Magnhild Klungre Aanje

Magnhild Klungre Aanje er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Magnhild Klungre Aanje

Trygg å fin lege

Hei.
Jeg er veldig heldig som har fått en så fin lege med så mange gode kvaliteter, tenker nytt å vi i sammen finner ut hva som kan være det beste for meg. Trygg å god lege, meget dyktig i faget sitt å meget menneskelig.

Dyktig lege

Tar seg tid til å høre på deg, varm og forståelsesfull person. Jeg har blitt godt ivaretatt av Magnhild K Aanje!

Trygg, kunnskapsrik, emptatetisk og god lege

Jeg hadde time hos Magnhild da min fastlege er sykemeldt. Jeg har slitet veldig mye med depresjon og hadde angst før timen om å åpne meg opp til en lege som ikke er min fastlege. Magnhild beroliget meg, fikk meg til å smile og le samtidig som hun fant ut hva problemene mine stammer fra.

Er så utrolig fornøyd med henne. Virkelig. Empatien og forståelsen hun viste ovenfor meg. Det gjorde en vond dag så mye bedre og nå har jeg en konkret plan på hva jeg kan gjøre videre for å bli bedre. Vil bare takke henne og anbefale alle som leser innleget og som nøler med å bestille legetime pga. angst om å gjøre det. Dyktigere lege må man lete lenge etter.

Den værste legen jeg har noen sinne hatt.

Jeg ringte til fastlege kontoret mitt minst ti ganger, fra klokken ni om morgen, til klokken to.
Deretter fikk jeg beskjed om å besøke sykehuset for å få hjelp, eller eventuelt vente til imorgen på grunn av ingen ledige timer.
Kort fortalt tok det meg fire dager med ringing, og forespørsler om å få en legetime før jeg fikk snakket med min fastlege.
Hun nektet meg sykemelding og var ganske frekk og rappkjeftet på telefonen.
Språket hun brukte vart kort uformelt og direkte.
Ifølge henne så hadde jeg ikke rett til å få sykemelding fordi ''Ti prosent er mye'' når det gjelder fraværgrensen.
Dette her er første gang jeg bestiller time hos henne i flere år, og det var den siste.

Dyktig og omsorgsfull

Jeg og min familie kjenner denne legen som dyktig og omsorgsfull. Kjenner ikke igjen beskrivelsen fra enkelte om at hun er overflatisk. Tvert i mot har jeg erfart at hun resolutt har tatt tak i symptoner og fått de utredet grundig. Også en akutt situasjon ble avverget pga riktig diagnose. Akuttmottaket jeg ble sendt til hadde sine tvil, men diagnosen ble bekreftet ved en grundigere undersøkelse. Hun er ikke opptatt av dill og dall, men har min og min families fulle tillit. En skikkelig lege.