Thang Duc Truong

Sagene lokalmedisinske senter

2001

Sagene lokalmedisinske senter Telefonnummer23 39 18 1023 39 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandakerveien 33C 0477 Oslo
Thang Duc Truong er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thang Duc Truong

Holde deg unna, virkelig!

Jeg traff han 2 ganger. Ført gang var det på helsestasjon for babyen min son hadde refluks.Han brukte store deler av konsultasjonene på å se i datamaskinen og det var vanskelig å snakkes med ham siden han så ut veldig sjenert og ukonfortable. I tillegg ble jeg ikke veldig imponert med faglig kunnskap siden han letter etter en medesine som jeg selv kjennte og ga navn til ham...Greit nok...
Men kom gangen nummer 2. Jeg måte gjøre en gynekologisk eksamen. Jeg vil ikke detaljert alt her men kort oppsummert:
- han så veldig lite trygg og konfortable ut (spørre MEG hvilke størrelse av instrument han skulle bruke)
- bruke 15mn for en ting min gynekolog i Frankrike gjør i 5sekunder
-gjør meg vondt
- spurte om han skulle PRØVE IGJEN da jeg sa at jeg hadde vondt og spurte hvorfor og hvorfor det tok så lang tid...
Jeg sa til han å stoppe her, at jeg ikke ville være uhøflig men jeg ville ALDRI se han igjen.
Gikk ut GRÅTENDE. 4år etterpå føler jeg forsatt skjokkert når jeg tenker på han....

Hadde ingen kjemi!

Følte at legen var sliten og ikke tilstedeværende, og ikke viste interesse for mine problemer.
Dette kan skyldes at jeg enda ikke hadde levert journalen fra det legesenteret jeg tilhørte før jeg kom til timen.
Er imidlertid kroniker, og trenger månedlig oppfølging. Var nyinnflyttet i bydelen, og hadde ikke rukket å hente ut journalen før legetimen.

Rolig og profesjonell

Jeg har vært på hastetime hos denne legen. Opplevde han som rolig og profesjonell. Jeg ble tatt seriøst og han tok seg god tid til å utrede mitt problem. Jeg har ingen ting å utsette på ham.

Den verste lege

Kastet bort tid, tregg, fikk ikke noe hjelp, brukte så mye tid på ikke viktige ting at var ikke tid til det som var den viktigste. Så anbefalte å komme tilbake i 2 uker. Skal aldri til den legen igjen!

Bra lege

Han tar en god tid å tenker godt før han gir en svar evt tilpasende behandling. Han er veldig rolig og dyktig lege. Jeg er fornøyd ! anbefales.