Tone Leinan

Sentrum Legepraksis

2004

Sentrum Legepraksis Telefonnummer78 45 54 6478 45 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Markveien 51 9510 Alta
Tone Leinan er en av 23 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Tone Leinan

Dyktig

Kjempe dyktig lege, som kan lytte å er ærlig. Vet ho ikke hva som e problemet, søke hun råd av andre leger

Beste legen

Veldig seriøs og flink lege. Tar meg alltid på alvor. Spørr hvordan det går med meg psykisk omså jeg kom for noe helt urelatert. Meget omsorgsfull. Anbefales virkelig

Nesten aldri tilgjengelig

Jeg opplever at det er svært vanskelig å få kontakt med fastlegen til min far. Oppfølgingen virker veldig upersonlig, sporadisk og en føler at mye er overlatt til en selv.

Tar pasientene på alvor

Legen er lett å snakke med. Hun tar deg på alvor, og prøver etter beste evne å finne et svar. Tar seg tid til å lytte og er rolig. Du får snakke deg ferdig, uten og føle at du må bli ferdig fordi hun skal ta inn neste pasient. Utgir seg ikke for å vite alt, men sender deg videre om nødvendig. Andre pasienter av henne jeg har snakket med, er også svært fornøyd med Leinan. Servicen på legekontoret er bra.

Kvinne, 42

Flink lege

Tone er en flink lege som tar pasientene sine på alvor. Lett å prate med, og man får den hjelpen man trenger :) Veldig fornøyd hos henne.