Magnhild Klungre Aanje

Ammerudveien 37 0958 Oslo
Tlf: 22 82 10 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Magnhild Klungre Aanje er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Magnhild Klungre Aanje

Den værste legen jeg har noen sinne hatt.

Jeg ringte til fastlege kontoret mitt minst ti ganger, fra klokken ni om morgen, til klokken to.
Deretter fikk jeg beskjed om å besøke sykehuset for å få hjelp, eller eventuelt vente til imorgen på grunn av ingen ledige timer.
Kort fortalt tok det meg fire dager med ringing, og forespørsler om å få en legetime før jeg fikk snakket med min fastlege.
Hun nektet meg sykemelding og var ganske frekk og rappkjeftet på telefonen.
Språket hun brukte vart kort uformelt og direkte.
Ifølge henne så hadde jeg ikke rett til å få sykemelding fordi ''Ti prosent er mye'' når det gjelder fraværgrensen.
Dette her er første gang jeg bestiller time hos henne i flere år, og det var den siste.

Dyktig og omsorgsfull

Jeg og min familie kjenner denne legen som dyktig og omsorgsfull. Kjenner ikke igjen beskrivelsen fra enkelte om at hun er overflatisk. Tvert i mot har jeg erfart at hun resolutt har tatt tak i symptoner og fått de utredet grundig. Også en akutt situasjon ble avverget pga riktig diagnose. Akuttmottaket jeg ble sendt til hadde sine tvil, men diagnosen ble bekreftet ved en grundigere undersøkelse. Hun er ikke opptatt av dill og dall, men har min og min families fulle tillit. En skikkelig lege.

Dyktig allmenlege

På bakgrunn av erfaring fra tidligere leger, er jeg svært godt fornøyd med Magnhild. Hun er trivelig og oppmerksom og virker svært stødig faglig sett. Hun tar seg tid til å forklare skikkelig og svarer utfyllende på spørsmål.

Hun er min trofaste, kan prate med henne om alt...og jeg har blitt tatt på alvor i snart 30 år .

På fredag kom jeg, og hadde tatt feil av timen...men den som tok tid til meg i over en halv time det var Aanje😊 du er en flott lege.
Vi har også hatt våre feider, men etter så mange år er i det uungåelig. Jeg kan gråte, være sint å hun hører på.

Hun har alltid tatt meg på alvor...er utrolig glad jeg har Aanje som min fastlege.
Med hilsen

Uprofesjonelt

Har hatt denne legen hele mitt liv, og hadde tidligere ikke stort å klage på. Nå virker det som om hun vil ha deg ut av rommet så fort som mulig, og hun kjapper seg å stille en diagnose før du har fått snakket ferdig. Hun har satt meg på en hel haug med forskjellige medisiner, uten å ta seg tid til å finne ut hva som egentlig plager meg. Har også oppstått situasjoner hvor legen nesten har skjelt meg ut fordi jeg stile for mange spørsmål. Veldig uprofesjonelt.

Ikke fornøyd!

Jeg er en dame i midten av 20 årene som nå har byttet fastlege. Magnhild har vært min lege i alle år. At førsteinntrykket er en hyggelig dame kan ingen ta fra henne. Jeg kommenterte at jeg ikke hadde tid til å vente over en halvtime på henne pga. jobbsituasjon. Da ble jeg skjelt ut og ble fortalt at jeg var problematisk i resepsjonen. Dette ble gjort foran andre i venterommet. Før denne episoden har jeg tenkt at hun var ok, men var glad i stille diagnose før man er ferdig å fortelle det man skal si. Føler at hun vil ha neste pasient inn så fort som mulig, og helst før du har kommet deg ut døra. Hos ny fastlege er jeg nå veldig fornøyd og det er vel da man først ser alt det som ikke er så bra hos Magnhild.

Useriøs lege

Dårlig oppfølging
Støtter feile sider
Dårlig tid
Tar ikke på alvor
Blir ikke hørt

Beste lege

Har vært pasient hos henne i 10 nå.
Alltid like hyggelig like blid.
God til å lytte.
Flink til å gi gode råd.
Hun vet hva hun gjør.

