Lars Kristian Kvalheim

Blåklokkeveien 16 7870 Grong
Lars Kristian Kvalheim er en av 3 fastleger i Grong

Siste vurderinger av Lars Kristian Kvalheim

Meget bra.

Tar seg meget gått av passientene. Er i møtekommende og behagelig å snakke med og er veldig grei og omtenksom. De er en av dei bedre legene eg har hvert til.

Fantastisk lege med fantastisk handlekraft.

Helt fantastisk lege med god kunskap mtp så vel kommunikasjon som det rent medisinske. En lege jeg ikke tror jeg hatt har maken til i mitt 40-årige liv. Som hører, og "ser" mennesket bak diagnosen, og ikke bare behandler deg som et nr. i statistikken. Jeg m.fl. er heldig som har fått han som fastlege. Hvis noen kan løse legekrisen i Grong. Må det være Lars-Kristian Kvalheim.

Meget dyktig lege

Lars Kristian Kvalheim oppfatter jeg som en meget dyktig lege. Jeg har nylig fått han som fastlege og er meget fornøyd.

Den beste legen Tana noen gang har hatt

Dette er en lege som overgår alle jeg har vært bort i... Han ser pasienten, hører pasienten og gjør det som må gjøres for pasienten.... Man føler seg virkelig ivaretatt og tatt på alvor.. Han har virkelig vært en ressurs i Tana. Slike leger er det langt i mellom... Det er nå en katastrofe at vi mister han.... Vet ikke om der finnes noen lege som vil kunne fylle hans sko... Dette er en lege som virkelig får ting gjort og har bidratt til økt samarbeid mellom etatene i kommunen, til det beste for pasientene... Vet ikke om der er noen som vil følge opp pasientene like tett som det Kvalheim gjør....

FANTASTISK

I mitt 60-årige liv er dette første gangen jeg skriver et blogginnlegg. Dette ut fra min positive opplevelse nylig. Har hatt et liv med mange plager, opplevd å stå i helsekø, opplevd å ikke nå frem, opplevd å ikke bli tatt på alvor, opplevd å ikke få hjelp. Det var derfor en fantastisk opplevelse å komme til Kvalheim første gang ganske nylig. Han har umiddelbart uten snikksnakk satt i gang en rekke prosesser for å hjelpe meg, og det med en ekspressfart jeg ikke har opplevd før. Hvordan han har greid å pløye meg inn i helsesystemet så kjapt forblir nok en gåte. Og ikke minst, han bruker den tiden som er nødvendig, ikke noe inn og ut i full fart.
Lars, er nå veldig optimistisk, takk så langt.
Så en liten digresjon, du er nok en populær lege, ikke så lett å få innpass på kort varsel.

Meget kunnskapsrik, dyktig og ansvarsfull lege

Lars er den beste fastlegen man kan ha! Han er rask å ringe, han er løsningsorientert, han følger opp pasienten, han treffer med sine behandlinger, han er handlekraftig og fokuserer på å få pasienten raskt frisk. Han bruker den tiden som trengs, man føler ikke at man må forlate kontoret før man har fått en plan videre.
At jeg må kjøre 2 timer t/r til legesenteret der han jobber, gjør ikke noe, da man føler at man får god hjelp. Han er flink til å hjelpe per telefon også, så slipper man å kjøre fra Vadsø til Tana hver gang.
Han har hjulpet min sønn, og dermed oss som foreldre, masse og jeg stoler 100% på hans vurderingen. Han har bidratt til at både vi som foreldre og sønnen vår har fått en bedre livskvalitet.
At han i tillegg til å være en dyktig lege også er lun, har godt humør og er lett å snakke med, er jo en kjempebonus!

Den beste og mest handlekraftige legen jeg har vært hoss

Lars er en fantastisk lege, han tar passienten på alvår. Er handlekraftig fra A til Å Jeg følte meg godt ivaretatt av Lars,følte meg trygg da jeg var hos han. Jeg anbefaler alle rundt meg om å gå til Lars

Synd vi mistet han fra plassen...

Lars kristian er den beste legen jeg og min familie noen gang har gått til. Lun og morsom humor, og tar deg samtidig på alvor,lett å fostå han. Utrolig dyktig med barn, snakker ikke "over hodet" til ungene. Sønnen min på 8 sa "Lars Kristian er den aller beste legen som finnes"😊🙏🏼
Synd han ble borte fra kommunen.. Lykke til videre, håper du blir tatt godt vare på i Finnmark!

