Thang Duc Truong

1 person

Thang Duc Truong er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Thang Duc Truong

Veldig bra lege!

Jeg har endelig funnet en lege som KAN sine ting. Sjokkert av det andre personer skrev her, de har visst ikke peiling på hvordan en ordentlig lege besøk bør være.

Dårlig lege

Jeg forstår ikke hvordan han kan være en lege i det hele tatt. Han oppføre seg merkelig og ser veldig sliten ut. Også plutselig ble han veldig sint og aggressiv og kastet meg ut og smelle døra etter meg. Han ville ikke hjelpe eller teste meg i det hele tatt. Jeg har aldri opplevd dette i livet mitt. Veldig dårlig lege som ikke er profesjonell i det hele tatt

Holde deg unna, virkelig!

Jeg traff han 2 ganger. Ført gang var det på helsestasjon for babyen min son hadde refluks.Han brukte store deler av konsultasjonene på å se i datamaskinen og det var vanskelig å snakkes med ham siden han så ut veldig sjenert og ukonfortable. I tillegg ble jeg ikke veldig imponert med faglig kunnskap siden han letter etter en medesine som jeg selv kjennte og ga navn til ham...Greit nok...
Men kom gangen nummer 2. Jeg måte gjøre en gynekologisk eksamen. Jeg vil ikke detaljert alt her men kort oppsummert:
- han så veldig lite trygg og konfortable ut (spørre MEG hvilke størrelse av instrument han skulle bruke)
- bruke 15mn for en ting min gynekolog i Frankrike gjør i 5sekunder
-gjør meg vondt
- spurte om han skulle PRØVE IGJEN da jeg sa at jeg hadde vondt og spurte hvorfor og hvorfor det tok så lang tid...
Jeg sa til han å stoppe her, at jeg ikke ville være uhøflig men jeg ville ALDRI se han igjen.
Gikk ut GRÅTENDE. 4år etterpå føler jeg forsatt skjokkert når jeg tenker på han....

Hadde ingen kjemi!

Følte at legen var sliten og ikke tilstedeværende, og ikke viste interesse for mine problemer.
Dette kan skyldes at jeg enda ikke hadde levert journalen fra det legesenteret jeg tilhørte før jeg kom til timen.
Er imidlertid kroniker, og trenger månedlig oppfølging. Var nyinnflyttet i bydelen, og hadde ikke rukket å hente ut journalen før legetimen.

Rolig og profesjonell

Jeg har vært på hastetime hos denne legen. Opplevde han som rolig og profesjonell. Jeg ble tatt seriøst og han tok seg god tid til å utrede mitt problem. Jeg har ingen ting å utsette på ham.