Wenche Beate Karlsen

Storgata 2 9900 Kirkenes
Wenche Beate Karlsen er en av 10 fastleger i Sør-Varanger

Siste vurderinger av Wenche Beate Karlsen

_Sur og overlegen

Ikke noen bra lege, er ikke engasjert og man føler at man plager henne. Veldig bastant, ikke rom for diskusjon.

Sur lege

Veldig sur og irritert lege, man skulle nesten tro man plager henne med besøket. Gjør det hun må men ingenting mer.

Veldig flink lege.

Jeg har hatt henne i mange år og er kjempefornøyd med behandlingen hun har gitt meg. Alltid imøtekommende og hyggelig. Tar seg god tid til å lytte og er så og si aldri forsinket. Anbefaler henne på det sterkeste!

Lite imøtekommende

Jeg håper jeg aldri mer møter på denne legen. Utrolig frekk og lite i møtekommende. Jeg var helt i kjelleren da jeg kom ut fra denne legen.

Dyktig og omsorgsfull

Jeg oppfatter henne som både dyktig og omsorgsfull. Hun er svært sjeldent forsinket og hun har alltid tid til å høre på meg. Jeg føler at hun bryr seg om meg. Hun følger alltid opp avtaler og hun er alltid villig til å høre på mine ønsker og forslag. Hun skal ha en stor del av æren for at jeg per i dag er i 100 % arbeid i stedet for 100 % ufør. Hun har medvirket til at jeg har fått rett hjelp hele tiden gjennom mange år med psyiske plager.