Magnhild Klungre Aanje

Ammerudveien 37 0958 Oslo
Magnhild Klungre Aanje er en av 566 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Magnhild Klungre Aanje

Dyktig allmenlege

På bakgrunn av erfaring fra tidligere leger, er jeg svært godt fornøyd med Magnhild. Hun er trivelig og oppmerksom og virker svært stødig faglig sett. Hun tar seg tid til å forklare skikkelig og svarer utfyllende på spørsmål.

Hun er min trofaste, kan prate med henne om alt...og jeg har blitt tatt på alvor i snart 30 år .

På fredag kom jeg, og hadde tatt feil av timen...men den som tok tid til meg i over en halv time det var Aanje😊 du er en flott lege.
Vi har også hatt våre feider, men etter så mange år er i det uungåelig. Jeg kan gråte, være sint å hun hører på.

Hun har alltid tatt meg på alvor...er utrolig glad jeg har Aanje som min fastlege.
Med hilsen

Uprofesjonelt

Har hatt denne legen hele mitt liv, og hadde tidligere ikke stort å klage på. Nå virker det som om hun vil ha deg ut av rommet så fort som mulig, og hun kjapper seg å stille en diagnose før du har fått snakket ferdig. Hun har satt meg på en hel haug med forskjellige medisiner, uten å ta seg tid til å finne ut hva som egentlig plager meg. Har også oppstått situasjoner hvor legen nesten har skjelt meg ut fordi jeg stile for mange spørsmål. Veldig uprofesjonelt.

Ikke fornøyd!

Jeg er en dame i midten av 20 årene som nå har byttet fastlege. Magnhild har vært min lege i alle år. At førsteinntrykket er en hyggelig dame kan ingen ta fra henne. Jeg kommenterte at jeg ikke hadde tid til å vente over en halvtime på henne pga. jobbsituasjon. Da ble jeg skjelt ut og ble fortalt at jeg var problematisk i resepsjonen. Dette ble gjort foran andre i venterommet. Før denne episoden har jeg tenkt at hun var ok, men var glad i stille diagnose før man er ferdig å fortelle det man skal si. Føler at hun vil ha neste pasient inn så fort som mulig, og helst før du har kommet deg ut døra. Hos ny fastlege er jeg nå veldig fornøyd og det er vel da man først ser alt det som ikke er så bra hos Magnhild.

Useriøs lege

Dårlig oppfølging