Tone Leinan

Markveien 51 9510 Alta
Tone Leinan er en av 23 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Tone Leinan

Nesten aldri tilgjengelig

Jeg opplever at det er svært vanskelig å få kontakt med fastlegen til min far. Oppfølgingen virker veldig upersonlig, sporadisk og en føler at mye er overlatt til en selv.

Tar pasientene på alvor

Legen er lett å snakke med. Hun tar deg på alvor, og prøver etter beste evne å finne et svar. Tar seg tid til å lytte og er rolig. Du får snakke deg ferdig, uten og føle at du må bli ferdig fordi hun skal ta inn neste pasient. Utgir seg ikke for å vite alt, men sender deg videre om nødvendig. Andre pasienter av henne jeg har snakket med, er også svært fornøyd med Leinan. Servicen på legekontoret er bra.

Kvinne, 42

Flink lege

Tone er en flink lege som tar pasientene sine på alvor. Lett å prate med, og man får den hjelpen man trenger :) Veldig fornøyd hos henne.

Super!

Tar seg tiden til å høre hva du har å si, prøver og forstå, tar deg på alvor, og gir deg HJELP når du trenger det. Andre leger burde ta lærdom av henne.

ikke av di beste, men heller ikka av di verste

meget travel dame, som absolutt ikke er lett å få tak i.
hun er ikke den som lytter mest, men flink når hun tar seg tid til det, har hver gang blitt frisk etter hun har medisinert meg, å det er jo bra :-)