Dette er den beste legen jeg har hatt.

Hun er meget dyktig.Alltid blid og hyggelig.Og tar deg på allvor.Jeg har hatt henne son fastlege i mange år.Jeg er bare fornøyd.Også har hun tid til deg som pasient.

Ikke min favoritt.

Aanje er en lege som er hyggelig og viser overfladisk omsorg, men når du forteller henne om dine problemer tar hun deg ikke på alvor! Skribler så fort hun kan på pc'en og vil gjerne ha neste pasient inn så fort som mulig, Personlig synes jeg hennes smil og varme velkomst blir leit å bytte ifra, men en lege som later som hun bryr seg faller ikke i smak hos meg.

Da jeg er 23år og hatt henne siden jeg ble født er det egentlig hennes humør og blide holdning som har holdt meg igjen og IKKE hennes kunnskap, eller vilje til å ta meg seriøst og hjelpe eller evt henvise. Uansett hvor trist det er, må jeg si at når du selv må mase om forskjellige tester/undersøkelser, henvisninger og ikke minst din egen research da hun googler ting mens du sitter der, er det ikke verdt det.

Heldigvis er jeg utdannet innenfor helse,så jeg har selv funnet ut av det meste, fremfor å gå til henne, da hun som sagt ikke tar deg seriøst med mindre du tar opp det samme gang på gang. Et eks er: Jeg kom inn med intense smerter og plager på samme plass minst 4-5 ganger før jeg ble tatt seriøst og først da ble jeg henvist til spesialist og endte med å opereres !!

Da har jeg iallefall sagt ifra, og kan nå bytte lege med god samvittighet, Lykke til med lege valget folkens :)

den beste legen jeg har tatt

hun er min beste legen.hun er vår familie lege .hun passe på oss veldig godt.hun kontulere på pasienten veldig godt.hun har god kontakt med pasiantene sine.mannen mi har an

Startet bra, men sluttet dårlig!

Jeg trodde jeg hadde fått en lege som virkelig brydde seg om meg som individ, og ikke bare så meg som enda en pasient - der tok jeg feil. Jeg har lest i gjennom de andre vurderingene av Aanje, og skjønner hvorfor alle skriver at de føler seg sett, det gjorde jeg også til å begynne med. Men jeg har en sykdom som ikke lar seg så lett forklare og som krever litt ekstra av fastlegen, og der kom Aanje til kort. Min siste time med henne bestod i ren utskjellelse fra hennes side, noe jeg absolutt ikke aksepterer, og det sier mey om en lege som kan få seg til å ydmyke sin pasient på denne måten. Under mine møter med henne, var hun alltid forsinket, og hun hadde begrenset med tid, jeg følte alltid at hun ikke ville ta seg tid fordi hun ønsket flest mulig pasienter gjennom døra i løpet av dagen. Om du har en sykdom som gjør deg til en "krevende" pasient, ikke bruk Aanje, for hun ønsker ikke å virkelig hjelpe deg!

En super lege

En meget dyktig lege, som har en utrolig evne til å se meg som pasient. Hele familien har Aanje som fastlege, og det er noe vi er svært glad for. Alltid blid, imøtekommende, faglig dyktig og omsorgsfull.

Fantastisk fastlege!

Hun ser meg veldig godt og har alltid vært veldig støttende. Dette er noe så sjeldent som en lege som ser deg som person og individ, ikke bare som nok en pasient. Hun er ofte forsinket, men like blid og imøtekommende fordet.

En fastlege til å stole på! Faglig dyktig, omtenksom, effektiv og pålitelig

Lett å kommunisere med, og diskuterer alltid diagnosen med behandlingsalternativ. Flink til å henvise til spesialist eller videre oppfølging ved behov. Alltid blid og hyggelig under konsultasjoner.

Hun skjønner meg

Lett å prate med. Tar pasienten på alvor, og kan mye om min diagnose. Hun er våken og ser ikke bare det mest opplagte.

Min fastlege.

Koselig og alltid blid. Har dog for mange pasienter og ofte forsinkelser. Men hun gjør så godt hun kan til tross for en stressende arbeidsdag:-)