Dag Jenssen

Bryggen/Skarven legesenter

Strandparken 1Strandgata 52 9616 Hammerfest
Dag Jenssen er en av 13 fastleger i Hammerfest

Siste vurderinger av Dag Jenssen

Svært hyggelig og en god lege som tar tid til å lytte.

Har hatt han som min faste lege lengere en fastleegeordninga har vært, dvs i over 15 år. Selv om jeg ikke er den som er mye "vanlig" syk, så har jeg vært en del psykisk syk til tider. Svært hyggelig og en god lege som har tatt seg tid til å lytte på meg. Har hatt tillit til meg, angående medisier ham har skrevet ut. Noe som har vært med på å gi meg et så verdig liv som mulig. Når han har vært borte over tid, så har jeg møtt på mye rart av vikariende leger. Noe som bl.a sist han var på sykehuset i et år å jobbet, rett og slett ikke gikk til daværende vikar pga tidligere opplevelser av vikarlegers oppførsel. Dag har bare hatt 60% tilgjengelighet pga at han har vært i en anna 40% stillig i kommunen. Men tross dette har jeg aldri ville ha byttet han ut. Er nå veldig lei meg for at det nå ser ut som at jeg minster han som min faslege, pga at han nå også har fått seg en anna 60% stilling en anna plass i kommune. Og jeg er svært skuffet, lei og veldig frustret på grunn av det. Men han får uasett topp karakter hos meg.

Lege med erfaring og menneskelig forståelse, noe mange andre leger ikke har desverre.

Dag Jenssen er en av de flinkere fastlegene som jeg har vært hos, en mann med forståelse samt erfaring. Noe mange unge leger mangler.

Imøtekommende og medmenneskelig

Jeg har kanskje ikke verdens største problemer med helsa, men de få gangene det skjer noe har møtet med legen stort sett gått bra. Dag var både imøtekommende og en flink retoriker slik at jeg fikk fram det jeg ville. Jeg hadde allerede byttet lege et par ganger tidligere fordi legen enten ikke ville høre på meg eller ikke forstod meg.

Det er kanskje med leger som med folk flest, man må bare bytte litt til man finner en man liker. Og har man ikke mulighet til det så får man bare bli litt rundere i kantene?

Vel uansett, det var veldig hyggelig og fint hos Dag (fineste legekontoret i Hammerfest) og jeg går gjerne tilbake dit.

Meget dyktig!

Er en meget flink og dyktig lege som tar tak i eventuelle problemer du måtte ha.
Har en bedre evne enn de fleste leger å forstå det psykiske aspektet ved en pasient enn bare det fysiske. Har hatt han som fastlege i 6 år og kommer aldri til å bytte. Har hatt mitt møte med veggen der han var den eneste legen som klarte å finne løsningen på sykdommen.

Dag er veldig seriøs og likanes

Har hatt Dag som fastlege i snart 9 år og er veldig fornøyd.