Lars Kristian Kvalheim

Grong Helsesenter Mann, 36 år

Autorisert2009
Ledige plasser 132 av 1050
Vil du bytte til denne fastlegen?

Grong Helsesenter

Blåklokkeveien 16 7870 Grong
Lars Kristian Kvalheim er en av 3 fastleger i Grong

Siste vurderinger av Lars Kristian Kvalheim

Meget dyktig lege

Lars Kristian Kvalheim oppfatter jeg som en meget dyktig lege. Jeg har nylig fått han som fastlege og er meget fornøyd.

Den beste legen Tana noen gang har hatt

Dette er en lege som overgår alle jeg har vært bort i... Han ser pasienten, hører pasienten og gjør det som må gjøres for pasienten.... Man føler seg virkelig ivaretatt og tatt på alvor.. Han har virkelig vært en ressurs i Tana. Slike leger er det langt i mellom... Det er nå en katastrofe at vi mister han.... Vet ikke om der finnes noen lege som vil kunne fylle hans sko... Dette er en lege som virkelig får ting gjort og har bidratt til økt samarbeid mellom etatene i kommunen, til det beste for pasientene... Vet ikke om der er noen som vil følge opp pasientene like tett som det Kvalheim gjør....

FANTASTISK

I mitt 60-årige liv er dette første gangen jeg skriver et blogginnlegg. Dette ut fra min positive opplevelse nylig. Har hatt et liv med mange plager, opplevd å stå i helsekø, opplevd å ikke nå frem, opplevd å ikke bli tatt på alvor, opplevd å ikke få hjelp. Det var derfor en fantastisk opplevelse å komme til Kvalheim første gang ganske nylig. Han har umiddelbart uten snikksnakk satt i gang en rekke prosesser for å hjelpe meg, og det med en ekspressfart jeg ikke har opplevd før. Hvordan han har greid å pløye meg inn i helsesystemet så kjapt forblir nok en gåte. Og ikke minst, han bruker den tiden som er nødvendig, ikke noe inn og ut i full fart.
Lars, er nå veldig optimistisk, takk så langt.
Så en liten digresjon, du er nok en populær lege, ikke så lett å få innpass på kort varsel.

Meget kunnskapsrik, dyktig og ansvarsfull lege

Lars er den beste fastlegen man kan ha! Han er rask å ringe, han er løsningsorientert, han følger opp pasienten, han treffer med sine behandlinger, han er handlekraftig og fokuserer på å få pasienten raskt frisk. Han bruker den tiden som trengs, man føler ikke at man må forlate kontoret før man har fått en plan videre.
At jeg må kjøre 2 timer t/r til legesenteret der han jobber, gjør ikke noe, da man føler at man får god hjelp. Han er flink til å hjelpe per telefon også, så slipper man å kjøre fra Vadsø til Tana hver gang.
Han har hjulpet min sønn, og dermed oss som foreldre, masse og jeg stoler 100% på hans vurderingen. Han har bidratt til at både vi som foreldre og sønnen vår har fått en bedre livskvalitet.
At han i tillegg til å være en dyktig lege også er lun, har godt humør og er lett å snakke med, er jo en kjempebonus!

Den beste og mest handlekraftige legen jeg har vært hoss

Lars er en fantastisk lege, han tar passienten på alvår. Er handlekraftig fra A til Å Jeg følte meg godt ivaretatt av Lars,følte meg trygg da jeg var hos han. Jeg anbefaler alle rundt meg om å gå til Lars