Marius Tyssvang

Østensjøveien 36 0667 Oslo
Tlf: 22 06 65 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marius Tyssvang er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marius Tyssvang

Kunne ikke fått bedre lege

Tyssvang er virkelig en flott kar som lytter og bryr seg. Kom til han første gang med det som etter min oppfatning er vanskelige problemer å snakke om, og spesielt for fremmede. Ingen problemer å snakke med og Dr. Tyssvang, det har også blitt igangsatt flere prosjekter som betyr veldig mye for meg. Jeg kunne ikke fått bedre lege!

Beklageligvis

Det går det litt over stokk og stein for tiden. Lang ventetid når man ringer. Surr med bestilling av medisiner. Sånn går det når helsevesenet skal ha flest mulig pasienter på en liten plass !

Behagelig og tillitsvekkende

Har hatt Marius som fastlege i endel år, og er godt fornøyd. Normalt sett bare årlige rutinebesøk, men den siste tiden har det vært endel som har krevd oppfølging, behandling og henvisning. Jeg føler at jeg er godt ivaretatt og fulgt opp, og har blitt forklart i detalj hva medisinene gjør og hvordan de virker. Henvisning til spesialist ble ordnet raskt så snart ting stoppet opp.

En hyggelig lege som startet bra, men ikke de 2 siste årene.

Har hatt Marius som fastlege siden han startet på legesenteret. Var veldig fornøyd i starten. Han har mange bra egenskaper som fastlege. Han tok seg tid til deg som pasient. Har hatt flere episoder med dårlig oppfølging i den senere tid. Mye kan nok skyldes at han har det travelt, men feil eller slurv bør unngåes eller rettes opp. Han uteble fra et viktig møte med NAV og arbeidsgiver. I tillegg fikk jeg avslag for 2 gang på livsviktig medisin pga mangelfull søknad.

Marius lytter til deg!

Dersom du har opplevd dusin-legen som er mest opptatt av din tidsbruk, så har du her kommet til det motsatte. Marius Tyssvang lytter til deg, og er genuint interessert i hver enkelt pasients velvære!
Jeg har selv medisinsk bakgrunn, og jeg anbefaler Marius på det sterkeste.

En god lege

Marius er en veldig god lege som tar deg og dine problemer på alvor.
Er ikke redd for å innehente "second opinions" eller å henvise deg videre til spesialist. Han er rett på sak, og går ikke rundt grøten.

Jeg er rett så godt fornøyd med ham.

Ikke fornøyd

Han virker ikke særlig interessert i "småproblemer". Han følger ikke så godt opp. Bør selv følge med på hva som skal gjøres videre, for å være sikker på at det blir gjort! Alt i alt har han visst ikke oversikten.

Flott lege

En utrolig koselig lege som virker som han bryr seg - etter å hatt Sohail fra samme legekontor som er akkurat motsatt, var det veldig bra å få Marius!

Kjempeflink lege!

En lege som tar seg tid til å høre på passienter uansett.
Kommer med forslag på hvordan man kan gjøre ting lettere for segselv og veldig flink til å følge opp! =)

Fått endelig en lege jeg kan stole på, og jeg føler meg ikke redd for å dra til legen lengre, hadde legeskrekk før pga leger som ikke har vært orntlige å som bare sender hjem folk med sykemelding helt uten grunn !

Marius er veldig lett å snakke med, så man føler seg ikke dømt når man tar opp ett problem ! =)

SYMPATISK

Hyggelig og sympatisk lege, er på din side og tror på deg som pasient. han har nok ikke tid til de helt lange samtalene men det er bare fordi han er effektiv , du opplever allikevel bli godt ivaretatt. en grei og likendes kar.

Tar saker alvorlig

Tyssvang er en lege som undersøker nøye og stiller de riktige spørsmålene. Han bruker tiden godt og jobber ikke på "akkord" som andre leger gjør for å ta unna flere pasienter. Han er ikke redd for å sende deg videre til en spesialist hvis han mener det trengs. Er du ute etter å få skrevet ut en "lett" sykemelding er ikke Tyssvang riktig lenge for deg, han sykemelder kun hvis det er absolutt nødvendig.