En av Finnmarks beste leger

En meget dyktig og kompetent lege som tar sine pasienter på alvor, og er ansvarsbevisst og stiller opp for deg.
Han er oppdatert og er godt forberedt til legetimene, og søker alltid å finne en løsning.
Dette er en lege som absolutt kan anbefales på det sterkeste.

Den beste legen jeg vet om

Han er dyktig.Han hører på pasienten sin.Han ordner rask videreundesøkelse og han kan sin jobb som lege.

Super lege!!!!

Beste legen jeg har hatt, anbefales!! Jeg får kjapt time når jeg har behov for det. Imøtekommende og forståelsesfull lege som tar meg som pasient på alvor, i tillegg virker det som at han medisinsk sett er kjempedyktig. Anbefaler alle mine kolleger til å skifte til denne fastlegen!

Fantastisk dyktig lege

Bor i en nabokommune, men har etter flere anbefalinger endret min fastlege til Dr. Kvalheim. Har siden første konsultasjon vært imponert over hans medisinske kunnskaper, samt evne til å møte folk. Har selv vært lenge utenfor arbeidslivet, men er nå på vei tilbake. Hovedgrunnen til dette er Dr. Kvalheim. Imponerende at små kommuner klarer å ansette og beholde så dyktige leger!

Mest grundige legen jeg har vært hos

Tana kan prise seg lykkelig av å ha en så dyktig å flink lege, dr. Kvalheim er rett å slett unik. Jeg har en veldig vanskelig sykdom å han er den eneste som har tatt en total undersøkelse å gjort det man skal gjøre. Han kan man prate med å han hører faktisk på hva du sier i motsetning til visse andre leger i denne kommunen. Dr. Lars Kristian Kvalheim har virkelig peiling på hva han snakker om!

En som tar jobben på alvor!

Han tar seg god tid til hver pasient og er alltid i godt humør. Han tar seg god tid til å prate med pasienten om hvordan det blant annet går i hverdagen. Han gir seg ikke før han har funnet en god løsning for pasienten.
En fantastisk og faglig lege som anbefales til alle!

Den beste legen jeg har hatt.

Han var helt fantastisk.Hjalp meg med mine plager, og ringte hjem og spurte hvordan det gikk. Det er skjelden noen gjør det nu for tiden.

Dyktig lege

Dr. Kvalheim er en faglig dyktig, empatisk lege, som tar seg god tid til pasientene :). Han er folkelig og har en lun humor, som får meg som pasient, til å slappe av.

Han får mye "pes" for at han bruker så lang tid på hver pasient, men bedre det enn at han ikke "ser" pasienten, slik som mange andre leger. Faglig dyktig er de fleste leger, men empati er noe en ikke kan "studere" og lære!

Fantastisk!

Lars krostiantar seg tid til å lytte til og hjelpe pasientene sine. Han hjalp meg med min sønn når han trengte hjelp. Og var veldig tilgjengelig og fulgte opp påpeivattiden sin for å sjekke at alt gikk bra medn. Han kom også med veiledning til hva jeg kunne gjøre.

Ser pasienten i sin helhet!

Ingenting å sette fingern på, dyktig lege! Han tar seg tid til deg som pasient, lytter, ser deg og gjør grundig undersøkelse. Har vært med mine barn hos han, og jeg føler min familie blir sett og hørt. Han tar ting seriøst og har godt humør som smitter lett.

Meget god lege!!

Lille julaften hovna armen min kraftig opp, hadde mye smerter og d føltes som at armen skulle sprenges, ringte da vakt.sentr. på Hamarøy hvor det var lege men der kunne jeg ikke få komme for jeg var fra tysfj. men på drag var det ingen lege. dem ringte da t han lars og han |skjønte alvoret og tok hurtigbåten fra kjøpsvik t drag og konstaterte at jeg hadde en infeksjon i kroppen, fikk en 7 dagers kur og så var jeg bra. har bare gode ord å si om han lars lege.

Vi må beholde han Lars

Han er den eneste legen som jeg har fått skikkelig hjelp av. Hvis noen skal ha han bort, bør de reise bort selv og ikke komme tilbake igjen. Vi bør være glad for at vi kan ha en så god lege i Tysfjord