Kim Roar Sandli

Fahlstrømsplass 1 2815 Gjøvik
Kim Roar Sandli er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Kim Roar Sandli

Anbefales ikke

Virker uinteressert, ser kun i PC-skjermen, virker som han vil ha deg ut så fort som mulig. Skriver ut resepter, uten å informere om hverken virkning, bivirkninger og videre oppfølging. Oppfattes som lite empatisk og nedlatende. Byttet fastlege etter første møte.

Uinteressert i jobben sin?

Han skriver resepter eller henviser deg til andre, men virker sjokkerende uinteressert i å faktisk gjøre noe selv. Stiller ikke spørsmål, lytter ikke, husker ikke, ser ikke på deg, undersøker ikke. Er frekk og nedlatende om han føler for det.

Veldig fornøyd

Synes han er en blid, imøtekommende og flink lege! Alltid imøtekommende ifht mine forespørsler på henvisninger, tar seg god tid til å forklare på mine spørsmål. Spør alltid hvordan det går med meg ellers i privatlivet også! Anbefales!

Kjempeflink!

Tar seg god tid, og ser selve pasienten, ikke bare diagnosen! Veldig fornøyd og anbefaler han stadig til bekjente! :)

Helt super!

Han tar meg alltid imot med godt humør og tar seg god tid til å lytte. Han er rolig, men effektiv og jeg føler jeg blir tatt på alvor-uansett hva det måtte være. Uansett hvor "flaut" det føles under enkelte undersøkelser, så får han det til å virke som om det er den nest naturlige tingen i verden.