Svein Aarseth

Tlf: 22 02 62 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Svein Aarseth er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Aarseth

Bra!

Har egentlig en annen fastlege men pga ferieavvikling måtte jeg gå til han. Hadde egentlig hastetime men han tok seg god tid til å høre på hva jeg hadde å si og var kjempe hyggelig tiltross for at jeg egentlig ikke var en av hans pasienter eller hadde tid til meg

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg har hatt Svein Aarseth som fastlege i over 5 år, og har hele tiden vært kjempefornøyd. Han er svært dyktig, tar deg på alvor, og bruker den tiden som er nødvendig. Jeg er ikke enig med dem som sier at han er kald, ikke har tid til pasientene, og kun ser på pc-en. Det er ikke alltid man er så veldig syk når man er hos en lege, og da må man også tåle at timen hos legen noen ganger er kort. Aarseth er også en svært forståelsesfull person. Nå har jeg flyttet, og må tilstå at jeg har gruet meg til å miste Aarseth, men heldigvis ser det ut til at jeg har fått en ny lege som også er helt fantastisk.

Vanskelig å få tak av han, virker litt kaldt

Han er litt interesset over hva du sier og virker veldig kaldt.
Fikk tak av han 3 ganger i det siste 7 årene. måtte dra til en annen lege i kontoret.

En lege som er lege

Litt vanskelig å plassere han med en gang, for ofte er legen den kalde eller småarrogante tullingen i sin egen boble - "lege boble". Eller så er det den snille, støttende som forteller deg at alt skal bli bra, eller noe i den duren.
Begge disse typene virker på et emosjonelt plan, og sklir lett inn i et sett foreldre-bilder vi har - den slemme forelderen eller den snille, den omsorgspersonen som ikke bryr seg eller den som bryr seg.
Aarseth er ikke emosjonell, ikke i seg selv og ikke på vegne av deg. Egentlig veldig deilig, Han er lege, og han bryr seg som en lege. Han er ryddig, følger opp og er ydmyk i forhold til at legevitenskapen ikke har alle svarene.

Han er lege, og hvis flere leger hadde vært lege så hadde ikke sånne anmeldelse-sider som dette vært nødvendig.

Meget dyktig

Svein aarseth er en svært kunnskapsrik og varm person. Føler meg i beste hender!

En ærlig og svært dyktig lege

Jeg har hatt Svein Aarseth som fastlege mange år. Han er ikke egnet som legge for de som er selvopptatte og tror legen er en sutteklut som bare er til for dem. Ja, det kan være noe ventetid, men det er fordi han er så til de grader til stede for deg når du er inne, og det må vi tillate at han også er for andre, derved tar ting tid. Kjenner meg overhodet ikke igjen i "Han ser på PC'en"- klager. Klart han må det! Hans grundige dokumentasjon av sykehistorie har vært svært nyttig for meg. Han har ledet meg gjennom flere operasjoner, vanlige småplager og tunge tider der omsorg var viktigere enn medisiner. Og alt til terningkast 6. Han duller ikke med deg, han forventer at du tar ansvar for egen helse der du kan, men du verden som han er der som glitrende fagperson, deltakende medmenneske og effektiv byråkrat når det trengs! Jeg skulle ønske jeg kunne "fryse" alderen hans, så jeg kunne ha han som fastlege resten av livet!

Han fant ut hva jeg feilte

Jeg er rett og slett VELDIG fornøyd med Aarseth. Han er faglig flink, og dersom det skulle være noe han lurer på undersøker han det alltid, istedenfor å bare sose bort svaret som jeg opplever at andre fastleger kan gjøre. Jeg er kronisk syk, og har ikke blitt tatt på alvor. Men Aarseth fant ut av sykdommene mine, bl.a. de kronisk overstimulerte peptidene i magen. Jeg blir alltid tatt seriøst, og det er lett å snakke med han. Legekontoret er i tillegg ryddig å forholde seg til, samt at jeg alltid får time når jeg ønsker det. Aarseth har humor, godt humør, tar seg tid og er nøye. Han fikser og står på i.f.t. henvisninger o.l. Ungene liker han også. Anbefales!

Hyggelig og flink

Dr. Aarseth er en imøtekommende, opplyst, kunnskapsrik allmennlege. Jeg hadde stor tiltro til han når jeg tok opp et problem som jeg følte var vanskelig å ta opp, men opplevde at han var "ready" til å hjelpe meg, forsto problemet og ville løse det. Han løste mitt langvarige smerteproblem som hadde satt meg utenfor arbeidslivet. Ingen andre leger forstod at jeg hadde en alvorlig ubalanse i det pilonidale systemet. Han er en hyggelig person med stor utstråling.

Uinteressert

Det meste av tiden hans går med til å lese på PC'en. Uinteressert, fraværende. Virker sliten og lei av pasienter.

Bør skjerpe seg

Lite tilgjengelig. Stort sett forsinket. Svært vanskelig å komme igjennom på telefon. God på fysike plager, håpløs på sykiske.

Overfladisk

Ser på pc´n, ikke på pasienten. Overfladisk. Virker ikke faglig sterk. Byttet fastlege og er nå kjempefornøyd

Medisinsk dyktig,men bør kommunisere bedre.

mentalt fraværende.
mer opptatt av P-C enn å oppnå god dialog med pasienten

har kansje altfor mye å gjøre

x

Alltid forsinket, alltid liten tid til pasienten. virker veldig overfladisk.Må be om det meste som eksempel å få målt blodtrykket.Fikk aldri kopi av blodprøvene.
Har byttet fastlege og er nå storfornøyd.