Magnhild Klungre Aanje

Grorud Legesenter Kvinne, 61 år

Autorisert1985
Ledige plasser 21 av 1400
Vil du bytte til denne fastlegen?

Grorud Legesenter

Ammerudveien 37 0958 Oslo
Magnhild Klungre Aanje er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Magnhild Klungre Aanje

Den værste legen jeg har noen sinne hatt.

Jeg ringte til fastlege kontoret mitt minst ti ganger, fra klokken ni om morgen, til klokken to.
Deretter fikk jeg beskjed om å besøke sykehuset for å få hjelp, eller eventuelt vente til imorgen på grunn av ingen ledige timer.
Kort fortalt tok det meg fire dager med ringing, og forespørsler om å få en legetime før jeg fikk snakket med min fastlege.
Hun nektet meg sykemelding og var ganske frekk og rappkjeftet på telefonen.
Språket hun brukte vart kort uformelt og direkte.
Ifølge henne så hadde jeg ikke rett til å få sykemelding fordi ''Ti prosent er mye'' når det gjelder fraværgrensen.
Dette her er første gang jeg bestiller time hos henne i flere år, og det var den siste.

Dyktig og omsorgsfull

Jeg og min familie kjenner denne legen som dyktig og omsorgsfull. Kjenner ikke igjen beskrivelsen fra enkelte om at hun er overflatisk. Tvert i mot har jeg erfart at hun resolutt har tatt tak i symptoner og fått de utredet grundig. Også en akutt situasjon ble avverget pga riktig diagnose. Akuttmottaket jeg ble sendt til hadde sine tvil, men diagnosen ble bekreftet ved en grundigere undersøkelse. Hun er ikke opptatt av dill og dall, men har min og min families fulle tillit. En skikkelig lege.

Dyktig allmenlege

På bakgrunn av erfaring fra tidligere leger, er jeg svært godt fornøyd med Magnhild. Hun er trivelig og oppmerksom og virker svært stødig faglig sett. Hun tar seg tid til å forklare skikkelig og svarer utfyllende på spørsmål.

Hun er min trofaste, kan prate med henne om alt...og jeg har blitt tatt på alvor i snart 30 år .

På fredag kom jeg, og hadde tatt feil av timen...men den som tok tid til meg i over en halv time det var Aanje😊 du er en flott lege.
Vi har også hatt våre feider, men etter så mange år er i det uungåelig. Jeg kan gråte, være sint å hun hører på.

Hun har alltid tatt meg på alvor...er utrolig glad jeg har Aanje som min fastlege.
Med hilsen

Uprofesjonelt

Har hatt denne legen hele mitt liv, og hadde tidligere ikke stort å klage på. Nå virker det som om hun vil ha deg ut av rommet så fort som mulig, og hun kjapper seg å stille en diagnose før du har fått snakket ferdig. Hun har satt meg på en hel haug med forskjellige medisiner, uten å ta seg tid til å finne ut hva som egentlig plager meg. Har også oppstått situasjoner hvor legen nesten har skjelt meg ut fordi jeg stile for mange spørsmål. Veldig uprofesjonelt.