Irene Leinan

Markveien 51 9510 Alta
Irene Leinan er en av 23 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Irene Leinan

Forståelsesfull og lyttende

Veldig empatisk og lytter til hva du har å si. Føler meg trygg som pasient. Hun følger opp og er flink med tilbakemelding. Tillitsfull. Gjensidig respekt.

Tidenes Lege

Irene er en flott lege som virkelig tar tak i saker og ting og gir seg ikke før ting har kommet i gjennom. Har hatt et rusproblem i noen år og ba Irene om hjelp. Hun sendte søknader i hytt og gevær og sto virkelig på for å få kontakt! Ble henvist til VPP og fikk beskjed fra de at hadde det ikke vært for at Irene presset sånn på så hadde jeg ikke fått kommet inn. I mellomtiden mens jeg ventet på VPP hadde jeg tett oppfølging med Irene, av og til opp til flere ganger i uka og fikk gode råd, god veiledning og et tlf nr jeg kunne ringe om det ble for ille. Hun har virkelig vært en god støtte opp i alt dette!

Hyggelig, men ikke flink lege.

Meget dårlig erfaring. Opplevd meg som en kunde som raskt skal ekspederes videre, alltid dårlig tid, og alltid for sen, 20-30 min. etter avtalt tid. Ekspederer pasienten videre til ulike andre basert på pasientens egen beskrivelse av ulike vondter, med resultat at diagnosene blir fler og fler, - tenker ikke sammenheng fordi hun ikke forholder seg til pasientens aktuelle helsetilstand som utg.pkt. for vurdering. Virker å ikke kunne noe om muskelsmerter, om muskelsmerter som effekt av annen sykdom, og virker å ikke vite noe om hvordan håndtere muskelsmerter på en effektiv måte. Hyggelig, men ikke flink lege.

En av de beste legene jeg har hatt

Irene er forståelsesfull og veldig grei å prate med.Hun lytter og tar deg på alvor.

Fantastisk lege!!

Hun er en fantastisk flott lege som alltid har pasienten i fokus og er både ryddig og effektiv i sin jobb. Utrolig fornøyd med henne som lege. Lett å snakke med om alt det skulle være.