Marius Tyssvang

Østensjøveien 36 0667 Oslo
Marius Tyssvang er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marius Tyssvang

Beklageligvis

Det går det litt over stokk og stein for tiden. Lang ventetid når man ringer. Surr med bestilling av medisiner. Sånn går det når helsevesenet skal ha flest mulig pasienter på en liten plass !

Behagelig og tillitsvekkende

Har hatt Marius som fastlege i endel år, og er godt fornøyd. Normalt sett bare årlige rutinebesøk, men den siste tiden har det vært endel som har krevd oppfølging, behandling og henvisning. Jeg føler at jeg er godt ivaretatt og fulgt opp, og har blitt forklart i detalj hva medisinene gjør og hvordan de virker. Henvisning til spesialist ble ordnet raskt så snart ting stoppet opp.

En hyggelig lege som startet bra, men ikke de 2 siste årene.

Har hatt Marius som fastlege siden han startet på legesenteret. Var veldig fornøyd i starten. Han har mange bra egenskaper som fastlege. Han tok seg tid til deg som pasient. Har hatt flere episoder med dårlig oppfølging i den senere tid. Mye kan nok skyldes at han har det travelt, men feil eller slurv bør unngåes eller rettes opp. Han uteble fra et viktig møte med NAV og arbeidsgiver. I tillegg fikk jeg avslag for 2 gang på livsviktig medisin pga mangelfull søknad.

Marius lytter til deg!

Dersom du har opplevd dusin-legen som er mest opptatt av din tidsbruk, så har du her kommet til det motsatte. Marius Tyssvang lytter til deg, og er genuint interessert i hver enkelt pasients velvære!
Jeg har selv medisinsk bakgrunn, og jeg anbefaler Marius på det sterkeste.

En god lege

Marius er en veldig god lege som tar deg og dine problemer på alvor.
Er ikke redd for å innehente "second opinions" eller å henvise deg videre til spesialist. Han er rett på sak, og går ikke rundt grøten.

Jeg er rett så godt fornøyd med ham.