Svein Aarseth

Frysja legekontor
Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Svein Aarseth er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Aarseth

Vår fabelaktige fastlege gjennom 14 år. Kunnskapsrik, dyktig, profesjonell og omsorgsfull

Aarseth er blant dem som har valgt å bli lege fordi han genuint ønsker å hjelpe. Dersom han er forsinket skyldes det ene og alene at han brukerene tiden hver pasient reelt sett trenger for å ivaretas ut fra de medisinske behov. Dette varierer dermed fra gang til gang. Vi er uendelig tilfreds med Aarseth, han er dyktig med både barn og voksne og han henviser alltid videre når han finner det hensiktsmessig for pasientene. Aarseth ser hele mennesket, både fysisk og psykisk ut fra livets ulike faser og hendelser. Hadde bare vært så heldige å ha en fastlege som ham. En fornøyd familie på 4 som til tross for flytting har valgt å beholde Aarseth som fastlege.

Bra!

Har egentlig en annen fastlege men pga ferieavvikling måtte jeg gå til han. Hadde egentlig hastetime men han tok seg god tid til å høre på hva jeg hadde å si og var kjempe hyggelig tiltross for at jeg egentlig ikke var en av hans pasienter eller hadde tid til meg

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg har hatt Svein Aarseth som fastlege i over 5 år, og har hele tiden vært kjempefornøyd. Han er svært dyktig, tar deg på alvor, og bruker den tiden som er nødvendig. Jeg er ikke enig med dem som sier at han er kald, ikke har tid til pasientene, og kun ser på pc-en. Det er ikke alltid man er så veldig syk når man er hos en lege, og da må man også tåle at timen hos legen noen ganger er kort. Aarseth er også en svært forståelsesfull person. Nå har jeg flyttet, og må tilstå at jeg har gruet meg til å miste Aarseth, men heldigvis ser det ut til at jeg har fått en ny lege som også er helt fantastisk.

Vanskelig å få tak av han, virker litt kaldt

Han er litt interesset over hva du sier og virker veldig kaldt.
Fikk tak av han 3 ganger i det siste 7 årene. måtte dra til en annen lege i kontoret.

En lege som er lege

Litt vanskelig å plassere han med en gang, for ofte er legen den kalde eller småarrogante tullingen i sin egen boble - "lege boble". Eller så er det den snille, støttende som forteller deg at alt skal bli bra, eller noe i den duren.
Begge disse typene virker på et emosjonelt plan, og sklir lett inn i et sett foreldre-bilder vi har - den slemme forelderen eller den snille, den omsorgspersonen som ikke bryr seg eller den som bryr seg.
Aarseth er ikke emosjonell, ikke i seg selv og ikke på vegne av deg. Egentlig veldig deilig, Han er lege, og han bryr seg som en lege. Han er ryddig, følger opp og er ydmyk i forhold til at legevitenskapen ikke har alle svarene.

Han er lege, og hvis flere leger hadde vært lege så hadde ikke sånne anmeldelse-sider som dette vært nødvendig.