Lars Kristian Kvalheim

Grong Helsesenter
Blåklokkeveien 16 7870 Grong
Lars Kristian Kvalheim er en av 3 fastleger i Grong

Siste vurderinger av Lars Kristian Kvalheim

En lege man blir trygg på.

Lars Kristian er en lege det er behagelig å snakke med. Han møter pasienter på en utmerket måte, og på en måte jeg aldri har sett maken til før. Tar pasienten på alvor, og gjennomfører nødvendige undersøkelser. Tar seg alltid imponerende god tid med pasient.

Utrolig flink lege!

Er så utrolig heldig å fått denne legen som fastlege her i Grong.Han er veldig trivelig,tar tak i problemstillingen på en glimrende måte,oppdaterer meg,altså gir tilbakemelding under prosessen.Det som imponerer meg veldig,et at han synes å ha det meste klart til ethvert legebesøk!Rask og effektiv,og tar vare på pasienten.Tusen takk for all god hjelp!

Meget bra.

Tar seg meget gått av passientene. Er i møtekommende og behagelig å snakke med og er veldig grei og omtenksom. De er en av dei bedre legene eg har hvert til.

Fantastisk lege med fantastisk handlekraft.

Helt fantastisk lege med god kunskap mtp så vel kommunikasjon som det rent medisinske. En lege jeg ikke tror jeg hatt har maken til i mitt 40-årige liv. Som hører, og "ser" mennesket bak diagnosen, og ikke bare behandler deg som et nr. i statistikken. Jeg m.fl. er heldig som har fått han som fastlege. Hvis noen kan løse legekrisen i Grong. Må det være Lars-Kristian Kvalheim.

Meget dyktig lege

Lars Kristian Kvalheim oppfatter jeg som en meget dyktig lege. Jeg har nylig fått han som fastlege og er meget fornøyd.