Svein Aarseth

Frysja legekontor

• Allmennmedisin
  • Arbeidsmedisin

1978

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Frysja legekontor
Kjelsåsveien 160, inngang B 0491 Oslo
Svein Aarseth er en av 535 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Svein Aarseth

Har hatt Svein til fastlege i over 10 år. Han tar pasienten på alvor, er dyktig, forklarer, og er veldig omsorgsfull og vennlig. Føler meg alltid sett og ivaretatt, og han bruker tida godt. Spør hvordan pasienten har det ellers, det er veldig hyggelig.

En lege som virkelig bryr seg.

Aarseth har vært fastlegen min i mange år, og selv om han har kontor på andre siden av byen ville jeg ikke bytte ham utvfor alt i verden. Han har tatt seg tid og satt seg inn i alt som gjelder min situasjon selv om han har måttet sitte utover kveldene for å få gjort alt. En fantastisk lege.

Vår fabelaktige fastlege gjennom 14 år. Kunnskapsrik, dyktig, profesjonell og omsorgsfull

Aarseth er blant dem som har valgt å bli lege fordi han genuint ønsker å hjelpe. Dersom han er forsinket skyldes det ene og alene at han brukerene tiden hver pasient reelt sett trenger for å ivaretas ut fra de medisinske behov. Dette varierer dermed fra gang til gang. Vi er uendelig tilfreds med Aarseth, han er dyktig med både barn og voksne og han henviser alltid videre når han finner det hensiktsmessig for pasientene. Aarseth ser hele mennesket, både fysisk og psykisk ut fra livets ulike faser og hendelser. Hadde bare vært så heldige å ha en fastlege som ham. En fornøyd familie på 4 som til tross for flytting har valgt å beholde Aarseth som fastlege.

Bra!

Har egentlig en annen fastlege men pga ferieavvikling måtte jeg gå til han. Hadde egentlig hastetime men han tok seg god tid til å høre på hva jeg hadde å si og var kjempe hyggelig tiltross for at jeg egentlig ikke var en av hans pasienter eller hadde tid til meg

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg har hatt Svein Aarseth som fastlege i over 5 år, og har hele tiden vært kjempefornøyd. Han er svært dyktig, tar deg på alvor, og bruker den tiden som er nødvendig. Jeg er ikke enig med dem som sier at han er kald, ikke har tid til pasientene, og kun ser på pc-en. Det er ikke alltid man er så veldig syk når man er hos en lege, og da må man også tåle at timen hos legen noen ganger er kort. Aarseth er også en svært forståelsesfull person. Nå har jeg flyttet, og må tilstå at jeg har gruet meg til å miste Aarseth, men heldigvis ser det ut til at jeg har fått en ny lege som også er helt fantastisk.