Solveig Bugge

Tlf: 63 86 79 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Solveig Bugge er en av 15 fastleger i Sørum

Siste vurderinger av Solveig Bugge

Vikar som ble savnet

Har også hatt henne som vikar for min egen fastlege i Oslo. På hennes første dag ble hun kastet inn i min kompliserte sak, men det tok hun på strak arm. Gjennom de månedene hun var vikar fulgte hun meg godt opp, ringte meg hjemme for å informere om hva som skjedde og kun for å høre hvordan det gikk med meg.

Hun tok på seg rollen som mellomleddet mellom meg og spesialisthelsetjenesten. Hun maste og maste, og fikk til slutt til det umulige.

Det som overrasket meg mest var dog at før jeg kom til første time hadde hun satt seg inn i journalen min og min relativt ukjente sykdom. Og når min egen fastlege var tilbake hadde hun ført en god journal fra mine besøk og det hun selv hadde gjort, skrevet ekstra om det som trengte å beskrives nøye og oppdatert legen.

På den tiden så var hun en god støtte for meg i en ekstremt vanskelig tid.

fantastisk lege

Bli og hyggelig ordner opp er lett å prate med var kansje litt overfladisk til å begyne med men det har blitt mye bedre

Ok fastlege

Kan virke litt overfladisk, ordner opp, ingen reservasjoner, moderne lege.

Veldig hyggelig lege

Har bare gode erfaring med henne. Hun virker veldig grundig og har alltid en hyggelig tone. Hun er blandt de beste fastlegene jeg har hatt, er alltid hyggelig, er grundig og lett å kommunisere med. Kan anbefales til alle.

beste legen jeg har hatt i Oslo

hun var vikar på et legesenter for min tidligere fastlege, og jeg har aldri møtt noen med så godt humør, og sånt engasjement i pasientene sine. hun tok meg alltid seriøst, og jeg fikk alltid time på dagen om det var noe spesielt. hun tok seg god tid, og viste en varmhet som er unik. veldig fornøyd, og savner henne.

En lege som du lett kommer i kontakt med hvis DU vil!

Lytter og tar mine problemer særiøst. Gjør det hun kan for å hjelpe. En av de beste legene jeg har hatt selv om dette er ganske nytt!

Hyggelig

Men det hjelper ikke å være hyggelig når ingenting skjer etter at du har vært der, ingen svar på prøver, leser ikke posten som har ligget i 2 uker.
Og ventetiden for å få time er 1 måned, det er for dårlig når myndigheter lover time i løpet av en uke og svar på telefon i løpet av noen minutter.Håpløst å ringe dit.

Ny fastlege på Sørum legesenterverskrift og er meget fornøyd.

Ja nå som Harald har sluttet så har vi fått ny fastlege.
Og etter første besøket var jeg meget fornøyd, hun var blid, hyggelig og virket særdeles grundig og bra.
Ja jeg må bare si at jeg er særdeles tilfreds med legesenterets nye fastlege.

Styr unna

Bytter grunnet kjempedårlig service. Lang ventetid og manglende oppfølging og i tillegg er "damene" på forværelse uforskammede.

DÅRLIG KUNDESERVICE!!

Må si at jeg er skuffet!
Når føste ledige legetime er litt over to måneder til, bare for å få prevansjon, så er det noe galt! Og når man i tillegg blir avvist med at det ikke er nød, så det haster ikke og at du får stille deg bakerst i køen for time, ja da er virkelig disse sykepleierdamene enestående! Alt man ønsket var å unngå graviditet... Og for all del, hastet jo ikke, men å ha en så total avvisende tone ovenfor pasienter, du burde virkelig skamme deg!
Godt det finnes flere steder å henvende seg!

TAKK OG FARVEL TIL DÅRLIG KUNDESERVICE!!