omstendigheter engang vurdere å treffe denne arrogante legen igjen!

Måtte bestille ny time hos en annen lege for samme plagene.
Der fikk jeg hjelpen jeg forventet :) STYR UNNA