Espen Kvammen Rafaelsen

Tlf: 78 97 76 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Espen Kvammen Rafaelsen er en av 10 fastleger i Sør-Varanger

Siste vurderinger av Espen Kvammen Rafaelsen

Veldig flink lege

Veldig dyktig, profesjonell og har en positiv holdning.
Han er flink til å lytte og tar seg god tid med pasientene.
I hvertfall meg. Han er genuint interessert i at man får den beste behandlingen og den beste medisinen. Han ringer deg kjappt opp når man har bestilt en telefontime.

Tillitsverdig

En lege som innehar empati og sympati, men som samtidig vet å stille 'harde' spørsmål. Absolutt en karakter å støtte seg til i vanskelige situasjoner.

Kald lege

Kald og litt arrogant, følger ikke helt med på hva du sier og vet ikke helt hvordan man håndterer alle type situasjoner.

Den beste jag har møtt

Den beste jag har hatt han sender dig till vidare undersøkelse om han ej kann se problemet vart send till sykehuset och operert inom 3uker

Av alle de legene jeg har hatt er han en av de tre beste...ever :-)

Forståelsesfull. Varm og menneskelig. Alltid blid og smilende. Autorisert nok til å sende en pasient videre til en spesialist...om det er nødvendig.
En flott lege som det burde ha vært flere av :-)

Dyktig lege

Espen er en utrolig behagelig lege. Rolig, blid, imøtekommende, flink å lytte. Han er en som tar seg tid til deg! Lett å få tillit til.

Han får meg til å bli yngre :)

Med Aberela hjelper han meg til å bli kvitt stygge flekker fra solen og som en bivirknig gjør det huden din 20 år yngre, takk Espen :), hudleger burde bruke denne kremen mer :) Er også helt fantastisk mot kviser :)

en utrolig real lege

Han tar deg alvorlig, hva det enn gjelder.. Kan han ikke svare selv, er han rask å sende videre uten noen forsinkelser. Han tar seg tid til å lytte og prate og spør gjerne også. Alltid møtt han i godt humør. Han kan virke litt stresset, men tar seg likevel tid till å bruke den tiden som er påkrevd nettopp til deg. Det eneste jeg kan si har vært et lite problem er at han har hatt lang venteliste på time.

den beste legen æ har hadd

han e god og snill forståelsefull og har stor empati

God lege

en av de bedre som er i Kirkenes!
Noen ganger veldig travel, men hvilken lege er ikke det til tider, hører med! så tar ikke det negativt!! lett å prate med,en jeg har tillitt til, jeg er veldig fornøyd!

flott lege

Lytter, tar deg på alvor, medmenneskelig. En lege som følger opp når det trengs.

Flott lege!

Veldig fornøyd med han som fastlege. Hører på deg, følger med. Gjør det han kan for å hjelpe.

En lege jeg likte mindre

Var hos denne legen en eller to ganger, men han hadde ingen forståelse for mine problemer. Det synes jeg var veldig skuffende. Legen virket i dårlig humør.

Flott lege.

En flott lege som tar seg tid til å høre på hva du sier og som tar deg alvorlig, samme hva man kommer med. En lege som støtter deg og gir gode råd.

En meget forståelsefull lege. En av 3 beste leger jeg har hatt noensinne...:-)))

Som sagt...en meget forståelsesfull ung mann. En av de 3 beste jeg noensinne har hatt. Det han ikke helt "forstår" blir ikke liggende på kontoret,men sender meg videre til spesialister på området. Ingen "jeg vet/kan alt-lege". Dessverre for mange er det ingen flere ledige plasser hos han...jeg fikk den aller siste...og jeg forstår hvorfor han er rangert blandt de beste i kommunen vår. Han er bare fantastisk...:-))) HURRA FOR HAN !!!

Jeg er stolt over legen min

Imøtekommende,lyttende og genuint interessert i deg som pasient.

meget dyktig-

En lege det er lett og komunisere med,god lytter og godt humør som smitter.

En lege å anbefale

En hyggelig ung mann, flink med å kommunisere, rask og effektiv. Kunne kanskje ha barbert seg litt oftere, men det betyr vel ikke all verdens.

Den beste legen jeg har hatt

er hyggelig og grundig, flink til å forklare behandliongen underveis.