Klemet Johannes Somby

Lakselv legestasjon
Helsetunveien 2 9700 Lakselv
Klemet Johannes Somby er en av 6 fastleger i Porsanger

Siste vurderinger av Klemet Johannes Somby

Den beste legen jeg har hatt.

Klemet er en dyktig lege som har evne til å lytte, er nøye og tar pasienten på alvor, og han viser stor forståelse for pasientens situasjon.

Utrolig flink

Flink lege, som tar seg tid til pasientene. Veldig rask å hjelpe med hva det nå enn skal være. Klarer faktisk å få inn litt "small-talk" selv om du har kort tid. Også veldig hjelpsom selv på mail/telefon! Men så klart er ventelisten deretter. Til tross for det, verdt å vente på

Flink Fastlege

Klemet er flink fastlege,trivelig å snakke med og altid hyggelig,glad jeg har ham som fastlege

Kjempefornøyd

Har han som fastlege,kjempefornøyd med han,og kjempeflink med ungan mine og er han.

Heldigvis min fastlege

Var hos han med en vond skulder i April 2012, han fant ut av det iløpet av 1 min, satte 2 kortisonsprøyter og skuldra ble bra som gull. Jeg var meget sjokkert over den effektive og riktige behandlingen jeg fikk, fortsett sånn Klemet!!

En fornuftig og medmenneskelig lege

Klemet forstår pasientene sine. Min erfaring er at han bruker et enkelt språk og aksepterer mine synspunkter på behandling. Samtidig korrigerer han på en forståelig måte. Ikke så lett å komme i kontakt m han pr tlf, skyldes nok ikke han d da.. Forøvrig er d for jævlig at han blir kalt alt mulig rart på dette forumet + media. Klemet er en lege som virkelig lever etter den hippokratiske ed :)

Synd å si det, men jeg gleder meg til å gå til legen

Jeg går ikke ofte til legen, men når jeg må gleder jeg meg til å gå til Klemet. Han tar sine pasienter på alvor, følger opp pasienter og tar de nødvendige grepene for at vi skal kunne blir frisk så fort som mulig.. og tar kronikere på alvor, har tid til å lytte og har tid til å finne best mulig behandling. Takk Klemet!

Lege uten grenser

Som tittelen sier, det er ingen grenser for hva Klemet tar tak i. Har hatt 4 forskjellige fastleger de siste 10 årene, og Klemet er den eneste som seriøst har tatt tak i og hjulpet meg med problemene mine.

Den beste.

Klemet er en meget flink og hyggelig lege. Han tar mine problemer på alvor og gir meg alltid den beste oppfølging. Han er jordnær og lytter til det jeg har og si. Den beste fastlegen jeg noengang har hatt og ikke minst den jeg stoler mest på.

kjempe lege

han e den beste legen som har vært i Porsanger i nyere tid. Anbefales!

ordet fastlege får rett betydning

Han stiller alltid opp for meg å min familie.Har alltid funnet ut av de problemene vi har kommet med.

Den beste legen jeg har hatt

Glad for at jeg har Klemet som fstlege. Lett å prate med. Kom fort til behandling.

DYKTIG LEGE HAN KLEMET

Meget dyktig og forståelsesfyll lege. Han sjekker alltid ut om noe ikke er tilfredsstillende og tar tlf til spesialister og henviser også fort.Hvis jeg kunne gitt han 10 på topp karakter så hadde æ gitt han 10 :)

En menneskelig lege

Har vært så heldig å få ha Dr. Somby som fastlege så lenge han har vært ansatt i Porsanger. Han tar tak i ting med en gang, henviser videre uten å nøle og ser deg som et menneske, ikke som en klagende passient. I en sorgprosess vi gikk igjennom stillte han opp på alle mulige måter for min familie. Det er også veldig positivt at han er en aktiv bruker av meldingssystemet til legekontoret slik at man raskt kan får svar på ting man ikke trenger en hel legetime til.

Ikke hans fast lege engang

Min mann fikk diagnosen kreft, hans fast lege var da ikke tilgjengelig. Sendte en Mail til Dr. Somby å spurte om han kunne følge mannen min opp. Det var ikke nei hans Mail å innkalte min mann umiddelbart til time. Veldig bra oppfølging.

En bestemors drøm

Jeg har en mor som trekker på årene og trenger litt hyppigere legetilsyn nå, enn før. Tidligere hadde hun en lege som avskrev alt hun fortalte om sine vanlige plager og om hennes ikke så vanlige plager. Etter mye om og men fikk hun byttet til Dr. Klemet Somby, og da ble det fart i sakene. Rett dosering på hjertemedisin, rett dosering på astma medisin, omsorg og omtanke, hjemmebesøk og humor. Har aldri før opplevd så mye tillit fra min mor overfor en lege før! Håper bare at han blir ved sin post, for slike flinke leger bruker å blir borte fra legesentrene...

Etter min menig den flinkeste legen i Porsanger

Nøler ikke med å sende deg til spesialister, hører på hva du har å si, og har ett veldig godt humør. Før så kviet jeg meg for å gå til legen, men etter at jeg fikk han som fastlege har alt blitt mye bedre. Meget glad for å ha han som min fastlege.

best

Somby er den beste legen jeg noen gang har hatt. han tar plagene på alvor og gjør noe med dem. kan han ikkegjøre noe selv, henviser han videre. en føler seg ivaretatt og en er trygg på at man får kyndig hjelp

Troverdig lege

Klemet er en lege som lytter til hva som blir sagt og jeg føler at jeg blir tatt seriøst å at han gjør alt han kan for og finne problemet. han gir tilbakemelding og er punktlig. han gir ikke opp selv om problemene ikke løser seg med en gang, han snur ov vender til han finner årsaken.

Dygtig og ansvarsfull lege.

I enkelte situasjoner er det viktig med humoristisk sans hos en lege å det synes jeg at Dr Somby har uten at det sårer meg som pasient.