Mona Elizabeth Svanqvist Søndenå

Storgata 2 9900 Kirkenes
Mona Elizabeth Svanqvist Søndenå er en av 10 fastleger i Sør-Varanger

Siste vurderinger av Mona Elizabeth Svanqvist Søndenå

I særklasse

Hun vikarierte for min lege for mange år siden og jeg fikk gå til samtaler med henne hver uke. Jeg fikk mobilnummeret hennes for kriser og hun var på pletten med en gang. Hun tok meg på alvor og lot meg snakke om det som plaget meg. Hun henviste meg og datteren min videre i systemet og var veldig god og forståelsesfull. Alltid blid og vennlig, men sa også ifra der det trengtes. Hun var dessuten også svært behjelpelig med å få til et godt samarbeid med NAV. Kirkenes har ingen bedre lege enn henne!

Utrolig flink

Tar meg bestandig på alvor og henviser kjapt videre til spesialister, hvis hun ser det som nødvendig. Vært min fastlege i mange år. Profesjonell og meget hyggelig.

En meget dyktig og omsorgsfull lege.

Det eneste "problemet" er at hun er skrekkelig populær. Det kan ta litt tid å få time, men hun stiller opp på kort varsel hvis det "brenner". Tar pasientene på alvor og er nøye. Man føler seg godt ivaretatt!

Hun ser hele pasienten og ikke bare symptomene der og da. En god gammeldags "huslege".

Hun tar seg tid til å høre pasienten ferdig. Har aldri opplevd å gå hjem og lure på ting ikke fikk spurt om.

Hva man skal gjøre når hun blir pensjonist aner jeg ikke???

dyktig dame

grundig og kunnskapsrik, tar mennesket på alvor og har innsikt i mange ting/områder,

Den beste!

Hvis denne legen, som har vært så lenge her, flytter, så flytter jeg etter! Hun har vært min lege i flere tiår og jeg bytter ALDRI!