Jostein Tørstad

• Allmennmedisin
  • Samfunnsmedisin

Autorisasjon (1982)

Kirkenes Legesenter Telefonnummer78 97 76 6078 97 76 ...
Box 401, Storgata 2 9915 Kirkenes
Jostein Tørstad er en av 10 fastleger i Sør-Varanger

Siste vurderinger av Jostein Tørstad

Virkelig en lege som kan sitt fag.

Har hatt Dokter Tørstad som lege i svært mange år, nå kommer det som jeg gruer meg til. Han skal gå av med pensjon. En lege som jeg har fått en helt spesiell god kontakt med. Han har hjulpet meg med absolutt alt, det være seg operasjoner til hjelp fra andre spesialister. Har hatt en jobb som har vært knallhard mot kroppen med dertil slitasje på skjelett og muskulatur. Men Tørstad har ordnet opp så jeg er i full jobb.

Har han som fastlege

Følger meg godt opp å et meget fornøyd med han.Tar god tid med med meg. Tar med en gang tak i ting visst at jeg trenger erklæring, eller sender meg videre konsultasjon.

Kunnskapsrik men lite tid

Var min fastlege i 15 år fra fødsel, og henviste til spesialister og hjalp til. Men er kort i svarene og viser ingen tegn på empati eller evne til å forstå. Han er mer opptatt av å se inn i dataskjermen, og virker veldig utbrent med årene. Men han er kunnskapsrik og gir pasientene hjelpen de trenger. Han behandlet alle mine barnesykdommer og har hjulpet med det fysiske, men ikke noe flink på psykiatri. Veldig gammeldags.

Lyttende, God undersøkelse, Høy Faglig dyktighet.

Bruker ikke lege mye men når man har behov for lege er Tørstad absolutt bra på alle måter. Han er lyttende , Undersøkende og man føler seg absolutt ivaretatt og i gode hender.

Fantastisk flott lege med svært gode kognitive og sosiale antenner.

Som over. Han ringer alltid tilbake hvis han er opptatt når jeg ønsker råd fra han. Det eneste negative jeg kommer på er at han er Liverpoolfan.