Svein Aarseth

Autorisert1978
  • Allmennmedisin
  • Arbeidsmedisin
Ledige plasser 17 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Frysja Legekontor

Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Svein Aarseth er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Aarseth

Bra!

Har egentlig en annen fastlege men pga ferieavvikling måtte jeg gå til han. Hadde egentlig hastetime men han tok seg god tid til å høre på hva jeg hadde å si og var kjempe hyggelig tiltross for at jeg egentlig ikke var en av hans pasienter eller hadde tid til meg

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg har hatt Svein Aarseth som fastlege i over 5 år, og har hele tiden vært kjempefornøyd. Han er svært dyktig, tar deg på alvor, og bruker den tiden som er nødvendig. Jeg er ikke enig med dem som sier at han er kald, ikke har tid til pasientene, og kun ser på pc-en. Det er ikke alltid man er så veldig syk når man er hos en lege, og da må man også tåle at timen hos legen noen ganger er kort. Aarseth er også en svært forståelsesfull person. Nå har jeg flyttet, og må tilstå at jeg har gruet meg til å miste Aarseth, men heldigvis ser det ut til at jeg har fått en ny lege som også er helt fantastisk.

Vanskelig å få tak av han, virker litt kaldt

Han er litt interesset over hva du sier og virker veldig kaldt.
Fikk tak av han 3 ganger i det siste 7 årene. måtte dra til en annen lege i kontoret.

En lege som er lege

Litt vanskelig å plassere han med en gang, for ofte er legen den kalde eller småarrogante tullingen i sin egen boble - "lege boble". Eller så er det den snille, støttende som forteller deg at alt skal bli bra, eller noe i den duren.
Begge disse typene virker på et emosjonelt plan, og sklir lett inn i et sett foreldre-bilder vi har - den slemme forelderen eller den snille, den omsorgspersonen som ikke bryr seg eller den som bryr seg.
Aarseth er ikke emosjonell, ikke i seg selv og ikke på vegne av deg. Egentlig veldig deilig, Han er lege, og han bryr seg som en lege. Han er ryddig, følger opp og er ydmyk i forhold til at legevitenskapen ikke har alle svarene.

Han er lege, og hvis flere leger hadde vært lege så hadde ikke sånne anmeldelse-sider som dette vært nødvendig.

Meget dyktig

Svein aarseth er en svært kunnskapsrik og varm person. Føler meg i beste hender!